Kuinka voimme auttaa? - Elisa ja Saunalahti asiakaspalvelu
Kuinka voimme auttaa?
Suosittelemme sinulle:
Ohjeet ja tiedotteet

Osalle asiakkaistamme e-laskun toimittaminen verkkopankkiin on viivästynyt. Viivettä korjataan parhaillaan ja laskut tullaan lähettämään verkkopankkehin uusilla eräpäivillä heti, kun vika on saatu korjattua. Laskun toimitusviiveestä ei aiheudu ylimääräisiä kuluja. Laskut näkyvät normaalisti OmaElisassa, josta laskun voi halutessaan myös maksaa. Pahoittelemme häiriötä!

Näytä kaikki
Elisan asiakaspalvelu
Laskutus - Liittymämuutokset - Häiriöilmoitukset

Tarvitsetko apua? Asiakaspalvelumme auttaa sinua.
Asennukset - Asetukset - Käytön opastus
Omaguruilta henkilökohtaista apua teknisiin pulmiin!
Apua muissa kanavissa
Ajankohtaista OmaYhteisössä
Omagurun vinkit

Haluatko säästää aikaa ja vaivaa?

Anna asiantuntijan hoitaa homma puolestasi.

Se on helppoa! Yksi soitto Elisan Omagurulle riittää. Olemme apunasi arkisin klo 8 - 21 ja lauantaisin 9 - 17.

(2,28 €/min mpm/pvm)

Miksi Omaguru?

  • Helppoa, nopeaa ja vaivatonta!
  • Elisan parhaat kodin tietotekniikan asiantuntijat palveluksessasi
  • Sinun ei tarvitse osata itse, koska Omaguru voi ottaa etäyhteyden laitteeseesi