Kontakt information - Elisa och Saunalahti kundtjänst

Kundtjänst - Hur kan vi hjälpa dig?

Kontakt information

OmaElisa


I OmaElisa sköter du alla dina ärenden som rör abonnemang och fakturor förmånligt och utan att köa, vid den tidpunkt som passar dig bäst!

OmaYhteisö och sociala medier


I vårt diskussionsforum OmaYhteisö kan du be om hjälp dygnet runt varje dag under året. I OmaYhteisö får du hjälp både av andra användare och av många experter på Elisa.

Vår kundservice hjälper dig också i Facebook och Twitter: vard. 8-20, lör-sön 10-20.

Kundtjänst


Vard. 8-19, lör 10-16:30.

010 190 240 (msa/lna)

Meddelanden om störningar och PUK-förfrågningar må-sö 24h. Ha apparaten till hands när du kontaktar oss om en störningssituation.

För ändringar som görs via kundtjänsten debiterar vi en avgift enligt prislistan.

Elektronisk kontaktformulär (FI)


Vår kundservice är stängd.

010 190 240 (msa/lna)  

Vard. 8-19, lör 10-16:30.

Meddelanden om störningar, PUK-förfrågningar och anmälningar om försvunna apparater må-sö 24h.

Du får PUK-koden avgiftsfritt från OmaElisa. När du ringer till vår kundtjänst och ber om PUK-koden debiterar vi en serviceavgift på 12 euro. PUK-koden kan endast ges till abonnemangets ägare.

Elektronisk kontaktformulär (FI)

Omaguru


Personlig hjälp vid datatekniska problem i hemmen via telefon eller på plats!

0600 900 30 (2,28 €/min + mta/lna) eller elisa.fi/omaguru

Vard. 8-21, lör 9-17.

Beställ Omaguru hem (FI) >
 

Boka telefontid till kundtjänsten

 

Välj ärende, dag och klockslag. Vi kontaktar dig inom 30 minuter från den bokade tiden.

OmaElisa


I OmaElisa sköter du alla dina ärenden som rör abonnemang och fakturor förmånligt och utan att köa, vid den tidpunkt som passar dig bäst!

Kundtjänst


Vard. 8-19, lör 10-16:30.

010 190 240 (msa/lna)

Meddelanden om störningar och PUK-förfrågningar må-sö 24h. Ha apparaten till hands när du kontaktar oss om en störningssituation.

För ändringar som görs via kundtjänsten debiterar vi en avgift enligt prislistan.

Elektronisk kontaktformulär (FI)


Vår kundservice är stängd.

010 190 240 (msa/lna)  

Vard. 8-19, lör 10-16:30.

Meddelanden om störningar, PUK-förfrågningar och anmälningar om försvunna apparater må-sö 24h.

Du får PUK-koden avgiftsfritt från OmaElisa. När du ringer till vår kundtjänst och ber om PUK-koden debiterar vi en serviceavgift på 12 euro. PUK-koden kan endast ges till abonnemangets ägare.

Elektronisk kontaktformulär (FI)

OmaYhteisö och sociala medier


I vårt diskussionsforum OmaYhteisö kan du be om hjälp dygnet runt varje dag under året. I OmaYhteisö får du hjälp både av andra användare och av många experter på Elisa.

Vår kundservice hjälper dig också i Facebook och Twitter: vard. 8-20, lör-sön 10-20.

OmaElisa


I OmaElisa sköter du alla dina ärenden som rör abonnemang och fakturor förmånligt och utan att köa, vid den tidpunkt som passar dig bäst!

Kundtjänst


Vard. 8-19, lör 10-16:30.

010 190 240 (msa/lna)

Meddelanden om störningar och PUK-förfrågningar må-sö 24h. Ha apparaten till hands när du kontaktar oss om en störningssituation.

För ändringar som görs via kundtjänsten debiterar vi en avgift enligt prislistan.

Elektronisk kontaktformulär (FI)


Vår kundservice är stängd.

010 190 240 (msa/lna)  

Vard. 8-19, lör 10-16:30.

Meddelanden om störningar, PUK-förfrågningar och anmälningar om försvunna apparater må-sö 24h.

Du får PUK-koden avgiftsfritt från OmaElisa. När du ringer till vår kundtjänst och ber om PUK-koden debiterar vi en serviceavgift på 12 euro. PUK-koden kan endast ges till abonnemangets ägare.

Elektronisk kontaktformulär (FI)

OmaYhteisö och sociala medier


I vårt diskussionsforum OmaYhteisö kan du be om hjälp dygnet runt varje dag under året. I OmaYhteisö får du hjälp både av andra användare och av många experter på Elisa.

Vår kundservice hjälper dig också i Facebook och Twitter: vard. 8-20, lör-sön 10-20.

Omaguru


Personlig hjälp vid datatekniska problem i hemmen via telefon eller på plats!

0600 900 30 (2,28 €/min + mta/lna) eller elisa.fi/omaguru

Vard. 8-21, lör 9-17.

Beställ Omaguru hem (FI) >
 

OmaYhteisö och sociala medier


I vårt diskussionsforum OmaYhteisö kan du be om hjälp dygnet runt varje dag under året. I OmaYhteisö får du hjälp både av andra användare och av många experter på Elisa.

Vår kundservice hjälper dig också i Facebook och Twitter: vard. 8-20, lör-sön 10-20.

Kundtjänst


Vard. 8-19, lör 10-16:30.

010 190 240 (msa/lna)  

Meddelanden om störningar, PUK-förfrågningar och anmälningar om försvunna apparater må-sö 24h.

För de ändringar som görs via kundtjänsten debiterar vi enligt gällande prislista.

Elektronisk kontaktformulär (FI)


Vår kundservice är stängd.

010 190 240 (msa/lna)  

Vard. 8-19, lör 10-16:30.

Meddelanden om störningar, PUK-förfrågningar och anmälningar om försvunna apparater må-sö 24h.

Du får PUK-koden avgiftsfritt från OmaElisa. När du ringer till vår kundtjänst och ber om PUK-koden debiterar vi en serviceavgift på 12 euro. PUK-koden kan endast ges till abonnemangets ägare.

Elektronisk kontaktformulär (FI)

Kundtjänst


Vard. 8-19, lör 10-16:30.

010 190 240 (msa/lna)

Meddelanden om störningar och PUK-förfrågningar må-sö 24h. Ha apparaten till hands när du kontaktar oss om en störningssituation.

För ändringar som görs via kundtjänsten debiterar vi en avgift enligt prislistan.

Elektronisk kontaktformulär (FI)


Vår kundservice är stängd.

010 190 240 (msa/lna)  

Vard. 8-19, lör 10-16:30.

Meddelanden om störningar, PUK-förfrågningar och anmälningar om försvunna apparater må-sö 24h.

Du får PUK-koden avgiftsfritt från OmaElisa. När du ringer till vår kundtjänst och ber om PUK-koden debiterar vi en serviceavgift på 12 euro. PUK-koden kan endast ges till abonnemangets ägare.

Elektronisk kontaktformulär (FI)

OmaYhteisö och sociala medier


I vårt diskussionsforum OmaYhteisö kan du be om hjälp dygnet runt varje dag under året. I OmaYhteisö får du hjälp både av andra användare och av många experter på Elisa.

Vår kundservice hjälper dig också i Facebook och Twitter: vard. 8-20, lör-sön 10-20.

Kundtjänst


Vard. 8-19, lör 10-16:30.

010 190 240 (msa/lna)

Meddelanden om störningar och PUK-förfrågningar må-sö 24h. Ha apparaten till hands när du kontaktar oss om en störningssituation.

För ändringar som görs via kundtjänsten debiterar vi en avgift enligt prislistan.

Elektronisk kontaktformulär (FI)


Vår kundservice är stängd.

010 190 240 (msa/lna)  

Vard. 8-19, lör 10-16:30.

Meddelanden om störningar, PUK-förfrågningar och anmälningar om försvunna apparater må-sö 24h.

Du får PUK-koden avgiftsfritt från OmaElisa. När du ringer till vår kundtjänst och ber om PUK-koden debiterar vi en serviceavgift på 12 euro. PUK-koden kan endast ges till abonnemangets ägare.

Elektronisk kontaktformulär (FI)

Omaguru


Personlig hjälp vid datatekniska problem i hemmen via telefon eller på plats!

0600 900 30 (2,28 €/min + mta/lna) eller elisa.fi/omaguru

Vard. 8-21, lör 9-17.

Beställ Omaguru hem (FI) >
 

OmaYhteisö och sociala medier


I vårt diskussionsforum OmaYhteisö kan du be om hjälp dygnet runt varje dag under året. I OmaYhteisö får du hjälp både av andra användare och av många experter på Elisa.

Vår kundservice hjälper dig också i Facebook och Twitter: vard. 8-20, lör-sön 10-20.

Kundtjänst


Vard. 8-19, lör 10-16:30.

010 190 240 (msa/lna)

Meddelanden om störningar och PUK-förfrågningar må-sö 24h. Ha apparaten till hands när du kontaktar oss om en störningssituation.

För ändringar som görs via kundtjänsten debiterar vi en avgift enligt prislistan.

Elektronisk kontaktformulär (FI)


Vår kundservice är stängd.

010 190 240 (msa/lna)  

Vard. 8-19, lör 10-16:30.

Meddelanden om störningar, PUK-förfrågningar och anmälningar om försvunna apparater må-sö 24h.

Du får PUK-koden avgiftsfritt från OmaElisa. När du ringer till vår kundtjänst och ber om PUK-koden debiterar vi en serviceavgift på 12 euro. PUK-koden kan endast ges till abonnemangets ägare.

Elektronisk kontaktformulär (FI)

OmaElisa


I OmaElisa sköter du alla dina ärenden som rör abonnemang och fakturor förmånligt och utan att köa, vid den tidpunkt som passar dig bäst!

Omaguru


Personlig hjälp vid datatekniska problem i hemmen via telefon eller på plats!

0600 900 30 (2,28 €/min + mta/lna) eller elisa.fi/omaguru

Vard. 8-21, lör 9-17.

Beställ Omaguru hem (FI) >
 

Boka telefontid till kundtjänsten
Välj ärende
    Välj klockslag

      Tack för tidsbokningen! Vi kontaktar dig inom 30 minuter från den tidsbokningen.

      Ett fel uppstod. Försök vid behov på nytt.

      Haluatko säästää aikaa ja vaivaa?

      Anna asiantuntijan hoitaa homma puolestasi.

      Se on helppoa! Yksi soitto Elisan Omagurulle riittää. Olemme apunasi arkisin klo 8 - 21 ja lauantaisin 9 - 17.

      (2,28 €/min mpm/pvm)

      Miksi Omaguru?

      • Helppoa, nopeaa ja vaivatonta!
      • Elisan parhaat kodin tietotekniikan asiantuntijat palveluksessasi
      • Sinun ei tarvitse osata itse, koska Omaguru voi ottaa etäyhteyden laitteeseesi