Visiomme on olla globaali esimerkki arvon luomisessa viestintä- ja digitaalisilla palveluilla, ja strategiamme ytimessä on asiakaskokemuksen ja laadun pitkäjänteinen kehittäminen. Arvomme ja strategiamme ovat kestävän liiketoiminnan perusta. Meille tärkeitä vastuullisen toiminnan kehittämisen osa-alueita ovat turvallinen digitaalinen ympäristö, yhdenvertaisuuden edistäminen, eettinen toiminta ja ilmastonmuutoksen torjunta.
Yritysten vastuullisuuden vakiintuneet peruspilarit ovat sosiaalinen, taloudellinen ja ympäristövastuu. Näiden lisäksi olemme tunnistaneet digitaalisen vastuun keskeiseksi osaksi liiketoimintaamme ja siksi tarkastelemme sitä omana osa-alueenaan. Mittaamme onnistumistamme säännöllisillä asiakas-, henkilöstötyytyväisyys ja sidosryhmäkyselyllä sekä päästömittarilla.