Asiakaspalvelun ja myynnin uralle

Mitä, jos työ olisi elämääsi varten, eikä toisin päin? Meillä saat kasvaa sekä ihmisenä että asiakasrajapinnan ja myynnin osaajana työporukassa, jota voisi parhaiten luonnehtia toisistaan välittäväksi ja oppivaksi yhteisöksi. Tuemme urakehitystäsi ja lisäkouluttautumistasi, jos se on sitä, mistä haaveilet. Elisalla teet töitä lukuisten ihmisten elämästä parempaa tekevien tuotteiden ja palveluiden parissa.

Asiakaspalvelu- ja myyntityön myyttejä purkamassa

Millainen osaamistausta Elisalla asiakaspalvelu- ja myyntitehtävissä työskentelevällä tulisi olla? Millainen perehdytys on? Entä millaisia mahdollisuuksia uuden oppimiseen sekä työuralla etenemiseen löytyy? Katso videolta Pyryn, Hennan ja Lauran vastauksia näihin kysymyksiin!

Avoimia asiakaspalvelun ja myynnin tehtäviä

Katso avoimet paikat kumppaneiltamme:

Meillä on läpi vuoden useita hakuja asiakaspalvelu- ja myyntitehtäviin yhteistyökumppaniemme kautta. Leadin, Baronan ja Clevryn työntekijät työskentelevät tasa-arvoisena osana tiimejä, Elisan esihenkilöiden ohjauksessa ja valmennuksessa.

Takaamme nämä jotta voit olla paras sinä

  • Työporukka, joka innostaa oppimaan

    Asiakasrajapinnassa oppii taitoja, joista on elämässä hyötyä aina. Tulit miltä taustalta tahansa, kannustamme omien, uniikkien vahvuuksiesi oivaltamiseen. Tuemme eri tavoilla omaehtoista opiskeluasi ja tarjoamme myös uusia mahdollisuuksia urallesi.

  • Esihenkilöäsi kiinnostaa, miten sinulla menee

    Esihenkilö on tukenasi ja saatavillasi ihan arkipäiväisissä hetkissä silloin, kun tarvitset. Välitämme sinusta kokonaisena ihmisenä ja kuuntelemme työelämää koskevia toiveitasi tarkalla korvalla.

  • Asiakkaiden päivää parantavaa työtä

    Pääset tekemään töitä sellaisten palveluiden ja tuotteiden parissa, joita ihmiset aidosti tarvitsevat. Asiakkaan paras on meille se juttu. Myymme vain sitä, mistä on oikeasti arvoa ja iloa. Bonusta maksamme sinulle loistavan asiakaskokeman tuottamisesta.

“Teen todella paljon töitä sen eteen, että kaikilla olisi töissä hymy huulilla. Kun eteen tulee haasteita, myynnin kaltainen ihmistyö vaikeutuu. Silloin fiilistelen tiimin kanssa vieläkin enemmän – haluan saada porukan mukaan. Mielestäni tämä vaikuttaa eniten siihen, että töihin on aina kiva tulla ja sieltä on kiva lähteä."

- Vili Mononen, Myymäläpäällikkö

Nina Kettinen

Perheellisenä Elisan asiakasrajapinnassa

Jokainen vanhempi tietää, että toisinaan arjessa tulee vastaan tilanteita, joihin ei voi varautua etukäteen. “Näistä asioista ei tarvitse vääntää kättä täällä – päinvastoin.” Näin tuumaa palveluasiantuntija Jenni Myller, kun häneltä kysytään perhe-elämän ja työn yhteensovittamisesta talossa. Samoilla linjoilla on Lahden Karisman myymälän myymäläpäällikkö Nina Kettinen.

Tätä et tiennyt työstä etämyyntitiimissä

Meillä Elisalla puhelinmyynnin sijasta puhutaan etämyynnistä, jossa puhelin toimii myynnin välineenä. Varsinkin puhelinmyynnistä on kuitenkin monelle syntynyt ennakkoluulo ikävänä hanttihommana ja huonosti johdettuna pakkotuputtamisena. Jori ja Mikael Elisan Yritysasiakkaat-yksiköstä kertovat kolme yllättävää faktaa.

“Asiakaspalvelutyössä olen oppinut luottamaan itseeni. Ensimmäisenä työpäivänäni olin todella hermostunut. Esihenkilöni täällä ovat rohkaisseet ja valaneet minuun uskoa, kun olo on ollut epävarma. Nykyään odotan joka päivä innolla uusia asiakaskohtaamisia.“

- Deborah Adhikari, Junior Tietoliikenneasiantuntija

  • Joonakselle asiakasymmärrys muotoutuu itsearvioinnin kautta

    Elisan Omagurusta Someasiakaspalvelijaksi suunnannut Joonas opastaa asiakkaita edelleen parhaalla mahdollisella tasolla.  Joonaksen tuottaman palvelulaadun takaa asiakasymmärrys, jota hän on syventänyt sekä saamansa palautteen että itsearvioinnin avulla

  • Laadukkaan myyntityön tekeminen tuo onnellisuutta myös myyjän vapaa-aikaan

    Elisan Sellon myymäläpäällikölle Vilille kunnolla tehty työ on aina ollut suuri ilo. Myymälämyyjän työstä aloittanut, nyt jo 12-vuotisen uran Elisalla tehnyt Vili haluaa välittää muillekin myyntityöstä kiinnostuneille ajatuksensa siitä, mihin se tietty positiivinen asenne oikein voi kantaa.

  • Venla kipusi esihenkilöksi Elisalla oma asenne valttikorttinaan

    Välivuottaan alun perin Elisan myymälään viettämään tullut Venla on ottanut suuria harppauksia kasvupolullaan tähän pisteeseen. Tärkeintä Venlan mukaan on ollut oma asenne, joka on kuljettanut häntä Elisa-uralla eteenpäin.