Laatutyö


Elisa on palkittu pitkäjänteisestä laatutyöstä ja toimintaamme ohjaavat jatkuva parantaminen, oppiminen sekä yhteistyö.

Elisan määrätietoinen laatutyö perustuu kykyyn tulla jatkuvasti paremmaksi asioissa, joita asiakkaat arvostavat. Rakennamme asiakaskokemusta kuunnellen tarkalla korvalla asiakkaan tarpeita, toiveita ja odotuksia sekä kuljemme arjen haasteissa mukana.

Parhaat asiakasta palvelevat ratkaisut syntyvät henkilöstömme innosta ja motivaatiosta kokeilla erilaisia ratkaisuja ja oppia koko ajan enemmän. Esimerkkinä tästä toimii Elisa Automate, joka on henkilöstömme innovaatio ja meillä itsellämme käytössä.  

Tietoturva on keskeinen osa toimintaamme ja palveluidemme laatua. Tietoturvasertifioinnit ovat osoitus Elisan panostuksesta, osaamisesta ja sitoutumisesta tietoturvan kehittämiseen. Elisalla on neljä sertifioitua tietoturvallisuuden hallintajärjestelmää. Myös Elisan projektien johtamispalveluiden toiminta on laatusertifioitua. Lisäksi Elisalla on sertifikaatti IT-palvelunhallinnasta yhden palvelunhallintajärjestelmän osalta IT-käyttäjätukipalveluiden tuottamiseen.

EFQM-laatutunnustus Suomessa (2019) ja Suomen Laatupalkinto (2019) olivat hyviä välietappeja, josta kiitos kuuluu ennen kaikkea kaikille elisalaisille. Kuuden tähden sertifikaatti globaalissa EFQM arvioinnissa (2021) viitoittaa tietä eteenpäin kansainvälisellä tasolla. Matka jatkuu.

Elisa EFQM Forum