Elisan liittymän tilaaminen ja käyttöönotto

Tästä ohjeesta löydät tietoa Elisan puhelin- ja mobiililaajakaistaliittymän tilaamisesta, tilauksen etenemisestä ja liittymän käyttöönotosta.

1) Kuinka uusi liittymä tilataan?

Tilaa uusi matkapuhelin- tai mobiililaajakaistaliittymä helpoiten verkkokaupastamme. Löydät sieltä myös kattavan valikoiman puhelimia ja verkkolaitteita, kuten reitittimiä. Voit myös tehdä tilauksen asioimalla myymälässämme tai soittamalla myyntipalveluumme. Katso ajantasaiset yhteystietomme >

2) Kuinka tilaus etenee?

Kun tilaus on tehty, saat tilausvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen, mistä voit tarkistaa tilauksesi tiedot. Liittymän avautumisen jälkeen, voit tilata liittymällesi lisäpalveluita tai tehdä siihen muutoksia OmaElisassa.

Voit seurata tilauksesi etenemistä OmaElisassa kohdassa Tilaukset. OmaElisan käyttöön tarvitset Elisa Tunnuksen. Jos sinulla ei vielä ole Elisa Tunnusta, kirjaudu näppärästi esim. pankkitunnuksillasi.

3) Liittymän toimittaminen

Valitse Verkkokaupasta haluamasi toimitustapa. Voit noutaa SIM-kortin myös myymälästä.

HUOM: Osa toimitustavoistamme vaatii vahvan tunnistautumisen. Lue lisää: elisa.fi/vahvista-tilaus