Sustainable Brand Index 2023 -tutkimuksen mukaan Elisa on jälleen kuluttajien arvioiden mukaan toimialansa vastuullisin brändi Suomessa. 
Kiitos asiakkaillemme luottamuksesta!





Sustainable Brand Index

Sustainable Brand Index TM  on Euroopan suurin, riippumaton vastuullisuustutkimus, joka on tehty vuosittain vuodesta 2011. Kuluttajahaastatteluun perustuvassa tutkimuksessa selvitetään kuluttajien käsitystä yli 1 500 brändistä. Vuoden 2023 tutkimuksessa haastateltiin yhteensä noin 80 000 vastaajaa Pohjoismaissa, Alankomaissa, Virossa, Latviassa ja Liettuassa. Suomessa kyselyyn haastateltiin 12 000 kuluttajaa. Otos edustaa maan väestörakennetta. 

Vastuullisuus on tekoja

Elisan missio on digitalisaatiolla kestävä tulevaisuus. Liiketoimintamme ja digitalisaatioratkaisumme edistävät merkittävästi kestävää kehitystä ja asiakkaiden sekä yhteiskunnan ympäristöystävällistä toimintaa. 

Vastuullisuustyömme keskittyy nopeiden yhteyksien saatavuuteen, kyberturvallisuuteen, hiilikädenjäljen kasvattamiseen, mobiiliverkon energiatehokkuuteen, innovaatioihin ja tasa-arvon edistämiseen