Tapaa elisalaisia

Lue lisää työstä Elisalla
  • Nuorekas työyhteisö ja oppiminen luovat työn imua

    Elisan henkilöasiakkaiden asiakaspalvelussa työskentelevä Riitta-Liisa Poutiainen siirtyi hetkeksi aikaa eläkkeelle, mutta halusikin palata työelämään osa-aikaisesti. ”Minun on ollut vaikea mieltää itseni eläkeläiseksi. Huomaan, että töissä käyminen lisää omaa hyvinvointia ja on mukava orientoitua välillä töihin”, Riitta-Liisa kertoo.

  • Jatkuvalla oppimisella kyberin huippuosaajaksi

    ”On palkitsevaa huomata ymmärtävänsä jotain, mikä vielä hetki sitten oli mysteeri tai vaikeaa," pohtii Experienced Cyber Security Analyst Mika Aromaa. Innostus jatkuvaan oppimiseen ja kehittymiseen on ajanut Mikaa eteenpäin urallaan Elisassa.  

  • Ura Elisalla vei Miron myynnistä viihtymisen palveluihin

    Haloo, onko ura Elisalla? ”Saanko tulla myyjä-haastatteluun?” Jotakuinkin näillä sanoilla Elisa Viihteen tuotemarkkinointipäällikkö Miro Oksanen lähestyi Elisan myynnissä työskentelevän kaverinsa esihenkilöä vuonna 2015. Ja siitä alkoi Miron ura Elisalla. 

  • Perheellisenä Elisan asiakasrajapinnassa

    “Näistä asioista ei tarvitse vääntää kättä täällä – päinvastoin.” Näin tuumaa Elisan Tampereen asiakaspalvelutiimin palveluasiantuntija Jenni Myller, kun häneltä kysytään perhe-elämän ja työn yhteensovittamisesta talossa. Samoilla linjoilla on Lahden Karisman palvelupuodin myymäläpäällikkö Nina Kettinen.

  • Mistä myyntipistemyyjän hommassa on kyse?

    “Onko liittymäasiat kunnossa?” Robin Skoglund kertoo, että tämä fraasi on hänelle varsin tuttu, sillä se on yleisin mielikuva, mikä Elisan myyntipistemyyjän työhön erheellisesti liitetään. Nyt hän haluaa avata, mistä myyntipistemyyjän hommassa on oikeasti kyse ja mikä saa hänet viihtymään talossa.

  • Untuvikoista kyberturva- ja tietoverkko-osaajiksi alan kärkeen

    Kolme kyberturva- ja tietoverkko-osaajaa, Lasse Kuusela, Simo Tossavainen ja Sergey Martikainen, ovat yhtä mieltä siitä, että itsensä saa tuntea varsin tärkeäksi työarjessa – turvaavathan he Suomen liikennöidyintä verkkoa.

  • Elisa on juuri sopivankokoinen talo ohjelmistokehittäjälle

    Scrum Master Harri Määttä kehittää mobiilidevaajien työkaluja Elisan Site Reliability Engineering -tiimissä. Elisaa hän suosittelee työpaikaksi ohjelmistokehittäjälle, joka haluaa työskennellä tuoreiden teknologioiden kanssa ja varmistaa monipuoliset kasvumahdollisuudet uralleen.

  • Tätä et tiennyt työstä etämyyntitiimissä

    Meillä Elisalla puhelinmyynnin sijasta puhutaan etämyynnistä, jossa puhelin toimii myynnin välineenä. Varsinkin puhelinmyynnistä on kuitenkin monelle syntynyt ennakkoluulo ikävänä hanttihommana ja huonosti johdettuna pakkotuputtamisena. Jori ja Mikael Elisan Yritysasiakkaat-yksiköstä kertovat kolme yllättävää faktaa.

  • Elisalla reittinsä voi valita itse

    Jo yli 7-vuotisen asiakaspalvelu-uran Elisalla tehnyt Marja Roiko kertoo oppivansa yhä joka päivä uutta. Nykyään Palveluasiantuntijana toimiva Marja ei päästä itseään helpolla; hän ei nimittäin halua jämähtää paikalleen. 

  • Uuden tulokkaan starttiin satsataan Elisan asiakaspalvelussa

    Kun Lucas Al-Hamud aloitti palveluneuvojana Elisan asiakaspalvelussa vuosi sitten, hän sai kokea positiivisen yllätyksen jo ensihetkinään talossa.

  • Miija, Roosa ja Laura loistavat myymälätyössä kukin omanlaisenaan

    Elisan myymälässä ei tarvitse olla teknologia-alan virtuoosi heti kättelyssä. Roosa, Miija ja Laura kehottavat unohtamaan ”myyjänaamarit” ja kertovat mikä myyntityössä oikeasti ratkaisee.

  • Venla kipusi esihenkilöksi Elisalla oma asenne valttikorttinaan

    Välivuottaan alun perin Elisan myymälään viettämään tullut Venla on ottanut suuria harppauksia kasvupolullaan tähän pisteeseen. Tärkeintä Venlan mukaan on ollut oma asenne, joka on kuljettanut häntä Elisa-uralla eteenpäin. 

  • Kolme asiaa kehittäjän arjessa, joista Elisan Head Of Digital Operations Antti Seppälä huolehtii

    Hyvä johtaminen on Elisan kulttuurin keskiössä. Asiantuntijoiden johtaminen modernissa softatalossa on asiantuntijoiden parhaan onnistumisen mahdollistamista.

  • "Virtuaalimyyjän työ tuntuu lottovoitolta"

    Virtuaalimyyjä Vilma Tuurin sekä Myymäläpäällikkö Simo Latun tausta on fyysisen myymälän myyntityössä ja asiakkaiden kohtaamisessa kasvotusten. Sitten iski pandemia-aika.
  • Elisalla on tärkeä rooli osana toimivaa yhteiskuntaa

    Riku Juurikko vaihtoi kyberturvakonsultin työstä Elisalle Senior Security Manageriksi tehdäkseen hyvää suomalaisen yhteiskunnan eteen. Nyt hän tukee Elisan liiketoiminnan jatkuvuuden kehittämistä tietoturvapoikkeamien varalta ja pyrkii avaamaan ovia nuoremmille alasta kiinnostuneille.

  • Markus Saaristo on ollut Elisan kyberturvan B2B-palvelukehityksessä mukana alusta asti.

    Elisalla paluumuuttamista ei katsota kieroon, päinvastoin. Muutaman Finnairilla vietetyn vuoden jälkeen Markus Saaristo palasi takaisin Elisalle suuryritysasiakkaiden kyberturvapalveluiden kehittämisen pariin.

  • Laadukkaan myyntityön tekeminen tuo onnellisuutta myös myyjän vapaa-aikaan

    Elisan Sellon myymäläpäällikölle Vilille kunnolla tehty työ on aina ollut suuri ilo. Myymälämyyjän työstä aloittanut, nyt jo 12-vuotisen uran Elisalla tehnyt Vili haluaa välittää muillekin myyntityöstä kiinnostuneille ajatuksensa siitä, mihin se tietty positiivinen asenne oikein voi kantaa.

  • Piia löysi rohkeuden alanvaihtoon, vaikka se aluksi jännitti kovasti

    Teknisen ongelmanratkaisun luotettuna asiantuntijana, Omaguruna työskentelevästä Piiasta ei äkkiseltään uskoisi, että vielä pari vuotta sitten hän oli teknologian kanssa täysin vieraalla maaperällä. Ura-askel IT-alalle olikin Piialle suuri hyppy tuntemattomaan.

  • Junior Tietoliikenneasiantuntija Deborah voitti ujoutensa Elisalla

    Verkkovikojen virtuoosina eli Elisan Junior Tietoliikenneasiantuntijana työskentelevä Deborah Adhikari on kulkenut pitkän oppimatkan itsensä kanssa tähän pisteeseen.

  • Joonakselle asiakasymmärrys muotoutuu itsearvioinnin kautta

    Elisan Omagurusta Someasiakaspalvelijaksi suunnannut Joonas opastaa asiakkaita edelleen parhaalla mahdollisella tasolla.  Joonaksen tuottaman palvelulaadun takaa asiakasymmärrys, jota hän on syventänyt sekä saamansa palautteen että itsearvioinnin avulla

  • Elisan johtamisessa on 5 tunnusomaista seikkaa

    Elisan kuluttajamyynnin Kehityspäällikkö Saku Anttila ja Myymäläpäällikkö Sari Salmela antavat ihmisten loistaa työssään omana itsenään.  Johtamisen filosofiastaan Saku ja Sari ovat samoilla linjoilla ja se on yksinkertainen: ole ihminen ihmiselle. Millä tavoin tällainen johtamisfilosofia tekee käytännössä Sakun ja Sarin tiimiläisten elämästä ja arjesta parempaa?

  • Palvelumuotoilijana Elisalla

    Palvelumuotoilijana Elisan yritysasiakaspuolella työskentelevä Design Lead Reetta Maila kohtaa työssään valtavan määrän erilaisia toimialoja, yrityksiä ja ratkaistavia haasteita. Hän ei ennen Elisalle tuloa osannut arvata, miten monipuolista palvelumuotoilijan työ talossa oikeasti on.