Hitta det snabbaste sättet att kontakta oss - välj ett ämne

OmaElisa sköter du alla dina ärenden som rör abonnemang och fakturor förmånligt och utan att köa, vid den tidpunkt som passar dig bäst!

  • Kontrollera fakturans förfallodag
  • Kontrollera behändigt öppna och betalda fakturor
  • Förläng fakturans betalningstid upp till 60 dagar
TILL omaelisa
 

Du får hjälp med fakturor och betalningar via dessa kanaler

OmaElisa 24/7

I OmaElisa sköter du alla dina ärenden som rör abonnemang och fakturor förmånligt och utan att köa, vid den tidpunkt som passar dig bäst!



Boka en telefontid

Du kan skicka en kontaktförfrågan till vår kundtjänst. Vi ringer dig under våra öppettider vardagar från 8 till 18, så snart som möjligt, men senast inom två timmar. 

För andra tider kan du boka en tid som passar dig via kalendern. Vi kommer att kontakta dig inom 30 minuter efter bokad tid. 


Kundtjänst

Öppet vardagar från 8 till 18​. 

010 190 240​(msa/lna)​Meddelanden om störningar och må-sö 24 h. Ha apparaten till hands när du kontaktar oss om en störningssituation.

Meddelanden om störningar och PUK-förfrågningar må-sö 24 h. Ha apparaten till hands när du kontaktar oss om en störningssituation.

 

Hjälp från dessa kanaler

OmaElisa 24/7

I OmaElisa sköter du alla dina ärenden som rör abonnemang och fakturor förmånligt och utan att köa, vid den tidpunkt som passar dig bäst!




Boka en telefontid

Du kan skicka en kontaktförfrågan till vår kundtjänst. Vi ringer dig under våra öppettider vardagar från 8 till 18, så snart som möjligt, men senast inom två timmar. 

För andra tider kan du boka en tid som passar dig via kalendern. Vi kommer att kontakta dig inom 30 minuter efter bokad tid. 

Kundtjänst

Öppet vardagar från 8 till 18​. 

010 190 240​(msa/lna)​Meddelanden om störningar och må-sö 24 h. Ha apparaten till hands när du kontaktar oss om en störningssituation.

Meddelanden om störningar och PUK-förfrågningar må-sö 24 h. Ha apparaten till hands när du kontaktar oss om en störningssituation.


Telefonen begär PUK-kod?

Se instruktioner ›

Problemsituationer

Vad du kan göra om du får problem med ditt abonnemang eller våra tjänster, eller när de inte fungerar alls?
Se instruktioner ›

 

Hjälp från dessa kanaler

Boka en telefontid

Du kan skicka en kontaktförfrågan till vår kundtjänst. Vi ringer dig under våra öppettider vardagar från 8 till 18, så snart som möjligt, men senast inom två timmar. 

För andra tider kan du boka en tid som passar dig via kalendern. Vi kommer att kontakta dig inom 30 minuter efter bokad tid.



Kundtjänst

Öppet vardagar från 8 till 18​.  

010 190 240​(msa/lna)​

Meddelanden om störningar och PUK-förfrågningar må-sö 24 h. Ha apparaten till hands när du kontaktar oss om en störningssituation.


Omaguru

Elisa Omaguru ger dig smidig experthjälp med ett samtal vid installationer av it-apparater och problem med it i hemmet. 

0600 900 70(2,50 € per samtal + 2,50 € per påbörjad minut + normal mobilsamtalsavgift.)​

Vardagar kl. 8–21 och lördagar kl. 9–17.

Boka ett hembesök av våra experter

Elisas kundtjänst hjälper

Kundtjänst – ring oss eller boka en telefontid

Öppet vardagar från 8 till 18​ och med reserverad telefontid vardagar från 8.30 till 20. 

010 190 240​
(msa/lna)​

Meddelanden om störningar och PUK-förfrågningar må-sö 24 h. Ha apparaten till hands när du kontaktar oss om en störningssituation.

Beställ online eller besök Elisas butik

  • Snabb leverans till ditt hem
  • Ränte- och kostnadsfri betalningstid
  • Flera olika betalningsmetoder

Våra kunniga säljare hjälper dig att hitta den rätta utrustningen och anslutning för ditt behov.

Hitta vår närmaste butik (FI)

Omaguru – experthjälp

Elisa Omaguru ger dig smidig experthjälp per telefon vid installation av it-apparater och problem med it i hemmet.  

0600 900 70
(2,50 € per samtal + 2,50 € per påbörjad minut + normal mobilsamtalsavgift.)​

Vardagar kl. 8–21 och lördagar kl. 9–17.

Boka ett hembesök av våra experter