Yhteystiedot - Elisa ja Saunalahti asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu - kuinka voimme auttaa?

Windows 10 -käyttöjärjestelmiin tullut päivitys voi aiheuttaa toimimattomuutta internetyhteyksissä. Lue Palstalta miten tulee toimia.
Valitse aihe, niin löydämme sinulle nopeimman tavan ottaa yhteyttä!
Laskut


Ajantasaiset laskutietosi löydät OmaElisasta
1) Kirjaudu ensin OmaElisaan.
2) Valitse OmaElisassa vasemman reunan valikosta laskut.


Saat haettua tarvittaessa myös lisää 
maksuaikaa
- edullisemmin OmaElisan kautta!


Tietoa S-ryhmän Bonuksesta

Liittymämuutokset


Liittymätyypin vaihto
1) Kirjaudu ensin OmaElisaan.
2) Valitse OmaElisassa vasemman reunan valikosta nykyinen liittymäsi.
3) Katso liittymäsuosituksemme juuri sinulle Sopimus-välilehdeltä. Apua saat myös chat-palvelumme kautta!
Katso tarkempi ohje.

Muuttaja! Katso miten hoidat osoitetietojen muutokset.

 

Irtisanominen


1) Kirjaudu ensin OmaElisaan.
2) Valitse vasemman reunan valikosta liittymäsi/palvelusi.
3) Siirry sen jälkeen valitsemasi liittymän/palvelun Sopimus-välilehdelle.
​4) Valitse Päätä sopimus -kohta.

Voit myös soittaa asiakaspalveluumme tai asioida myymälässämme.

Määräaikaisuus

  • Puheliittymissämme ei ole määräaikaisuutta.
  • Mobiililaajakaistaliittymässäsi ei ole määräaikaisuutta, jos liittymäsi on hankittu 2.11.2015 jälkeen.
Häiriötilanteet

 

1) Käynnistä laitteet uudelleen

  • Suuri osa vikatilanteista ratkeaa laitteiden (mm. modeemit, digiboksit, puhelimet jne.) uudelleenkäynnistyksellä.


2) Tarkista häiriötiedotteet ja häiriökartta

  • Jos häiriö on jo tiedossamme, sinun ei tarvitse ilmoittaa siitä enää erikseen meille.


​3) Tee vianrajaus

Valitse sinulle sopivin vaihtoehto:

Tiedotteet

 

Katso jo tiedossamme olevat häiriöt ettet soita meille turhaan!


Korjauksen etenemistä voit seurata häiriökartalta. Kun häiriö on korjattu, käynnistä laitteesi vielä uudelleen.

Näytä häiriöt kartalla

Asetukset ja käyttö

 

Elisa Viihde

 

Matkapuhelin
  • Kuvaviestit ja internet
     
  • PUK-koodin saat maksutta OmaElisasta. Kirjaudu OmaElisaan ja valitse vasemmalta valikosta liittymä, jonka PUK-koodin tarvitset.

    PUK-koodi voidaan luovuttaa vain liittymän omistajalle.

 

Mobiililaajakaista
Verkkokauppa


Puhe- ja nettiliittymät tarpeisiisi sopivilla puhe-, viesti-, ja nettipaketeilla verkkokaupastamme. Tutustu myös 3G- ja 4G-liittymätarjouksiin!

 

Tilaukset


Tilaa Elisa Viihde

Puh. 0800 46 46 46

Avoinna Ma-Pe 8-20, La 9-16.30. Maksuton kaikista kotimaan liittymistä.

Jätä yhteydenottopyyntö myyntiimme

 
Tilaa matkapuhelin-, mobiililaajakaista- tai laajakaistaliittymä tai laite

Puh. 0800 94200

Avoinna Ma-Pe 8-20, La 9-16.30. Maksuton kaikista kotimaan liittymistä.

Jätä yhteydenottopyyntö myyntiimme

 

Myymälät
 

Myymälöihimme ei ole suoria numeroita, sillä myyjämme keskittyvät myymälässä asioivien asiakkaiden palvelemiseen. Jos haluat asioida puhelimitse, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

 

Laskut


Ajantasaiset laskutietosi löydät OmaElisasta
1) Kirjaudu ensin OmaElisaan.
2) Valitse OmaElisassa vasemman reunan valikosta laskut.


Saat haettua tarvittaessa myös lisää 
maksuaikaa
- edullisemmin OmaElisan kautta!


Tietoa S-ryhmän Bonuksesta

Liittymämuutokset


Liittymätyypin vaihto
1) Kirjaudu ensin OmaElisaan.
2) Valitse OmaElisassa vasemman reunan valikosta nykyinen liittymäsi.
3) Katso liittymäsuosituksemme juuri sinulle Sopimus-välilehdeltä. Apua saat myös chat-palvelumme kautta!
Katso tarkempi ohje.

Muuttaja! Katso miten hoidat osoitetietojen muutokset.

 

Irtisanominen


1) Kirjaudu ensin OmaElisaan.
2) Valitse vasemman reunan valikosta liittymäsi/palvelusi.
3) Siirry sen jälkeen valitsemasi liittymän/palvelun Sopimus-välilehdelle.
​4) Valitse Päätä sopimus -kohta.

Voit myös soittaa asiakaspalveluumme tai asioida myymälässämme.

Määräaikaisuus

  • Puheliittymissämme ei ole määräaikaisuutta.
  • Mobiililaajakaistaliittymässäsi ei ole määräaikaisuutta, jos liittymäsi on hankittu 2.11.2015 jälkeen.
Häiriötilanteet

 

1) Käynnistä laitteet uudelleen

  • Suuri osa vikatilanteista ratkeaa laitteiden (mm. modeemit, digiboksit, puhelimet jne.) uudelleenkäynnistyksellä.


2) Tarkista häiriötiedotteet ja häiriökartta

  • Jos häiriö on jo tiedossamme, sinun ei tarvitse ilmoittaa siitä enää erikseen meille.


​3) Tee vianrajaus

Valitse sinulle sopivin vaihtoehto:

Tiedotteet

 

Katso jo tiedossamme olevat häiriöt ettet soita meille turhaan!


Korjauksen etenemistä voit seurata häiriökartalta. Kun häiriö on korjattu, käynnistä laitteesi vielä uudelleen.

Näytä häiriöt kartalla

Asetukset ja käyttö

 

Elisa Viihde

 

Matkapuhelin
  • Kuvaviestit ja internet
     
  • PUK-koodin saat maksutta OmaElisasta. Kirjaudu OmaElisaan ja valitse vasemmalta valikosta liittymä, jonka PUK-koodin tarvitset.

    PUK-koodi voidaan luovuttaa vain liittymän omistajalle.

 

Mobiililaajakaista
Verkkokauppa


Puhe- ja nettiliittymät tarpeisiisi sopivilla puhe-, viesti-, ja nettipaketeilla verkkokaupastamme. Tutustu myös 3G- ja 4G-liittymätarjouksiin!

 

Tilaukset


Tilaa Elisa Viihde

Puh. 0800 46 46 46

Avoinna Ma-Pe 8-20, La 9-16.30. Maksuton kaikista kotimaan liittymistä.

Jätä yhteydenottopyyntö myyntiimme

 
Tilaa matkapuhelin-, mobiililaajakaista- tai laajakaistaliittymä tai laite

Puh. 0800 94200

Avoinna Ma-Pe 8-20, La 9-16.30. Maksuton kaikista kotimaan liittymistä.

Jätä yhteydenottopyyntö myyntiimme

 

Myymälät
 

Myymälöihimme ei ole suoria numeroita, sillä myyjämme keskittyvät myymälässä asioivien asiakkaiden palvelemiseen. Jos haluat asioida puhelimitse, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

 

Yhteystiedot - Elisa ja Saunalahti asiakaspalvelu

Hoida liittymäasiasi OmaElisassa


OmaElisassa hoidat liittymä- ja laskuasiasi jonottamatta ja edullisemmin juuri silloin kun sinulle sopii! 

Hinnat OmaElisassa esim.
- Liittymän sulku/avaus ja estot 0€
- Liittymätyypin vaihto 0€
- Muutokset palveluihin 0€
- Laskun toimitustavan muutos 0€
- Maksusopimus 5€

Asiakaspalvelu Chat


Chat-asiakaspalvelumme löydät OmaElisasta! Siirry OmaElisaan ja klikkaa oikeaan yläkulmaan ilmestyvää chat-nappia. Chat avoinna ark. klo 8-19.

 

Chat-asiakaspalvelumme löydät OmaElisasta! Siirry OmaElisaan ja klikkaa oikeaan yläkulmaan ilmestyvää chat-nappia. Chat avoinna ark. klo 8-19.

 

Elisan sometiimi apunasi


Elisan sometiimi vastaa kysymyksiisi Facebookissa, Twitterissä ja Palsta-yhteisössä ma-pe klo 8-20 ja la klo 12-20.

Lähetä kysymyksesi sometiimille alta tai siirry keskustelemaan Palstalle, jossa saat apua myös muulta asiakasyhteisöltä.
 

Soita Elisan Omaguruun


Henkilökohtainen apu puhelimitse tai paikan päällä!

Omaguru auttaa, kun asiasi koskee käytönopastusta tai asetuksia. Jos epäilet häiriötä Elisan laitteissa, verkossa tai palvelussa, tee häiriöilmoitus asiakaspalveluumme.

Puh. 0600 900 30 (2,28 €/min + mpm/pvm) tai www.omaguru.fi

Avoinna ma-pe 8-21, la 9-17.

Asiakaspalvelu


Asiakaspalvelun kautta tehdyistä muutoksista veloitamme hinnaston mukaan.


Puh. 010 190 262 (mpm/pvm)

Avoinna Ma-Pe klo 8-19, La klo 10-16.30.

Häiriöilmoitukset, PUK-kyselyt ja ilmoitukset kadonneista laitteista Ma-Su 24 h.
 

Sähköinen yhteydenottolomake


Asiakaspalvelumme on kiinni.

Avoinna Ma-Pe klo 8-19, La klo 10-16.30.

Vastaanotamme häiriöilmoituksia, PUK-kyselyitä ja ilmoituksia  kadonneista laitteista Ma-Su 24 h.

Puh. 010 190 262 (mpm/pvm)

PUK-koodi voidaan luovuttaa vain liittymän omistajalle. PUK-koodikyselyistä veloitamme 12 euron palvelumaksun (ilmainen OmaElisassa).


Sähköinen yhteydenottolomake