Olet tehnyt tilauksen liittymälle, jonka omistaja toisella operaattorilla on joku muu kuin sinä.
Ei huolta, numeronsiirron ja omistajanvaihdon toteutumiseksi tarvitsemme vain liittymän nykyisen omistajan hyväksynnän. Siirron onnistumiseksi, lähetämme sinulle tekstiviestillä ja sähköpostilla linkin sivulle, jonka kautta voit lähettää sähköisen hyväksyntäpyynnön liittymän nykyiselle omistajalle. Kun liittymän nykyinen omistaja on hyväksynyt siirron, numeronsiirto etenee. Numeron siirryttyä, sinusta tulee liittymän omistaja Elisalla.
Kuinka sähköinen hyväksyntä toimii?
Numeronsiirron tilaajana:
- saat Elisalta tekstiviestin ja sähköpostin
- klikkaat viestissä olevaa linkkiä
- siirryt sivulle, jonne täytät liittymän nykyisen omistajan tiedot ja valitset miten hänelle lähetetään linkki hyväksyntäsivulle (tekstiviesti tai sähköposti)
Liittymän nykyisenä omistajana:
- saat Elisalta viestin tekstiviestinä tai sähköpostitse
- klikkaat viestissä olevaa linkkiä
- siirryt sivulle, jossa voit hyväksyä numeron siirtymisen tilaajan nimiin käyttäen verkkopankkitunnuksia tai Mobiilivarmennetta
Numeronsiirron tilaajana saat tekstiviestin, kun liittymän nykyinen omistaja on tehnyt sähköisen hyväksynnän. Tämän jälkeen numeronsiirto etenee.
Mikäli käytössäsi ei ole verkkopankkitunnuksia tai Mobiilivarmennetta, voit tulostaa alta paperisen valtakirjan. Numeronsiirron toteutumista varten tarvitset valtakirjaan numeron nykyisen omistajan ja numeron vastaanottajan (sinun) allekirjoitukset.
Valtakirja numeronsiirtoon
Valtakirja sisältää palautusohjeet. Lähetämme siirrettävään numeroon tekstiviestivahvistuksen, kun olemme käsitelleet valtakirjan.