Maksusopimuspyyntö

Jos laskujen eräpäivä osuu huonoon ajankohtaan, voit Elisan kuluttaja-asiakkaana hakea lisää maksuaikaa tällä lomakkeella. Summan voit jakaa maksettavaksi tarpeen mukaan jopa neljässä erässä.

Maksusopimuksen tekoon tarvitset asiakasnumerosi 

- Maksusopimus tehdään aina kaikille saman asiakkuuden avoimille laskuille. Maksusopimuksesta veloitamme 5 euron palvelumaksun, joka tulee näkymään seuraavaksi muodostuvalla laskullasi. 

- Jos sinulla on useita eri asiakkuuksia eli asiakasnumeroita, täytä lomake tarvittaessa jokaisen osalta erikseen. Täytäthän lomakkeen kuitenkin vain yhden kerran per asiakkuus.

- Asiakasnumeron voit tarkastaa joko laskultasi tai OmaElisasta.

Huomaathan:

- Täytä lomake huolellisesti, jotta maksusopimuspyyntösi käsittely etenee sujuvasti.

- Pyyntösi käsitellään noin 5 arkipäivän kuluessa. Odotathan rauhassa.

- Lähetämme sinulle maksusopimusvahvistuksen, josta näet tarkat maksuerät ja maksupäivät. Vahvistus toimitetaan sinulle laskusi toimitustavasta riippuen sähköpostilla tai postitse kotiin.

- Jos liittymäsi on kiinni maksamattomien laskujen vuoksi, maksusopimuksen teko ei avaa liittymää. Liittymä avautuu kun kaikki erääntyneet laskut on maksettu.

Tarkemmat maksusopimuksen ehdot löydät täältä.

Täytä lomake huolellisesti

Lomake lähetetty
Lomakkeen lähetys epäonnistui, yritä myöhemmin uudelleen

Elisa tarkistaa aiemmat laskusi ja tekee tämän perusteella päätöksen maksusopimuspyyntöön suostumisesta. Mikäli maksusopimuspyyntöösi ei voida suostua, olemme yhteydessä sinuun.

Tietoa henkilötietojen käsittelystä ja tietosuojasta Elisalla https://elisa.fi/tietosuoja
Information om Elisas hantering av personuppgifter och dataskydd https://elisa.fi/tietosuoja
Information on personal data management and data protection at Elisa https://elisa.com/dataprotection