Yhteystiedot - Elisa ja Saunalahti asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu - kuinka voimme auttaa?

  • Yksityisille

  • Yrityksille

Yhteystiedot

OmaElisa


OmaElisassa hoidat liittymä- ja laskuasiasi jonottamatta ja edullisemmin juuri silloin kun sinulle sopii! 

Chat-asiakaspalvelu


Löydät chat-asiakaspalvelumme OmaElisasta arkisin 8-19.

Asiakaspalvelu on suljettu pitkäperjantaina 19.4, toisena pääsiäispäivänä 22.4. ja vapunpäivänä 1.5.

Vinkki: Jos chat-nappia ei ilmesty chatin aukioloaikana, kaikki asiakaspalvelijat ovat varattuina. Päivitä sivua tarvittaessa.

 

Chat-asiakaspalvelumme löydät OmaElisasta ark. klo 8-19.

Asiakaspalvelu on suljettu pitkäperjantaina 19.4, toisena pääsiäispäivänä 22.4. ja vapunpäivänä 1.5.

Vinkki: Jos chat-nappia ei ilmesty chatin aukioloaikana, kaikki asiakaspalvelijat ovat varattuina. Päivitä sivua tarvittaessa.

Elisan sometiimi apunasi


Elisan sometiimi vastaa kysymyksiisi Facebookissa, Twitterissä ja OmaYhteisössä ma-pe 8-21 ja la-su 10-21.

Sometiimi on paikalla pääsiäisen ja vapun aikaan 19.4. klo 12-20, 20.4. klo 10-21, 21-22.4. klo 10-18 ja 1.5. klo 12-20.

Asiakaspalvelu


Avoinna ma-pe klo 8-18, la klo 10-16.30.
Ajanvarauksella ma-pe klo 8.30-20, la klo 10.30-16.30.

010 190 240 (mpm/pvm)

Häiriöilmoitukset ja PUK-koodikyselyt 24 h. Häiriötilanteissa soitathan laitteiden viereltä.

Asiakaspalvelu on suljettu pitkäperjantaina 19.4, toisena pääsiäispäivänä 22.4. ja vapunpäivänä 1.5.

Asiakaspalvelun kautta tehdyistä muutoksista veloitamme hinnaston mukaan.

 

Sähköinen yhteydenottolomake

 


Asiakaspalvelumme on suljettu. Avoinna ma-pe klo 8-18, la klo 10-16.30. Ajanvarauksella ma-pe klo 8.30-20, la klo 10.30-16.30.

Asiakaspalvelu on suljettu pitkäperjantaina 19.4, toisena pääsiäispäivänä 22.4. ja vapunpäivänä 1.5.

Häiriöilmoitukset, PUK-kyselyt ja ilmoitukset kadonneista laitteista 24 h.

010 190 240 (mpm/pvm)

Häiriötilanteissa soitathan laitteiden viereltä.

Asiakaspalvelun kautta tehdyistä muutoksista veloitamme hinnaston mukaan.

Sähköinen yhteydenottolomake

Omaguru


Henkilökohtainen apu kodin tietotekniikkapulmiin puhelimitse tai paikan päällä!

0600 900 30 (2,28 €/min + mpm/pvm)

Avoinna ma-pe 8-21, la 9-17.

Omaguru on suljettu pitkäperjantaina 19.4, toisena pääsiäispäivänä 22.4. ja vapunpäivänä 1.5.

Tilaa Omaguru paikan päälle 
 

Varaa soittoaika asiakaspalveluun


Valitse aihe, päivä ja kellonaika. Soitamme sinulle 30 minuutin sisällä varaamastasi ajasta.

Asiakaspalvelu


Avoinna ma-pe klo 8-18, la klo 10-16.30.

Ajanvarauksella ma-pe klo 8.30-20, la klo 10.30-16.30.

Asiakaspalvelu on suljettu pitkäperjantaina 19.4, toisena pääsiäispäivänä 22.4. ja vapunpäivänä 1.5.

010 190 240 (mpm/pvm)

 

Huomioithan, että ajat ovat keskiarvoja ja todellinen jonotusaika voi poiketa ilmoitetusta.

Häiriöilmoitukset, PUK-kyselyt ja ilmoitukset kadonneista laitteista ma-su 24 h.

Asiakaspalvelun kautta tehdyistä muutoksista veloitamme hinnaston mukaan.

Sähköinen yhteydenottolomake

 

Asiakaspalvelumme on suljettu. Avoinna ma-pe klo 8-18, la klo 10-16.30.

Ajanvarauksella ma-pe klo 8.30-20, la klo 10.30-16.30.

Asiakaspalvelu on suljettu pitkäperjantaina 19.4, toisena pääsiäispäivänä 22.4. ja vapunpäivänä 1.5.

Vastaanotamme häiriöilmoituksia, PUK-kyselyitä ja ilmoituksia kadonneista laitteista 24 h.

010 190 240 (mpm/pvm)

PUK-koodi voidaan luovuttaa vain liittymän omistajalle. PUK-koodikyselyistä veloitamme 12 euron palvelumaksun (ilmainen OmaElisassa).

Sähköinen yhteydenottolomake

 

Chat-asiakaspalvelu


Löydät chat-asiakaspalvelumme OmaElisasta arkisin 8-19.

Asiakaspalvelu on suljettu pitkäperjantaina 19.4, toisena pääsiäispäivänä 22.4. ja vapunpäivänä 1.5.

Vinkki: Jos chat-nappia ei ilmesty chatin aukioloaikana, kaikki asiakaspalvelijat ovat varattuina. Päivitä sivua tarvittaessa.

 

Chat-asiakaspalvelumme löydät OmaElisasta ark. klo 8-19.

Asiakaspalvelu on suljettu pitkäperjantaina 19.4, toisena pääsiäispäivänä 22.4. ja vapunpäivänä 1.5.

Vinkki: Jos chat-nappia ei ilmesty chatin aukioloaikana, kaikki asiakaspalvelijat ovat varattuina. Päivitä sivua tarvittaessa.

OmaElisa


OmaElisassa hoidat liittymä- ja laskuasiasi jonottamatta ja edullisemmin juuri silloin kun sinulle sopii! 

Elisan sometiimi apunasi


Elisan sometiimi vastaa kysymyksiisi Facebookissa, Twitterissä ja OmaYhteisössä ma-pe 8-21 ja la-su 10-21.

Sometiimi on paikalla pääsiäisen ja vapun aikaan 19.4. klo 12-20, 20.4. klo 10-21, 21-22.4. klo 10-18 ja 1.5. klo 12-20.

OmaElisa


OmaElisassa hoidat liittymä- ja laskuasiasi jonottamatta ja edullisemmin juuri silloin kun sinulle sopii! 

Chat-asiakaspalvelu


Löydät chat-asiakaspalvelumme OmaElisasta arkisin 8-19.

Asiakaspalvelu on suljettu pitkäperjantaina 19.4, toisena pääsiäispäivänä 22.4. ja vapunpäivänä 1.5.

Vinkki: Jos chat-nappia ei ilmesty chatin aukioloaikana, kaikki asiakaspalvelijat ovat varattuina. Päivitä sivua tarvittaessa.

 

Chat-asiakaspalvelumme löydät OmaElisasta ark. klo 8-19.

Asiakaspalvelu on suljettu pitkäperjantaina 19.4, toisena pääsiäispäivänä 22.4. ja vapunpäivänä 1.5.

Vinkki: Jos chat-nappia ei ilmesty chatin aukioloaikana, kaikki asiakaspalvelijat ovat varattuina. Päivitä sivua tarvittaessa.

Elisan sometiimi apunasi


Elisan sometiimi vastaa kysymyksiisi Facebookissa, Twitterissä ja OmaYhteisössä ma-pe 8-21 ja la-su 10-21.

Sometiimi on paikalla pääsiäisen ja vapun aikaan 19.4. klo 12-20, 20.4. klo 10-21, 21-22.4. klo 10-18 ja 1.5. klo 12-20.

Asiakaspalvelu


Avoinna ma-pe klo 8-18, la klo 10-16.30.

Ajanvarauksella ma-pe klo 8.30-20, la klo 10.30-16.30.

Asiakaspalvelu on suljettu pitkäperjantaina 19.4, toisena pääsiäispäivänä 22.4. ja vapunpäivänä 1.5.

010 190 240 (mpm/pvm)

 

Huomioithan, että ajat ovat keskiarvoja ja todellinen jonotusaika voi poiketa ilmoitetusta.

Häiriöilmoitukset, PUK-kyselyt ja ilmoitukset kadonneista laitteista ma-su 24 h.

Asiakaspalvelun kautta tehdyistä muutoksista veloitamme hinnaston mukaan.

Sähköinen yhteydenottolomake

 

Asiakaspalvelumme on suljettu. Avoinna ma-pe klo 8-18, la klo 10-16.30.

Ajanvarauksella ma-pe klo 8.30-20, la klo 10.30-16.30.

Asiakaspalvelu on suljettu pitkäperjantaina 19.4, toisena pääsiäispäivänä 22.4. ja vapunpäivänä 1.5.

Vastaanotamme häiriöilmoituksia, PUK-kyselyitä ja ilmoituksia kadonneista laitteista 24 h.

010 190 240 (mpm/pvm)

PUK-koodi voidaan luovuttaa vain liittymän omistajalle. PUK-koodikyselyistä veloitamme 12 euron palvelumaksun (ilmainen OmaElisassa).

Sähköinen yhteydenottolomake

 

PUK-koodi OmaElisasta


PUK-koodin saat maksutta OmaElisasta.

Asiakaspalveluumme soitetuista PUK-koodikyselyistä veloitamme 12 euron palvelumaksun. PUK-koodi voidaan luovuttaa vain liittymän omistajalle.

Asiakaspalvelu


010 190 240 (mpm/pvm)

 

Huomioithan, että ajat ovat keskiarvoja ja todellinen jonotusaika voi poiketa ilmoitetusta.

Avoinna ma-pe klo 8-18, la klo 10-16.30. Ajanvarauksella ma-pe klo 8.30-20, la klo 10.30-16.30.

Häiriöilmoitukset, PUK-kyselyt ja ilmoitukset kadonneista laitteista ma-su 24 h.

Asiakaspalvelun kautta tehdyistä muutoksista veloitamme hinnaston mukaan.

Sähköinen yhteydenottolomake

 


Asiakaspalvelumme on suljettu. Avoinna ma-pe klo 8-18, la klo 10-16.30.

Ajanvarauksella ma-pe klo 8.30-20, la klo 10.30-16.30.

Häiriöilmoitukset, PUK-kyselyt ja ilmoitukset kadonneista laitteista 24 h.

010 190 240 (mpm/pvm)

Huomioithan, että ajat ovat keskiarvoja ja todellinen jonotusaika voi poiketa ilmoitetusta. 

PUK-koodi voidaan luovuttaa vain liittymän omistajalle. PUK-koodista veloitamme 12 euron palvelumaksun (ilmainen OmaElisassa).

Sähköinen yhteydenottolomake

 

Omaguru


Henkilökohtainen apu kodin tietotekniikkapulmiin puhelimitse tai paikan päällä!

0600 900 30 (2,28 €/min + mpm/pvm)

Avoinna ma-pe 8-21, la 9-17.

Omaguru on suljettu pitkäperjantaina 19.4, toisena pääsiäispäivänä 22.4. ja vapunpäivänä 1.5.

Tilaa Omaguru paikan päälle 
 

Asiakaspalvelu


010 190 240 (mpm/pvm)

 

Huomioithan, että ajat ovat keskiarvoja ja todellinen jonotusaika voi poiketa ilmoitetusta.

Avoinna ma-pe klo 8-18, la klo 10-16.30. Ajanvarauksella ma-pe klo 8.30-20, la klo 10.30-16.30.

Häiriöilmoitukset, PUK-kyselyt ja ilmoitukset kadonneista laitteista ma-su 24 h.

Asiakaspalvelun kautta tehdyistä muutoksista veloitamme hinnaston mukaan.

Sähköinen yhteydenottolomake

 


Asiakaspalvelumme on suljettu. Avoinna ma-pe klo 8-18, la klo 10-16.30.

Ajanvarauksella ma-pe klo 8.30-20, la klo 10.30-16.30.

Häiriöilmoitukset, PUK-kyselyt ja ilmoitukset kadonneista laitteista 24 h.

010 190 240 (mpm/pvm)

Huomioithan, että ajat ovat keskiarvoja ja todellinen jonotusaika voi poiketa ilmoitetusta. 

PUK-koodi voidaan luovuttaa vain liittymän omistajalle. PUK-koodista veloitamme 12 euron palvelumaksun (ilmainen OmaElisassa).

Sähköinen yhteydenottolomake

 

Omaguru


Henkilökohtainen apu kodin tietotekniikkapulmiin puhelimitse tai paikan päällä!

0600 900 30 (2,28 €/min + mpm/pvm)

Avoinna ma-pe 8-21, la 9-17.

Omaguru on suljettu pitkäperjantaina 19.4, toisena pääsiäispäivänä 22.4. ja vapunpäivänä 1.5.

Tilaa Omaguru paikan päälle 
 

Elisan sometiimi apunasi


Elisan sometiimi vastaa kysymyksiisi Facebookissa, Twitterissä ja OmaYhteisössä ma-pe 8-21 ja la-su 10-21.

Sometiimi on paikalla pääsiäisen ja vapun aikaan 19.4. klo 12-20, 20.4. klo 10-21, 21-22.4. klo 10-18 ja 1.5. klo 12-20.

Omaguru


Henkilökohtainen apu kodin tietotekniikkapulmiin puhelimitse tai paikan päällä!

0600 900 30 (2,28 €/min + mpm/pvm)

Avoinna ma-pe 8-21, la 9-17.

Omaguru on suljettu pitkäperjantaina 19.4, toisena pääsiäispäivänä 22.4. ja vapunpäivänä 1.5.

Tilaa Omaguru paikan päälle 
 

Asiakaspalvelu


010 190 240 (mpm/pvm)

 

Huomioithan, että ajat ovat keskiarvoja ja todellinen jonotusaika voi poiketa ilmoitetusta.

Avoinna ma-pe klo 8-18, la klo 10-16.30. Ajanvarauksella ma-pe klo 8.30-20, la klo 10.30-16.30.

Häiriöilmoitukset, PUK-kyselyt ja ilmoitukset kadonneista laitteista ma-su 24 h.

Asiakaspalvelun kautta tehdyistä muutoksista veloitamme hinnaston mukaan.

Sähköinen yhteydenottolomake

 


Asiakaspalvelumme on suljettu. Avoinna ma-pe klo 8-18, la klo 10-16.30.

Ajanvarauksella ma-pe klo 8.30-20, la klo 10.30-16.30.

Häiriöilmoitukset, PUK-kyselyt ja ilmoitukset kadonneista laitteista 24 h.

010 190 240 (mpm/pvm)

Huomioithan, että ajat ovat keskiarvoja ja todellinen jonotusaika voi poiketa ilmoitetusta. 

PUK-koodi voidaan luovuttaa vain liittymän omistajalle. PUK-koodista veloitamme 12 euron palvelumaksun (ilmainen OmaElisassa).

Sähköinen yhteydenottolomake

 

Elisan sometiimi apunasi


Elisan sometiimi vastaa kysymyksiisi Facebookissa, Twitterissä ja OmaYhteisössä ma-pe 8-21 ja la-su 10-21.

Sometiimi on paikalla pääsiäisen ja vapun aikaan 19.4. klo 12-20, 20.4. klo 10-21, 21-22.4. klo 10-18 ja 1.5. klo 12-20.

Chat-asiakaspalvelu


Löydät chat-asiakaspalvelumme OmaElisasta arkisin 8-19.

Asiakaspalvelu on suljettu pitkäperjantaina 19.4, toisena pääsiäispäivänä 22.4. ja vapunpäivänä 1.5.

Vinkki: Jos chat-nappia ei ilmesty chatin aukioloaikana, kaikki asiakaspalvelijat ovat varattuina. Päivitä sivua tarvittaessa.

 

Chat-asiakaspalvelumme löydät OmaElisasta ark. klo 8-19.

Asiakaspalvelu on suljettu pitkäperjantaina 19.4, toisena pääsiäispäivänä 22.4. ja vapunpäivänä 1.5.

Vinkki: Jos chat-nappia ei ilmesty chatin aukioloaikana, kaikki asiakaspalvelijat ovat varattuina. Päivitä sivua tarvittaessa.

Elisan sometiimi apunasi


Elisan sometiimi vastaa kysymyksiisi Facebookissa, Twitterissä ja OmaYhteisössä ma-pe 8-21 ja la-su 10-21.

Sometiimi on paikalla pääsiäisen ja vapun aikaan 19.4. klo 12-20, 20.4. klo 10-21, 21-22.4. klo 10-18 ja 1.5. klo 12-20.

Asiakaspalvelu


010 190 240 (mpm/pvm)

 

Huomioithan, että ajat ovat keskiarvoja ja todellinen jonotusaika voi poiketa ilmoitetusta.

Avoinna ma-pe klo 8-18, la klo 10-16.30. Ajanvarauksella ma-pe klo 8.30-20, la klo 10.30-16.30.

Häiriöilmoitukset, PUK-kyselyt ja ilmoitukset kadonneista laitteista ma-su 24 h.

Asiakaspalvelun kautta tehdyistä muutoksista veloitamme hinnaston mukaan.

Sähköinen yhteydenottolomake

 


Asiakaspalvelumme on suljettu. Avoinna ma-pe klo 8-18, la klo 10-16.30.

Ajanvarauksella ma-pe klo 8.30-20, la klo 10.30-16.30.

Häiriöilmoitukset, PUK-kyselyt ja ilmoitukset kadonneista laitteista 24 h.

010 190 240 (mpm/pvm)

Huomioithan, että ajat ovat keskiarvoja ja todellinen jonotusaika voi poiketa ilmoitetusta. 

PUK-koodi voidaan luovuttaa vain liittymän omistajalle. PUK-koodista veloitamme 12 euron palvelumaksun (ilmainen OmaElisassa).

Sähköinen yhteydenottolomake

 

Varaa soittoaika asiakaspalveluun
Valitse aihe
    Valitse kellonaika

      Kiitos ajanvarauksesta! Otamme sinuun yhteyttä 30 minuutin sisällä varaamastasi ajasta.

      Tapahtui jokin virhe. Yritä tarvittaessa uudelleen.

      Haluatko säästää aikaa ja vaivaa?

      Anna asiantuntijan hoitaa homma puolestasi.

      Se on helppoa! Yksi soitto Elisan Omagurulle riittää. Olemme apunasi arkisin klo 8 - 21 ja lauantaisin 9 - 17.

      (2,28 €/min mpm/pvm)

      Miksi Omaguru?

      • Helppoa, nopeaa ja vaivatonta!
      • Elisan parhaat kodin tietotekniikan asiantuntijat palveluksessasi
      • Sinun ei tarvitse osata itse, koska Omaguru voi ottaa etäyhteyden laitteeseesi