Asiakastyytyväisyyskysely - Elisa ja Saunalahti asiakaspalvelu

Asiakastyytyväisyyskysely

Kerro kokemuksesi Elisan asiakaspalvelusta

Työskentelemme Elisassa jatkuvasti parantaaksemme asiakkaidemme kokemaa asiakaspalvelua. Osana tätä kehitystyötä olemme pyytäneet kansainvälisesti arvostettua markkinatutkimustoimistoa Gartneria tekemään tutkimuksen Elisan asiakaspalvelusta. Gartner on erikoistunut vaivattoman asiakaskokemuksen tutkimiseen. Gartner-toimisto käyttää sähköpostiosoitettasi ainoastaan tähän kyselyyn, ja voimme taata, ettei tietojasi käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Kysely on lyhyt, eikä vastaaminen kestä kuin korkeintaan kymmenen minuuttia. Kysely tulee sähköpostiisi lähettäjältä Gartner Customer Surveys (cebcustomersurveys@gartner.com).

Tutkimukseen osallistuminen on vapaaehtoista. Kiitämme sinua etukäteen osallistumisestasi! Mikäli haluat tutustua markkinatutkimustoimistoomme, klikkaa tästä.

Gartner – What the Best Companies Do

Share your Experiences from Elisa Customer Service

We at Elisa work continuously to improve our customer experience. As a part of this work we have asked Gartner to conduct a research on our customer service. Gartner is an internationally appreciated market research company and is specialized in researching effortless customer experience. Gartner uses your e-mail address only for this survey and we assure you that your information is only used for this survey.

The survey is short and it takes less than 10 minutes to answer. The survey invitation comes from the sender Gartner Customer Surveys (cebcustomersurveys@gartner.com).

Taking part in this research is voluntary. We thank you in advance for participating! If you want to read more about Gartner, click here.

Gartner – What the Best Companies Do

Kundförfrågan - Erfarenhet av Elisas kundtjänst

Vid Elisa arbetar vi ständigt med att förbättra kundernas erfarenheter. Som en del av detta utvecklingsarbete, har vi bett det internationellt erkända marknadsundersökningsföretaget, Gartner, att göra en undersökning om Elisas kundtjänst. Gartner har specialiserat sig på att forska kunderfarenhet. Gartner använder din e-postadress enbart för den här undersökningen, vi kan garantera, att dina uppgifter inte används till något annat.

Undersökningen är kort, det tar högst 10 minuter att svara på frågorna. Undersökningen skickas till din E-post från avsändaren Gartner Customer Surveys (cebcustomersurveys@gartner.com).

Det är frivilligt att delta i undersökningen. Vi tackar på förhand för att du deltar! Ifall du vill bekanta dig med marknadsundersökningsföretaget, kan du klicka här.

Gartner – What the Best Companies Do

Haluatko säästää aikaa ja vaivaa?

Anna asiantuntijan hoitaa homma puolestasi.

Se on helppoa! Yksi soitto Elisan Omagurulle riittää. Olemme apunasi arkisin klo 8 - 21 ja lauantaisin 9 - 17.

(2,28 €/min mpm/pvm)

Miksi Omaguru?

  • Helppoa, nopeaa ja vaivatonta!
  • Elisan parhaat kodin tietotekniikan asiantuntijat palveluksessasi
  • Sinun ei tarvitse osata itse, koska Omaguru voi ottaa etäyhteyden laitteeseesi
Etkö löytänyt etsimääsi ohjetta? Käytä hakua!