OmaElisan huoltokatko - Elisa ja Saunalahti asiakaspalvelu

OmaElisan huoltokatko

OmaElisassa on huoltokatko lauantai 17.4. klo 18.00 - sunnuntai 18.4. klo 11.00 välisenä aikana. Huoltokatkolla on laajoja vaikutuksia OmaElisan ja asiakaspalvelumme toimintaan. Pahoittelemme huoltokatkosta aiheutuvaa haittaa.

Huoltokatkon vaikutukset OmaElisaan ja asiakaspalveluun

Huoltokatkon aikana osa OmaElisan toiminnoista on poissa käytöstä. Huoltokatko vaikuttaa myös asiakaspalvelun mahdollisuuksiin palvella laskutusasioissa. 

Laskut ja maksaminen

  • Maksusopimuksen teko ei onnistu OmaElisassa. Huoltokatkon aikana voit toimittaa meille maksusopimuspyynnön täyttämällä maksusopimuslomakkeen. Lomakkeella tehdyt maksusopimuspyynnöt käsitellään huoltokatkon jälkeen ja maksusopimukset ovat voimassa alkuviikosta. 
  • Avoimet laskusi näet OmaElisassa.
  • Voit maksaa laskuja normaalisti OmaElisan tai oman verkkopankkisi kautta. Verkkopankissa maksetut laskut päivittyvät OmaElisaan maksetuiksi muutaman arkipäivän päästä.

Muut toiminnot

  • Data- ja puheluerittelyt päivittyvät viiveellä ja ne voivat ajoittain olla poissa käytöstä huoltokatkon aikana.
  • Laitteiden luottokauppasopimusten jäljellä olevat maksuerät eivät ole nähtävillä OmaElisassa. Näet jäljellä olevat erät normaalisti huoltokatkon jälkeen.
  • Luottokauppasopimuksella tilatun laitteen loppulaskua ei voi tilata. Loppulaskun tilaus onnistuu jälleen normaalisti huoltokatkon jälkeen.

Haluatko säästää aikaa ja vaivaa?

Anna asiantuntijan hoitaa homma puolestasi.

Se on helppoa! Yksi soitto Elisan Omagurulle riittää. Olemme apunasi arkisin klo 8 - 21 ja lauantaisin 9 - 17.

(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm)

Miksi Omaguru?

  • Helppoa, nopeaa ja vaivatonta!
  • Elisan parhaat kodin tietotekniikan asiantuntijat palveluksessasi
  • Sinun ei tarvitse osata itse, koska Omaguru voi ottaa etäyhteyden laitteeseesi
Laskutus - Liittymämuutokset - Häiriöilmoitukset

Tarvitsetko apua? Asiakaspalvelumme auttaa sinua.
Etkö löytänyt etsimääsi ohjetta? Käytä hakua!