Asiakaspalvelun ja myynnin uralle

Kun elämä kutsuu, työ vastaa

Mitä, jos työ olisi elämääsi varten, eikä toisin päin? Meillä kasvat asiakasrajapinnan ja myynnin osaajana ja ihmisenä jatkuvasti korkeammalle työporukassa, jota voisi parhaiten luonnehtia oppivaksi yhteisöksi. Lisäksi varta vasten tuemme urakehitystäsi ja lisäkouluttautumistasi, jos se on sitä, mistä haaveilet. Töitä saat tehdä tuotteiden ja palveluiden parissa, jotka tekevät monen suomalaisen elämästä parempaa.

Elisalla mä voin olla mä

Jarkko, asiakaspalvelun somevastaava Elisalla 16 vuotta

Me Elisalla ajatellaan, että työn ja vapaa-ajan tulisi tukea toisiaan. Jarkon mielestä asiakaspalvelutyössä on parasta joustavuus. Mitkä asiat ovat sulle työssä tärkeitä? 

Laura, myymäläpäällikkö Elisalla 3,5 vuotta

Jokainen kulkee omaa polkuaan, ja meille on tärkeää, että elisalaisilla työ istuu osaksi elämää. Lauralla opiskelut ja työnteko kulkevat jouhevasti käsi kädessä. Elisalla sä voit olla just sä.

Rabi, liikkuvaa myyntityötä Elisalla 2,5 vuotta

Miten Rabi yhdistää pääsykokeet, kaverit ja työn? Helposti! Meille on tärkeää, että elisalaisilla työ istuu osaksi elämää ja sä voit olla just sä.

Susanna, palveluasiantuntija Elisalla 3,5 vuotta

Mitkä asiat antavat Susannalle energiaa? Meillä Elisalla tehdään töitä työntekijän tarpeet huomioiden. Kun aikaa jää itselle tärkeisiin asioihin, sujuu myös työnteko tehokkaammin.

Avoimia asiakaspalvelun ja myynnin tehtäviä 

Katso avoimet paikat kumppaneiltamme:

Meillä on läpi vuoden useita hakuja asiakaspalvelu- ja myyntitehtäviin yhteistyökumppaniemme kautta. Leadin ja Baronan työntekijät työskentelevät tasa-arvoisena osana Elisan tiimejä, Elisan esihenkilöiden ohjauksessa.

Takaamme nämä jotta voit olla paras sinä

  • Työporukka, joka innostaa oppimaan

    Asiakasrajapinnassa oppii taitoja, joista on elämässä hyötyä aina. Tulit miltä taustalta tahansa, kannustamme omien, uniikkien vahvuuksiesi oivaltamiseen. Tuemme eri tavoilla omaehtoista opiskeluasi ja tarjoamme myös uusia mahdollisuuksia urallesi.

  • Esihenkilöäsi kiinnostaa, miten menee

    Tukenasi ja saatavillasi ollaan ihan arkipäiväisissä hetkissä silloin, kun tarvitset. Työpäivä meillä on tapana aloittaa 10 minuutin henkilökohtaisella kuulumisten vaihdolla. Toiveitasi työelämältäsi kuulemme korva tarkkana.

  • Asiakkaiden päivää parantavaa työtä

    Saat tehdä töitä sellaisten palveluiden ja tuotteiden parissa, joita ihmiset aidosti tarvitsevat. Asiakkaan paras on meille se juttu: myymme vain sitä, mistä on oikeasti arvoa ja iloa. Bonusta maksamme sinulle loistavan asiakaskokeman tuottamisesta.

“Asiakaspalvelutyössä olen oppinut luottamaan itseeni. Ensimmäisenä työpäivänäni olin todella hermostunut. Esihenkilöni täällä ovat rohkaisseet ja valaneet minuun uskoa, kun olo on ollut epävarma. Nykyään odotan joka päivä innolla uusia asiakaskohtaamisia.“

- Deborah Adhikari, Junior Tietoliikenneasiantuntija

"Virtuaalimyyjän työ tuntuu lottovoitolta"

Virtuaalimyyjä Vilma Tuurin sekä Myymäläpäällikkö Simo Latun tausta on fyysisen myymälän myyntityössä ja asiakkaiden kohtaamisessa kasvotusten. Sitten iski pandemia-aika. Iso osa Elisan myymälämyyjien töistä vaihtui virtuaaliseen ympäristöön. Vaikka työkavereita ei näekään kasvotusten joka päivä, tukea saa tiimiltä myös virtuaalisesti. Lisäksi uusi arki mahdollistaa työskentelyn vaikka kesämökiltä.

Miten uuden tulokkaan starttiin satsataan Elisan asiakaspalvelussa?

Kun Lucas Al-Hamud aloitti palveluneuvojana Elisan asiakaspalvelussa vuosi sitten, hän sai kokea positiivisen yllätyksen jo ensihetkinään talossa. Lucas oli varautunut hyppäämään pää edellä asiakaspalvelun syvään päätyyn – mutta tällä kertaa perehdytyksessä edettiin toisenlaisella taktiikalla.

“Teen todella paljon töitä sen eteen, että kaikilla olisi töissä hymy huulilla. Kun eteen tulee haasteita, myynnin kaltainen ihmistyö vaikeutuu. Silloin fiilistelen tiimin kanssa vieläkin enemmän – haluan saada porukan mukaan. Mielestäni tämä vaikuttaa eniten siihen, että töihin on aina kiva tulla ja sieltä on kiva lähteä."

- Vili Mononen, Myymäläpäällikkö

  • Joonakselle asiakasymmärrys muotoutuu itsearvioinnin kautta

    Elisan Omagurusta Someasiakaspalvelijaksi suunnannut Joonas opastaa asiakkaita edelleen parhaalla mahdollisella tasolla.  Joonaksen tuottaman palvelulaadun takaa asiakasymmärrys, jota hän on syventänyt sekä saamansa palautteen että itsearvioinnin avulla

  • Laadukkaan myyntityön tekeminen tuo onnellisuutta myös myyjän vapaa-aikaan

    Elisan Sellon myymäläpäällikölle Vilille kunnolla tehty työ on aina ollut suuri ilo. Myymälämyyjän työstä aloittanut, nyt jo 12-vuotisen uran Elisalla tehnyt Vili haluaa välittää muillekin myyntityöstä kiinnostuneille ajatuksensa siitä, mihin se tietty positiivinen asenne oikein voi kantaa.

  • Venla kipusi esihenkilöksi Elisalla oma asenne valttikorttinaan

    Välivuottaan alun perin Elisan myymälään viettämään tullut Venla on ottanut suuria harppauksia kasvupolullaan tähän pisteeseen. Tärkeintä Venlan mukaan on ollut oma asenne, joka on kuljettanut häntä Elisa-uralla eteenpäin.