Asiakasviestintä - Elisa ja Saunalahti asiakaspalvelu

Asiakasviestintä

Asiakkaiden tiedottaminen sähköisesti

Elisan asiakkaana saat tuotteita, palveluita ja sopimustasi koskevia tiedotteita myös sähköisesti, esim. tekstiviestillä ja sähköpostilla. Voimme lähettää sähköisesti myös suoramarkkinointiviestejä, kuten tietoa asiakaseduista, uusista tuotteista ja tarjouksista. Näin saat ajankohtaista ja hyödyllistä tietoa helposti ja nopeasti. Lähetämme noin 1-5 viestiä kuukaudessa.

Haluatko säästää aikaa ja vaivaa?

Anna asiantuntijan hoitaa homma puolestasi.

Se on helppoa! Yksi soitto Elisan Omagurulle riittää. Olemme apunasi arkisin klo 8 - 21 ja lauantaisin 9 - 17.

(2,28 €/min mpm/pvm)

Miksi Omaguru?

  • Helppoa, nopeaa ja vaivatonta!
  • Elisan parhaat kodin tietotekniikan asiantuntijat palveluksessasi
  • Sinun ei tarvitse osata itse, koska Omaguru voi ottaa etäyhteyden laitteeseesi
Laskutus - Liittymämuutokset - Häiriöilmoitukset

Tarvitsetko apua? Asiakaspalvelumme auttaa sinua.
Elisan asiakaspalvelu vinkkaa:
Markkinointikieltoja pääset hallinnoimaan OmaElisassa
OmaElisassa hoidat palveluitasi näppärästi yhdestä paikasta.
Kirjaudu
Etkö löytänyt etsimääsi ohjetta? Käytä hakua!