OmaElisan ja Nordean huoltokatko - Elisa ja Saunalahti asiakaspalvelu

OmaElisan ja Nordean huoltokatko

OmaElisassa on huoltokatko 21.11.2020 klo 18.00 alkaen. Huoltokatko päättyy vaiheittain, viimeistään kuitenkin sunnuntaina 22.11.2020 klo 24.00. Huoltokatkolla on laajoja vaikutuksia OmaElisan ja asiakaspalvelumme toimintaan. Pahoittelemme huoltokatkosta aiheutuvaa haittaa.

Huoltokatkon vaikutukset OmaElisaan ja asiakaspalveluun

Huoltokatkon aikana osa OmaElisan toiminnoista on poissa käytöstä. Huoltokatko vaikuttaa myös asiakaspalvelun mahdollisuuksiin palvella laskutusasioissa. 

Laskut

  • Maksusopimuksen teko ei onnistu OmaElisassa. Huoltokatkon aikana voit toimittaa meille maksusopimuspyynnön täyttämällä maksusopimuslomakkeen. Lomakkeella tehdyt maksusopimuspyynnöt käsitellään huoltokatkon jälkeen ja maksusopimukset ovat voimassa alkuviikosta. Pääset tekemään maksusopimuksen normaalisti OmaElisassa jälleen maanantaina 23.11.2020.
  • Avoimet laskusi näet OmaElisassa.
  • Nordean huoltokatkosta johtuen tunnistautuminen ja laskun maksaminen OmaElisassa ei ole mahdollista Nordean verkkopankkitunnuksilla 22.11.2020 klo 01.00 - 24.00 välisenä aikana.
  • Siirto-maksutapa on pois käytöstä Nordean asiakkaiden osalta.
  • S-pankin, Säästöpankin, OmaSäästöpankin ja POP-pankin maksujen osalta voi esiintyä myös hetkellisiä häiriöitä huoltokatkon aikana. ​
  • Muiden pankkien osalta voit maksaa laskuja normaalisti OmaElisan tai oman verkkopankkisi kautta. Verkkopankissa maksetut laskut päivittyvät OmaElisaan maksetuiksi vasta viikonlopun jälkeen.

​Nordean huoltokatkosta löydät lisätietoja Nordean omilta sivuilta.

Muut toiminnot

  • Puheluerittelyt päivittyvät viiveellä ja ne voivat ajoittain olla poissa käytöstä. Pääset näkemään puhelu- ja dataerittelyn maanantaina 23.11.2020.
  • Luottokauppasopimusten jäljellä olevat maksuerät eivät ole nähtävillä OmaElisassa. Näet jäljellä olevat erät normaalisti maanantaina 23.11.2020. 
  • Luottokauppasopimuksella tilatun laitteen loppulaskua ei voi tilata. Loppulaskun tilaus onnistuu jälleen normaalisti maanantaina 23.11.2020. 

 

 

Haluatko säästää aikaa ja vaivaa?

Anna asiantuntijan hoitaa homma puolestasi.

Se on helppoa! Yksi soitto Elisan Omagurulle riittää. Olemme apunasi arkisin klo 8 - 21 ja lauantaisin 9 - 17.

(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm)

Miksi Omaguru?

  • Helppoa, nopeaa ja vaivatonta!
  • Elisan parhaat kodin tietotekniikan asiantuntijat palveluksessasi
  • Sinun ei tarvitse osata itse, koska Omaguru voi ottaa etäyhteyden laitteeseesi
Etkö löytänyt etsimääsi ohjetta? Käytä hakua!