Jos omistuksessasi oleva puhelin/liittymä katoaa tai varastetaan, voit OmaElisassa tai OmaElisa-sovelluksessa tilapäisesti estää liittymän käytön kokonaan. Voit ilmoittaa katoamisesta myös puhelimitse asiakaspalveluumme. Otamme ilmoituksia kadonneista laitteista 24 h. Katso ohjeet >
Löytyikö kadonnut puhelin? Tilapäisen sulun poisto onnistuu maksutta OmaElisassa. Asiakaspalvelun kautta eston poistosta veloitetaan 12 € palvelumaksu. Katso ohjeet >
Puhelin kysyy PUK-koodia? Syötitkö PIN-koodin 3 kertaa väärin puhelimeen ja nyt se kysyy PUK-koodia – ei hätää, liittymän omistajana saat PUK-koodin maksutta OmaElisasta. Siirry OmaElisaan ja katso PUK-koodi >
Psst! Mistä se PUK-koodi löytyikään OmaElisassa? Katso video >