Yhteystiedot - Elisa ja Saunalahti asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu - kuinka voimme auttaa?

  • Yksityisille

  • Yrityksille

Yhteystiedot

OmaElisa


OmaElisassa hoidat liittymä- ja laskuasiasi jonottamatta ja edullisemmin juuri silloin kun sinulle sopii! 

Chat-asiakaspalvelu


Löydät chat-asiakaspalvelumme OmaElisasta arkisin 8-19.

Vinkki: Jos chat-nappia ei ilmesty chatin aukioloaikana, kaikki asiakaspalvelijat ovat varattuina. Päivitä sivua tarvittaessa.
 

 

Chat-asiakaspalvelumme löydät OmaElisasta ark. klo 8-19.
 

Elisan sometiimi apunasi


Elisan sometiimi vastaa kysymyksiisi Facebookissa, Twitterissä ja OmaYhteisössä ma-pe 8-20 ja la-su 10-20.

Asiakaspalvelu


Asiakaspalvelun kautta tehdyistä muutoksista veloitamme hinnaston mukaan.

010 190 240 (mpm/pvm)

Avoinna ma-pe klo 8-19, la klo 10-16.30.

Häiriöilmoitukset ja PUK-koodikyselyt 24 h. Häiriötilanteissa soitathan laitteiden viereltä.

Sähköinen yhteydenottolomake


Asiakaspalvelumme on kiinni.

Avoinna ma-pe klo 8-19, la klo 10-16.30.

Vastaanotamme häiriöilmoituksia, PUK-kyselyitä ja ilmoituksia  kadonneista laitteista ma-su 24 h.

010 190 240 (mpm/pvm)

PUK-koodi voidaan luovuttaa vain liittymän omistajalle. PUK-koodikyselyistä veloitamme 12 euron palvelumaksun (ilmainen OmaElisassa).


Sähköinen yhteydenottolomake

Omaguru


Henkilökohtainen apu kodin tietotekniikkapulmiin puhelimitse tai paikan päällä!

0600 900 30 (2,28 €/min + mpm/pvm)

Avoinna ma-pe 8-21, la 9-17.

Tilaa Omaguru paikan päälle 
 

Varaa soittoaika asiakaspalveluun


Valitse aihe, päivä ja kellonaika. Soitamme sinulle 30 minuutin sisällä varaamastasi ajasta.

Asiakaspalvelu


Asiakaspalvelun kautta tehdyistä muutoksista veloitamme hinnaston mukaan.

010 190 240 (mpm/pvm)

 

Huomioithan, että ajat ovat keskiarvoja ja todellinen jonotusaika voi poiketa ilmoitetusta.

Avoinna ma-pe klo 8-19, la klo 10-16.30.

Häiriöilmoitukset, PUK-kyselyt ja ilmoitukset kadonneista laitteista ma-su 24 h.


Sähköinen yhteydenottolomake


Asiakaspalvelumme on kiinni.

Avoinna ma-pe klo 8-19, la klo 10-16.30.

Vastaanotamme häiriöilmoituksia, PUK-kyselyitä ja ilmoituksia  kadonneista laitteista ma-su 24 h.

010 190 240 (mpm/pvm)

PUK-koodi voidaan luovuttaa vain liittymän omistajalle. PUK-koodikyselyistä veloitamme 12 euron palvelumaksun (ilmainen OmaElisassa).


Sähköinen yhteydenottolomake

Chat-asiakaspalvelu


Löydät chat-asiakaspalvelumme OmaElisasta arkisin 8-19.

Vinkki: Jos chat-nappia ei ilmesty chatin aukioloaikana, kaikki asiakaspalvelijat ovat varattuina. Päivitä sivua tarvittaessa.
 

 

Chat-asiakaspalvelumme löydät OmaElisasta ark. klo 8-19.
 

OmaElisa


OmaElisassa hoidat liittymä- ja laskuasiasi jonottamatta ja edullisemmin juuri silloin kun sinulle sopii! 

Elisan sometiimi apunasi


Elisan sometiimi vastaa kysymyksiisi Facebookissa, Twitterissä ja OmaYhteisössä ma-pe 8-20 ja la-su 10-20.

OmaElisa


OmaElisassa hoidat liittymä- ja laskuasiasi jonottamatta ja edullisemmin juuri silloin kun sinulle sopii! 

Chat-asiakaspalvelu


Löydät chat-asiakaspalvelumme OmaElisasta arkisin 8-19.

Vinkki: Jos chat-nappia ei ilmesty chatin aukioloaikana, kaikki asiakaspalvelijat ovat varattuina. Päivitä sivua tarvittaessa.
 

 

Chat-asiakaspalvelumme löydät OmaElisasta ark. klo 8-19.
 

Elisan sometiimi apunasi


Elisan sometiimi vastaa kysymyksiisi Facebookissa, Twitterissä ja OmaYhteisössä ma-pe 8-20 ja la-su 10-20.

Asiakaspalvelu


Asiakaspalvelun kautta tehdyistä muutoksista veloitamme hinnaston mukaan.

010 190 240 (mpm/pvm)

 

Huomioithan, että ajat ovat keskiarvoja ja todellinen jonotusaika voi poiketa ilmoitetusta.

Avoinna ma-pe klo 8-19, la klo 10-16.30.

Häiriöilmoitukset, PUK-kyselyt ja ilmoitukset kadonneista laitteista ma-su 24 h.


Sähköinen yhteydenottolomake


Asiakaspalvelumme on kiinni.

Avoinna ma-pe klo 8-19, la klo 10-16.30.

Vastaanotamme häiriöilmoituksia, PUK-kyselyitä ja ilmoituksia  kadonneista laitteista ma-su 24 h.

010 190 240 (mpm/pvm)

PUK-koodi voidaan luovuttaa vain liittymän omistajalle. PUK-koodikyselyistä veloitamme 12 euron palvelumaksun (ilmainen OmaElisassa).


Sähköinen yhteydenottolomake

PUK-koodi OmaElisasta


PUK-koodin saat maksutta OmaElisasta.

Asiakaspalveluumme soitetuista PUK-koodikyselyistä veloitamme 12 euron palvelumaksun. PUK-koodi voidaan luovuttaa vain liittymän omistajalle.

Asiakaspalvelu


Asiakaspalvelun kautta tehdyistä muutoksista veloitamme hinnaston mukaan.

010 190 240 (mpm/pvm)

 

Huomioithan, että ajat ovat keskiarvoja ja todellinen jonotusaika voi poiketa ilmoitetusta.

Avoinna ma-pe klo 8-19, la klo 10-16.30.

Häiriöilmoitukset, PUK-kyselyt ja ilmoitukset kadonneista laitteista ma-su 24 h.


Sähköinen yhteydenottolomake


Asiakaspalvelumme on kiinni.

Avoinna ma-pe klo 8-19, la klo 10-16.30.

Vastaanotamme häiriöilmoituksia, PUK-kyselyitä ja ilmoituksia kadonneista laitteista ma-su 24 h.

010 190 240 (mpm/pvm)

 

Huomioithan, että ajat ovat keskiarvoja ja todellinen jonotusaika voi poiketa ilmoitetusta.

PUK-koodi voidaan luovuttaa vain liittymän omistajalle. PUK-koodikyselyistä veloitamme 12 euron palvelumaksun (ilmainen OmaElisassa).


Sähköinen yhteydenottolomake

Omaguru


Henkilökohtainen apu kodin tietotekniikkapulmiin puhelimitse tai paikan päällä!

0600 900 30 (2,28 €/min + mpm/pvm)

Avoinna ma-pe 8-21, la 9-17.

Tilaa Omaguru paikan päälle 
 

Asiakaspalvelu


Asiakaspalvelun kautta tehdyistä muutoksista veloitamme hinnaston mukaan.

010 190 240 (mpm/pvm)

 

Huomioithan, että ajat ovat keskiarvoja ja todellinen jonotusaika voi poiketa ilmoitetusta.

Avoinna ma-pe klo 8-19, la klo 10-16.30.

Häiriöilmoitukset, PUK-kyselyt ja ilmoitukset kadonneista laitteista ma-su 24 h.


Sähköinen yhteydenottolomake


Asiakaspalvelumme on kiinni.

Avoinna ma-pe klo 8-19, la klo 10-16.30.

Vastaanotamme häiriöilmoituksia, PUK-kyselyitä ja ilmoituksia kadonneista laitteista ma-su 24 h.

010 190 240 (mpm/pvm)

 

Huomioithan, että ajat ovat keskiarvoja ja todellinen jonotusaika voi poiketa ilmoitetusta.

PUK-koodi voidaan luovuttaa vain liittymän omistajalle. PUK-koodikyselyistä veloitamme 12 euron palvelumaksun (ilmainen OmaElisassa).


Sähköinen yhteydenottolomake

Omaguru


Henkilökohtainen apu kodin tietotekniikkapulmiin puhelimitse tai paikan päällä!

0600 900 30 (2,28 €/min + mpm/pvm)

Avoinna ma-pe 8-21, la 9-17.

Tilaa Omaguru paikan päälle 
 

Elisan sometiimi apunasi


Elisan sometiimi vastaa kysymyksiisi Facebookissa, Twitterissä ja OmaYhteisössä ma-pe 8-20 ja la-su 10-20.

Omaguru


Henkilökohtainen apu kodin tietotekniikkapulmiin puhelimitse tai paikan päällä!

0600 900 30 (2,28 €/min + mpm/pvm)

Avoinna ma-pe 8-21, la 9-17.

Tilaa Omaguru paikan päälle 
 

Asiakaspalvelu


Asiakaspalvelun kautta tehdyistä muutoksista veloitamme hinnaston mukaan.

010 190 240 (mpm/pvm)

 

Huomioithan, että ajat ovat keskiarvoja ja todellinen jonotusaika voi poiketa ilmoitetusta.

Avoinna ma-pe klo 8-19, la klo 10-16.30.

Häiriöilmoitukset, PUK-kyselyt ja ilmoitukset kadonneista laitteista ma-su 24 h.


Sähköinen yhteydenottolomake


Asiakaspalvelumme on kiinni.

Avoinna ma-pe klo 8-19, la klo 10-16.30.

Vastaanotamme häiriöilmoituksia, PUK-kyselyitä ja ilmoituksia kadonneista laitteista ma-su 24 h.

010 190 240 (mpm/pvm)

 

Huomioithan, että ajat ovat keskiarvoja ja todellinen jonotusaika voi poiketa ilmoitetusta.

PUK-koodi voidaan luovuttaa vain liittymän omistajalle. PUK-koodikyselyistä veloitamme 12 euron palvelumaksun (ilmainen OmaElisassa).


Sähköinen yhteydenottolomake

Elisan sometiimi apunasi


Elisan sometiimi vastaa kysymyksiisi Facebookissa, Twitterissä ja OmaYhteisössä ma-pe 8-20 ja la-su 10-20.

Chat-asiakaspalvelu


Löydät chat-asiakaspalvelumme OmaElisasta arkisin 8-19.

Vinkki: Jos chat-nappia ei ilmesty chatin aukioloaikana, kaikki asiakaspalvelijat ovat varattuina. Päivitä sivua tarvittaessa.
 

 

Chat-asiakaspalvelumme löydät OmaElisasta ark. klo 8-19.
 

Elisan sometiimi apunasi


Elisan sometiimi vastaa kysymyksiisi Facebookissa, Twitterissä ja OmaYhteisössä ma-pe 8-20 ja la-su 10-20.

Asiakaspalvelu


Asiakaspalvelun kautta tehdyistä muutoksista veloitamme hinnaston mukaan.

010 190 240 (mpm/pvm)

 

Huomioithan, että ajat ovat keskiarvoja ja todellinen jonotusaika voi poiketa ilmoitetusta.

Avoinna ma-pe klo 8-19, la klo 10-16.30.

Häiriöilmoitukset, PUK-kyselyt ja ilmoitukset kadonneista laitteista ma-su 24 h.


Sähköinen yhteydenottolomake


Asiakaspalvelumme on kiinni.

Avoinna ma-pe klo 8-19, la klo 10-16.30.

Vastaanotamme häiriöilmoituksia, PUK-kyselyitä ja ilmoituksia kadonneista laitteista ma-su 24 h.

010 190 240 (mpm/pvm)

 

Huomioithan, että ajat ovat keskiarvoja ja todellinen jonotusaika voi poiketa ilmoitetusta.

PUK-koodi voidaan luovuttaa vain liittymän omistajalle. PUK-koodikyselyistä veloitamme 12 euron palvelumaksun (ilmainen OmaElisassa).


Sähköinen yhteydenottolomake

Varaa soittoaika asiakaspalveluun
Valitse aihe
    Valitse kellonaika

      Kiitos ajanvarauksesta! Otamme sinuun yhteyttä 30 minuutin sisällä varaamastasi ajasta.

      Tapahtui jokin virhe. Yritä tarvittaessa uudelleen.