Asiakaspalvelun poikkeusaukioloajat - Elisa ja Saunalahti asiakaspalvelu

Asiakaspalvelun poikkeusaukioloajat

Tältä sivulta näet asiakaspalvelumme poikkeusaukioloajat. Asiakaspalvelumme yhteystiedot löydät osoitteesta elisa.fi/yhteystiedot. Yritysasiakaspalvelun yhteystiedot löydät täältä.

Juhannus 24.-26.6.2022

  • Puhelinpalvelumme on suljettu
  • Chat-asiakaspalvelumme palvelee OmaElisassa klo 9-17
  • Autamme verkkokauppamme chatissa myyntiasioissa klo 9-17
  • Sometiimimme auttaa klo 9-21
  • Omaguru-palvelumme on suljettu

 

Vika- ja häiriöilmoitukset 24 h

Otamme vastaan vikailmoituksia ja ilmoituksia kadonneista laitteista numerossa 010 190 240​ (mpm/pvm)​ joka päivä 24 h. Vikatilanteissa soitathan laitteiden viereltä.

Verkkoapuri auttaa ratkaisemaan Elisan nettiyhteyksien, puheliittymien ja palveluiden vikatilanteita. Useimmat ongelmat ratkeavat Verkkoapurin ohjeiden avulla. Siirry Verkkoapuriin!

Elisan myymälät ja myyntipisteet

Myymälöidemme aukioloajat löydät osoitteesta elisa.fi/myymalat.

Asiakaspalvelu yrityksille

Kirjautumalla Yritysten OmaElisaan voit hoitaa asiasi itse helposti ja vaivattomasti.

Elisan yritysasiakaspalvelun yhteystiedot ›

 

OmaElisassa hoidat liittymä- ja laskuasiasi jonottamatta ja edullisemmin juuri silloin kun sinulle sopii! 

 

Haluatko säästää aikaa ja vaivaa?

Anna asiantuntijan hoitaa homma puolestasi.

Se on helppoa! Yksi soitto Elisan Omagurulle riittää. Olemme apunasi arkisin klo 8 - 21 ja lauantaisin 9 - 17.

(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm)

Miksi Omaguru?

  • Helppoa, nopeaa ja vaivatonta!
  • Elisan parhaat kodin tietotekniikan asiantuntijat palveluksessasi
  • Sinun ei tarvitse osata itse, koska Omaguru voi ottaa etäyhteyden laitteeseesi
Elisan asiakaspalvelu vinkkaa:
Löydät kaikki laskusi OmaElisasta
OmaElisassa hoidat palveluitasi näppärästi yhdestä paikasta.
Kirjaudu
Etkö löytänyt etsimääsi ohjetta? Käytä hakua!