Kiinnostaako työt yhdessä Suomen tutkitusti parhaimmista työpaikoista? Haluatko kehittyä asiakaskohtaamisten timanttiseksi osaajaksi?
Asiakaspalvelutyössä Elisalla olet keskeisessä roolissa tekemässä kanssaihmisten arjesta parempaa. Palveluasiantuntijamme ovat erikoistuneet ratkomaan asiakkaidemme ongelmia olipa sitten kyseessä laskutusta, sopimuksia, palveluiden toimitusta tai toimivuutta koskevat ongelmat samalla varmistaen, että asiakkailtamme löytyvät juuri heille sopivat palvelut. Työskentelemme tehokkaasti laadusta tinkimättä. Työssäsi kohtaat asiakkaitamme puhelimitse ja osaamisen karttuessa myös sähköpostitse. Tarjoamme tehtävääsi kattavan, palkallisen koulutuksen ja kokemuksen karttuessa mahdollisuudet syventää osaamistasi erilaisin lisäkoulutuksin. Jokainen työpäiväsi on takuulla erilainen tarjoten erinomaisia mahdollisuuksia oppia uutta.
Kannustamme sinua omien, uniikkien vahvuuksien ja palveluotteen löytämiseen. Palveluasiantuntijana kehität osaamistasi myös sellaisten taitojen, kuten ongelmanratkaisu- ja päätöksentekokyvyn, neuvottelu- ja kuuntelutaidon sekä tunneälyn osalta. Näistä on elämässä hyötyä aina!
Teemme tätä hommaa 140-vuotisella kokemuksella, jotta 2,8 miljoonalla asiakkaallamme olisi asiat hyvin, käytössään parhaat digitaaliset ratkaisut niin jokapäiväiseen viestintään, työskentelyyn, asiointiin kuin viihtymiseen. Pääset osaksi rentoa ja kannustavaa työyhteisöä, jossa kaveria ei jätetä ja jonne olet aidosti tervetullut omana itsenäsi. Elisa tarjoaa työpaikkana ison talon edut ja on tutkitusti yksi Suomen parhaista työpaikoista.
Pohjapalkkasi määräytyy ICT-alan TES:n mukaan (2117 €/kk). Kilpailukykyisen pohjapalkan lisäksi maksamme sinulle bonusta hyvän asiakaskokeman tuottamisesta asiakkaalle.
Jotta päätöksenteko liittymisestä iloiseen ja rentoon joukkoomme olisi vieläkin helpompi, käy tutustumassa meihin yrityksenä sekä kurkkaamassa Joonaksen ajatuksia asiakaspalvelutyöstä ja Venlan kokemuksia Elisa-uralla etenemisestä.
Asiakaspalvelijamme eivät asetu yhteen muottiin – eiväthän asiakkaatkaan ole kaikki samanlaisia.
Olet tervetullut töihin sellaisena kuin olet, eli omana itsenäsi. Toki arvostamme erityisesti reipasta ja oppimishaluista asennettasi sekä haluasi palvella (ja myös yllättää!) asiakkaita positiivisella otteella.
Toimintaamme ohjaa Elisan tavoitteet ja arvot, mikä edellyttää sinulta myös tuloksentekokykyä. Aiempi kokemus asiakaspalvelu- tai myyntitehtävistä tukee sinua tässä tehtävässä, mutta ei ole edellytys – me perehdytämme ja tuemme sinua, jotta sinulla on mahdollisuus loistaa!
Työskentelemme vuoroissa (aamu-, päivä- ja iltavuoroissa) painottuen maanantaista perjantaihin ja ajoittain myös viikonloppuihin. Toivomme sinulta valmiutta työskennellä kaikissa vuoroissa. Työskentelypisteesi sijaitsee Vaasan keskustan uusissa toimistotiloissamme ja sinulla on mahdollisuus tehdä töitä myös etänä.
Toivomme, että pystyt aloittamaan tehtävässä 27.2., mutta voimme sopia aloituksen myös sinun tilanteeseesi sopivaksi.
Mahtava kuulla! Lähetä CV:si ja lyhyt videotervehdys linkin kautta mahdollisimman pian, mutta kuitenkin viimeistään 19.2., sillä käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana. Jos haluat kuulla lisää roolista, tulevasta tiimistä tai Elisasta työnantajana, niin ryhmäpäälliköt Petri tai Tarja (petri.salo(at)elisa.fi), (tarja.engstrand(at)elisa.fi), Petri (+358503161550), Tarja (+358503161445) vastaavat mieluusti kysymyksiisi. Odotamme innolla hakemustasi!
Huomioithan, että teetämme tehtävään valittaville henkilöille luottotietojen tarkastuksen sekä huumausainetestin!