SquareTrade Lisäturvan usein kysytyt kysymykset

SquareTrade Lisäturva tarjoaa lisäturvaa älypuhelimen tai tabletin ostajalle. Palvelun avulla varmistat, että mikäli laitteellesi tapahtuu jotain yllättävää (putoaa lattialle, jää auton alle, kastuu jne.), saat vastaavan laitteen tilalle helposti ja nopeasti – jopa seuraavaksi päiväksi. SquareTrade Lisäturva on tilattavissa uuden laitteen oston yhteydessä.

Miten toimin vahingon sattuessa?

  1. Vahingon sattuessa tee vahinkoilmoitus osoitteessa www.squaretrade.eu/fi/elisa/.
  2. SquareTrade tarjoaa seuraavaksi arkipäiväksi korvaavan laitteen tai paikalliskorjauksen valitussa korjausliikkeessä. Vaikeasti tavoitettavilla alueilla toimitusaika voi olla 2-3 päivää pidempi. Katso tarkemmat tiedot vakuutusehdoista.
  3. Palauta rikkinäinen laite lähetille samalla, kun hän toimittaa korvaavan laitteen. 

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Voit jättää soittopyynnön SquareTraden asiakaspalveluun. Katso SquareTraden yhteystiedot >