Kontrollera priset på ditt nuvarande mobilabonnemang och uppdatera det i Elisas webbutik.
Anvisning för uppdatering av abonnemang (FI) >
Ändra mobilabonnemangets spärrfunktioner i OmaElisa
Ändra spärrfunktioner >
Ska du flytta? Överför bredbandet eller Elisa Viihde till den nya adressen
Beställ överföring >
Vill du överföra abonnemanget till en annan person?
Byt avtalspart >
1. Starta om apparaterna. De flesta problem brukar lösas med hjälp av en omstart.
2. Kontrollera störningsmeddelandena och störningskartan. Om vi redan känner till störningen behöver du inte meddela oss om den.
Felmeddelanden, ändringar och underhållsarbeten (FI) >
Visa kartan över telekommunikationsstörningar (FI) >
3. Gör felavgränsning
Gör felavgränsning själv >
Bespara dig besväret och ring Elisa Omaguru >
Våra kunder söker mest efter dessa anvisningar:
Beställ abonnemang, tjänster och apparater i vår webbutik. Du får 36 månaders räntefri betalningstid i samband med köpen och kan välja det leveranssätt som passar dig bäst.
Beställ Elisa Viihde
Beställ mobil- eller bredbandsabonnemang eller apparat
Öppet mån-fre 8-20, lör 9-16.30. Avgiftsfri från alla inhemska abonnemang.
Be vår försäljning kontakta dig (FI)
Vard. 8-18, med reserverad telefontid vard. 8.30-20.
010 190 240
msa/lna
Meddelanden om störningar och PUK-förfrågningar må-sö 24 h. Ha apparaten till hands när du kontaktar oss om en störningssituation.
Elektronisk kontaktformulär (FI)
Vår kundservice är stängd.
010 190 240 (msa/lna)
Vard. 8-18, med reserverad telefontid vard. 8.30-20.
Meddelanden om störningar, PUK-förfrågningar och anmälningar om försvunna apparater må-sö 24 h.
Personlig hjälp vid datatekniska problem i hemmen via telefon eller på plats!
0600 900 70
(2,50 €/samtal + 2,50 €/påbörjad min + mta)
Vard. 8-21, lör 9-17.
Välj ärende, dag och klockslag. Vi kontaktar dig inom 30 minuter från den bokade tiden.
Vard. 8-18, med reserverad telefontid vard. 8.30-20.
010 190 240
msa/lna
Meddelanden om störningar och PUK-förfrågningar må-sö 24 h. Ha apparaten till hands när du kontaktar oss om en störningssituation.
Elektronisk kontaktformulär (FI)
Vår kundservice är stängd.
010 190 240 (msa/lna)
Vard. 8-18, med reserverad telefontid vard. 8.30-20.
Meddelanden om störningar, PUK-förfrågningar och anmälningar om försvunna apparater må-sö 24 h.
Vard. 8-18, med reserverad telefontid vard. 8.30-20.
010 190 240
msa/lna
Meddelanden om störningar och PUK-förfrågningar må-sö 24 h. Ha apparaten till hands när du kontaktar oss om en störningssituation.
Elektronisk kontaktformulär (FI)
Vår kundservice är stängd.
010 190 240 (msa/lna)
Vard. 8-18, med reserverad telefontid vard. 8.30-20.
Meddelanden om störningar, PUK-förfrågningar och anmälningar om försvunna apparater må-sö 24 h.
Vard. 8-18, med reserverad telefontid vard. 8.30-20.
010 190 240 (msa/lna)
Meddelanden om störningar, PUK-förfrågningar och anmälningar om försvunna apparater må-sö 24 h.
Vår kundservice är stängd.
010 190 240 (msa/lna)
Vard. 8-18, med reserverad telefontid vard. 8.30-20.
Meddelanden om störningar, PUK-förfrågningar och anmälningar om försvunna apparater må-sö 24 h.
Personlig hjälp vid datatekniska problem i hemmen via telefon eller på plats!
0600 900 70
(2,50 €/samtal + 2,50 €/påbörjad min + mta)
Vard. 8-21, lör 9-17.
Vard. 8-18, med reserverad telefontid vard. 8.30-20.
010 190 240
msa/lna
Meddelanden om störningar och PUK-förfrågningar må-sö 24 h. Ha apparaten till hands när du kontaktar oss om en störningssituation.
Elektronisk kontaktformulär (FI)
Vår kundservice är stängd.
010 190 240 (msa/lna)
Vard. 8-18, med reserverad telefontid vard. 8.30-20.
Meddelanden om störningar, PUK-förfrågningar och anmälningar om försvunna apparater må-sö 24 h.
Vard. 8-18, med reserverad telefontid vard. 8.30-20.
010 190 240
msa/lna
Meddelanden om störningar och PUK-förfrågningar må-sö 24 h. Ha apparaten till hands när du kontaktar oss om en störningssituation.
Elektronisk kontaktformulär (FI)
Vår kundservice är stängd.
010 190 240 (msa/lna)
Vard. 8-18, med reserverad telefontid vard. 8.30-20.
Meddelanden om störningar, PUK-förfrågningar och anmälningar om försvunna apparater må-sö 24 h.
Personlig hjälp vid datatekniska problem i hemmen via telefon eller på plats!
0600 900 70
(2,50 €/samtal + 2,50 €/påbörjad min + mta)
Vard. 8-21, lör 9-17.
Vard. 8-18, med reserverad telefontid vard. 8.30-20.
010 190 240
msa/lna
Meddelanden om störningar och PUK-förfrågningar må-sö 24 h. Ha apparaten till hands när du kontaktar oss om en störningssituation.
Elektronisk kontaktformulär (FI)
Vår kundservice är stängd.
010 190 240 (msa/lna)
Vard. 8-18, med reserverad telefontid vard. 8.30-20.
Meddelanden om störningar, PUK-förfrågningar och anmälningar om försvunna apparater må-sö 24 h.
Personlig hjälp vid datatekniska problem i hemmen via telefon eller på plats!
0600 900 70
(2,50 €/samtal + 2,50 €/påbörjad min + mta)
Vard. 8-21, lör 9-17.
Haluatko säästää aikaa ja vaivaa?
Anna asiantuntijan hoitaa homma puolestasi.
Se on helppoa! Yksi soitto Elisan Omagurulle riittää. Olemme apunasi arkisin klo 8 - 21 ja lauantaisin 9 - 17.
Soita 0600 900 70
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm)
Miksi Omaguru?