Maksupalvelulaki - Elisa ja Saunalahti asiakaspalvelu

Maksupalvelulaki

Elisan mobiililiittymien laskulla on mahdollista maksaa pieniä ostoksia. Maksupalvelulaki muuttuu tammikuussa 2018 ja tämän perusteella Elisa on muuttanut maksupalvelun erityisehtoja.

Maksuominaisuuden käyttäminen

Voit käyttää maksuominaisuutta soittamalla tai muuten viestimällä puhelimella tai muulla laitteella maksupalvelunumeroon Suomessa tai käyttää maksun mahdollistavaa sovellusta. Maksuominaisuudessa asiakas yksilöidään liittymänumeron tai muun liittymän tunnisteen perusteella ja maksu välitetään maksunsaajalle tai maksunsaajan palveluntarjoajalle. Veloitus tapahtuu liittymäsopimuksessa sovitulla tavalla joko puhelinlaskullasi tai veloittamalla liittymän saldoa.

Maksuominaisuuden käyttäjän velvollisuutena on säilyttää puhelintaan huolellisesti. Jos epäilet tai tiedät laitteesi kadonneen tai joutuneen vääriin käsiin, katso toimintaohjeet täältä.

Maksupalveluominaisuuden lopetus

Voit estää maksupalveluominaisuuden käytön liittymässäsi ottamalla käyttöön Hyötyeston OmaElisassa.
Siirry muokkaamaan estoa >>

Tarkemmat ohjeet eston asettamiseen löydät täältä.

Puheluerittely

Näet liittymän omistajana puheluerittelyn veloituksetta OmaElisassa.
Siirry puheluerittelyyn >>

Reklamaatio

Mikäli sinulla tulee kysyttävää tai haluat tehdä reklamaation palvelun laskutukseen liittyen, ole yhteydessä palveluntarjoajaan, jonka palvelun olet tilannut puhelimellasi.

Haluatko säästää aikaa ja vaivaa?

Anna asiantuntijan hoitaa homma puolestasi.

Se on helppoa! Yksi soitto Elisan Omagurulle riittää. Olemme apunasi arkisin klo 8 - 21 ja lauantaisin 9 - 17.

(2,28 €/min mpm/pvm)

Miksi Omaguru?

  • Helppoa, nopeaa ja vaivatonta!
  • Elisan parhaat kodin tietotekniikan asiantuntijat palveluksessasi
  • Sinun ei tarvitse osata itse, koska Omaguru voi ottaa etäyhteyden laitteeseesi
Laskutus - Liittymämuutokset - Häiriöilmoitukset

Tarvitsetko apua? Asiakaspalvelumme auttaa sinua.
Etkö löytänyt etsimääsi ohjetta? Käytä hakua!