Suomalaiset arvioivat Elisan jo kolmannen kerran peräkkäin toimialansa vastuullisimmaksi brändiksi

Sustainable Brand Index 2022 -tutkimuksen mukaan Elisa on jälleen kuluttajien arvioiden mukaan toimialansa vastuullisin brändi Suomessa. Kiitos asiakkaillemme luottamuksesta!

Sustainable Brand Index

Sustainable Brand Index TM on Euroopan suurin, riippumaton vastuullisuustutkimus, joka on tehty vuosittain jo vuodesta 2011. Kuluttajahaastatteluun perustuvassa tutkimuksessa selvitetään kuluttajien käsitystä yli 1 500 brändistä. Vuoden 2022 tutkimuksessa haastateltiin yhteensä noin 70 000 vastaajaa Pohjoismaissa, Alankomaissa, Virossa, Latviassa ja Liettuassa. Suomessa kyselyyn haastateltiin 9 150 kuluttajaa. Otos edustaa maan väestörakennetta. Tutkimus tehtiin marraskuun 2021 - helmikuun 2022 aikana.

Vastuullisuus on tekoja

Elisan missio on digitalisaatiolla kestävä tulevaisuus. Liiketoimintamme ja digitalisaatioratkaisumme edistävät merkittävästi kestävää kehitystä ja asiakkaiden sekä yhteiskunnan ympäristöystävällistä toimintaa. 

Vastuullisuustyömme keskittyy nopeiden yhteyksien saatavuuteen, kyberturvallisuuteen, hiilikädenjäljen kasvattamiseen, mobiiliverkon energiatehokkuuteen, innovaatioihin ja tasa-arvon edistämiseen