Sustainable Brand Index 2024 -tutkimuksen mukaan Elisa on jälleen kuluttajien arvioiden mukaan toimialansa vastuullisin brändi Suomessa.
Kiitos asiakkaillemme luottamuksesta!
Kiitos asiakkaillemme luottamuksesta!
Sustainable Brand Index TM on Euroopan suurin, riippumaton vastuullisuustutkimus, joka on tehty vuosittain vuodesta 2011. Kuluttajahaastatteluun perustuvassa tutkimuksessa selvitetään kuluttajien käsitystä yli 1 600 brändistä. Vuoden 2024 tutkimuksessa haastateltiin yhteensä noin 80 000 vastaajaa Pohjoismaissa, Alankomaissa, Virossa, Latviassa ja Liettuassa. Suomessa kyselyyn haastateltiin 12 000 kuluttajaa. Otos edustaa maan väestörakennetta.
Elisan missio on digitalisaatiolla kestävä tulevaisuus. Liiketoimintamme ja digitalisaatioratkaisumme edistävät merkittävästi kestävää kehitystä ja asiakkaiden sekä yhteiskunnan ympäristöystävällistä toimintaa.
Vastuullisuustyömme keskittyy nopeiden yhteyksien saatavuuteen, kyberturvallisuuteen, hiilikädenjäljen kasvattamiseen, mobiiliverkon energiatehokkuuteen, innovaatioihin ja tasa-arvon edistämiseen