Yhteystiedot - Elisa ja Saunalahti asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu - kuinka voimme auttaa?

  • Yksityisille

  • Yrityksille

Yhteystiedot

OmaElisa 24/7

Lataa uudistunut OmaElisa-sovellus


OmaElisassa hoidat liittymä- ja laskuasiasi jonottamatta ja edullisemmin juuri silloin kun sinulle sopii!

Chat-asiakaspalvelu

 

Chat on nopea ja vaivaton tapa asioida Elisan asiakaspalvelun kanssa!

Löydät chat-asiakaspalvelumme OmaElisasta ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.Nopein

 

Chat on nopea ja vaivaton tapa asioida Elisan asiakaspalvelun kanssa.

Chat-asiakaspalvelumme löydät OmaElisasta ma-pe klo 8-21 ja la-su 9-17.

Elisan sometiimi apunasi


Elisan sometiimi vastaa kysymyksiisi Facebookissa, Twitterissä ja OmaYhteisössä ma-pe 8-21 ja la-su 9-21.

Asiakaspalvelu

 

010 190 240 (mpm/pvm)

Avoinna ma-pe klo 8-18 ja ajanvarauksella ma-pe klo 8.30-20.

Häiriöilmoitukset ja PUK-koodikyselyt 24 h. Soitathan häiriötilanteissa laitteiden viereltä.

Sähköinen yhteydenottolomake

 


Asiakaspalvelumme on suljettu. 

Avoinna ma-pe klo 8-18 ja ajanvarauksella avoinna ma-pe klo 8.30-20.

010 190 240 (mpm/pvm)

Häiriöilmoitukset, PUK-koodikyselyt ja ilmoitukset kadonneista laitteista 24 h. Soitathan häiriötilanteissa laitteiden viereltä.

Sähköinen yhteydenottolomake

Varaa soittoaika

Omaguru


Henkilökohtainen apu kodin tietotekniikkapulmiin puhelimitse tai paikan päällä!

0600 900 70 (2,28 €/min + mpm/pvm)

Avoinna ma-pe 8-21 ja la 9-17. 

Myyntipalvelu


Osta verkosta, tilaa myyntipalvelusta tai käy myymälässä.

0800 93 93 93

Avoinna ma-pe klo 8-20 ja la klo 9-16.30. Maksuton kaikista kotimaan liittymistä. Myyntichat palvelee Elisan verkkokaupassa ma-pe klo 8-22 ja la-su 9-21.

Elisan Virtuaalimyymälä videoyhteydellä

Elisan myymälät

Asiakaspalvelu


Puhelinpalvelu avoinna ma-pe klo 8-18 ja ajanvarauksella ma-pe klo 8.30-20.

010 190 240 (mpm/pvm)

 

Huomioithan, että ajat ovat keskiarvoja ja todellinen jonotusaika voi poiketa ilmoitetusta.

Sähköinen yhteydenottolomake

Asiakaspalvelumme on suljettu. 

Avoinna ma-pe klo 8-18 ja ajanvarauksella ma-pe klo 8.30-20.

010 190 240 (mpm/pvm)

Häiriöilmoitukset ja PUK-koodikyselyt 24 h. Soitathan häiriötilanteissa laitteiden viereltä.

Sähköinen yhteydenottolomake

Varaa soittoaika

Chat-asiakaspalvelu

 

Chat on nopea ja vaivaton tapa asioida Elisan asiakaspalvelun kanssa!

Löydät chat-asiakaspalvelumme OmaElisasta ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.Nopein

 

Chat on nopea ja vaivaton tapa asioida Elisan asiakaspalvelun kanssa.

Chat-asiakaspalvelumme löydät OmaElisasta ma-pe klo 8-21 ja la-su 9-17.

OmaElisa 24/7

Lataa uudistunut OmaElisa-sovellus


OmaElisassa hoidat liittymä- ja laskuasiasi jonottamatta ja edullisemmin juuri silloin kun sinulle sopii!

Elisan sometiimi apunasi


Elisan sometiimi vastaa kysymyksiisi Facebookissa, Twitterissä ja OmaYhteisössä ma-pe 8-21 ja la-su 9-21.

OmaElisa 24/7

Lataa uudistunut OmaElisa-sovellus


OmaElisassa hoidat liittymä- ja laskuasiasi jonottamatta ja edullisemmin juuri silloin kun sinulle sopii!

Chat-asiakaspalvelu

 

Chat on nopea ja vaivaton tapa asioida Elisan asiakaspalvelun kanssa!

Löydät chat-asiakaspalvelumme OmaElisasta ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.Nopein

 

Chat on nopea ja vaivaton tapa asioida Elisan asiakaspalvelun kanssa.

Chat-asiakaspalvelumme löydät OmaElisasta ma-pe klo 8-21 ja la-su 9-17.

Elisan sometiimi apunasi


Elisan sometiimi vastaa kysymyksiisi Facebookissa, Twitterissä ja OmaYhteisössä ma-pe 8-21 ja la-su 9-21.

Asiakaspalvelu


Puhelinpalvelu avoinna ma-pe klo 8-18 ja ajanvarauksella ma-pe klo 8.30-20.

010 190 240 (mpm/pvm)

 

Huomioithan, että ajat ovat keskiarvoja ja todellinen jonotusaika voi poiketa ilmoitetusta.

Sähköinen yhteydenottolomake

Asiakaspalvelumme on suljettu. 

Avoinna ma-pe klo 8-18 ja ajanvarauksella ma-pe klo 8.30-20.

010 190 240 (mpm/pvm)

Häiriöilmoitukset ja PUK-koodikyselyt 24 h. Soitathan häiriötilanteissa laitteiden viereltä.

Sähköinen yhteydenottolomake

Varaa soittoaika

Myyntipalvelu


Osta verkosta, tilaa myyntipalvelusta tai käy myymälässä.

0800 93 93 93

Avoinna ma-pe klo 8-20 ja la klo 9-16.30. Maksuton kaikista kotimaan liittymistä. Myyntichat palvelee Elisan verkkokaupassa ma-pe klo 8-22 ja la-su 9-21.

Elisan Virtuaalimyymälä videoyhteydellä

Elisan myymälät

PUK-koodi OmaElisasta


PUK-koodin saat maksutta OmaElisasta.

PUK-koodi voidaan luovuttaa vain liittymän omistajalle. Asiakaspalvelussa veloitamme PUK-koodikyselyistä 12 euron palvelumaksun.

Asiakaspalvelu


010 190 240 (mpm/pvm)

 

Huomioithan, että ajat ovat keskiarvoja ja todellinen jonotusaika voi poiketa ilmoitetusta. 

Avoinna ma-pe klo 8-18 ja ajanvarauksella ma-pe klo 8.30-20.

Häiriöilmoitukset, PUK-kyselyt ja ilmoitukset kadonneista laitteista 24 h. Soitathan häiriötilanteissa laitteiden viereltä.

Sähköinen yhteydenottolomake

 


Asiakaspalvelumme on suljettu. 

Avoinna ma-pe klo 8-18, ajanvarauksella ma-pe klo 8.30-20.

Häiriöilmoitukset, PUK-kyselyt ja ilmoitukset kadonneista laitteista 24 h. Soitathan häiriötilanteissa laitteiden viereltä.

010 190 240 (mpm/pvm)

 

Huomioithan, että ajat ovat keskiarvoja ja todellinen jonotusaika voi poiketa ilmoitetusta. 

Sähköinen yhteydenottolomake

Varaa soittoaika

Omaguru


Henkilökohtainen apu kodin tietotekniikkapulmiin puhelimitse tai paikan päällä!

0600 900 70 (2,28 €/min + mpm/pvm)

Avoinna ma-pe 8-21 ja la 9-17. 

Asiakaspalvelu


010 190 240 (mpm/pvm)

 

Huomioithan, että ajat ovat keskiarvoja ja todellinen jonotusaika voi poiketa ilmoitetusta. 

Avoinna ma-pe klo 8-18 ja ajanvarauksella ma-pe klo 8.30-20.

Häiriöilmoitukset, PUK-kyselyt ja ilmoitukset kadonneista laitteista 24 h. Soitathan häiriötilanteissa laitteiden viereltä.

Sähköinen yhteydenottolomake

 


Asiakaspalvelumme on suljettu. 

Avoinna ma-pe klo 8-18, ajanvarauksella ma-pe klo 8.30-20.

Häiriöilmoitukset, PUK-kyselyt ja ilmoitukset kadonneista laitteista 24 h. Soitathan häiriötilanteissa laitteiden viereltä.

010 190 240 (mpm/pvm)

 

Huomioithan, että ajat ovat keskiarvoja ja todellinen jonotusaika voi poiketa ilmoitetusta. 

Sähköinen yhteydenottolomake

Varaa soittoaika

Omaguru


Henkilökohtainen apu kodin tietotekniikkapulmiin puhelimitse tai paikan päällä!

0600 900 70 (2,28 €/min + mpm/pvm)

Avoinna ma-pe 8-21 ja la 9-17. 

Elisan sometiimi apunasi


Elisan sometiimi vastaa kysymyksiisi Facebookissa, Twitterissä ja OmaYhteisössä ma-pe 8-21 ja la-su 9-21.

Omaguru


Henkilökohtainen apu kodin tietotekniikkapulmiin puhelimitse tai paikan päällä!

0600 900 70 (2,28 €/min + mpm/pvm)

Avoinna ma-pe 8-21 ja la 9-17. 

Asiakaspalvelu


010 190 240 (mpm/pvm)

 

Huomioithan, että ajat ovat keskiarvoja ja todellinen jonotusaika voi poiketa ilmoitetusta. 

Avoinna ma-pe klo 8-18 ja ajanvarauksella ma-pe klo 8.30-20.

Häiriöilmoitukset, PUK-kyselyt ja ilmoitukset kadonneista laitteista 24 h. Soitathan häiriötilanteissa laitteiden viereltä.

Sähköinen yhteydenottolomake

 


Asiakaspalvelumme on suljettu. 

Avoinna ma-pe klo 8-18, ajanvarauksella ma-pe klo 8.30-20.

Häiriöilmoitukset, PUK-kyselyt ja ilmoitukset kadonneista laitteista 24 h. Soitathan häiriötilanteissa laitteiden viereltä.

010 190 240 (mpm/pvm)

 

Huomioithan, että ajat ovat keskiarvoja ja todellinen jonotusaika voi poiketa ilmoitetusta. 

Sähköinen yhteydenottolomake

Varaa soittoaika

Elisan sometiimi apunasi


Elisan sometiimi vastaa kysymyksiisi Facebookissa, Twitterissä ja OmaYhteisössä ma-pe 8-21 ja la-su 9-21.

Chat-asiakaspalvelu

 

Chat on nopea ja vaivaton tapa asioida Elisan asiakaspalvelun kanssa!

Löydät chat-asiakaspalvelumme OmaElisasta ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.Nopein

 

Chat on nopea ja vaivaton tapa asioida Elisan asiakaspalvelun kanssa.

Chat-asiakaspalvelumme löydät OmaElisasta ma-pe klo 8-21 ja la-su 9-17.

Elisan sometiimi apunasi


Elisan sometiimi vastaa kysymyksiisi Facebookissa, Twitterissä ja OmaYhteisössä ma-pe 8-21 ja la-su 9-21.

Asiakaspalvelu


010 190 240 (mpm/pvm)

 

Huomioithan, että ajat ovat keskiarvoja ja todellinen jonotusaika voi poiketa ilmoitetusta. 

Avoinna ma-pe klo 8-18 ja ajanvarauksella ma-pe klo 8.30-20.

Häiriöilmoitukset, PUK-kyselyt ja ilmoitukset kadonneista laitteista 24 h. Soitathan häiriötilanteissa laitteiden viereltä.

Sähköinen yhteydenottolomake

 


Asiakaspalvelumme on suljettu. 

Avoinna ma-pe klo 8-18, ajanvarauksella ma-pe klo 8.30-20.

Häiriöilmoitukset, PUK-kyselyt ja ilmoitukset kadonneista laitteista 24 h. Soitathan häiriötilanteissa laitteiden viereltä.

010 190 240 (mpm/pvm)

 

Huomioithan, että ajat ovat keskiarvoja ja todellinen jonotusaika voi poiketa ilmoitetusta. 

Sähköinen yhteydenottolomake

Varaa soittoaika

Myyntipalvelu


Osta verkosta, tilaa myyntipalvelusta tai käy myymälässä.

0800 93 93 93

Avoinna ma-pe klo 8-20 ja la klo 9-16.30. Maksuton kaikista kotimaan liittymistä. Myyntichat palvelee Elisan verkkokaupassa ma-pe klo 8-22 ja la-su 9-21.

Elisan Virtuaalimyymälä videoyhteydellä

Elisan myymälät

Myyntipalvelu


Osta verkosta, tilaa myyntipalvelusta tai käy myymälässä.

0800 93 93 93

Avoinna ma-pe klo 8-20 ja la klo 9-16.30. Maksuton kaikista kotimaan liittymistä. Myyntichat palvelee Elisan verkkokaupassa ma-pe klo 8-22 ja la-su 9-21.

Elisan Virtuaalimyymälä videoyhteydellä

Elisan myymälät

Varaa soittoaika asiakaspalveluun
Valitse aihe
    Valitse kellonaika

      Kiitos ajanvarauksesta! Otamme sinuun yhteyttä 30 minuutin sisällä varaamastasi ajasta.

      Tapahtui jokin virhe. Yritä tarvittaessa uudelleen.

      Haluatko säästää aikaa ja vaivaa?

      Anna asiantuntijan hoitaa homma puolestasi.

      Se on helppoa! Yksi soitto Elisan Omagurulle riittää. Olemme apunasi arkisin klo 8 - 21 ja lauantaisin 9 - 17.

      (2,28 €/min mpm/pvm)

      Miksi Omaguru?

      • Helppoa, nopeaa ja vaivatonta!
      • Elisan parhaat kodin tietotekniikan asiantuntijat palveluksessasi
      • Sinun ei tarvitse osata itse, koska Omaguru voi ottaa etäyhteyden laitteeseesi