SquareTrade Laiteturvan usein kysytyt kysymykset - Elisa ja Saunalahti asiakaspalvelu

SquareTrade Laiteturvan usein kysytyt kysymykset

SquareTrade Laiteturva tarjoaa lisäturvaa älypuhelimen tai tabletin ostajalle. Palvelun avulla varmistat, että mikäli laitteellesi tapahtuu jotain yllättävää (putoaa lattialle, jää auton alle, kastuu jne.), saat vastaavan laitteen tilalle helposti ja nopeasti – jopa seuraavaksi päiväksi. SquareTrade Laiteturva on tilattavissa uuden laitteen oston yhteydessä. 

Miten toimin vahingon sattuessa?

  1. Vahingon sattuessa tee vahinkoilmoitus osoitteessa squaretrade.fi.
  2. SquareTrade tarjoaa seuraavaksi arkipäiväksi korvaavan laitteen tai paikalliskorjauksen valitussa korjausliikkeessä. Vaikeasti tavoitettavilla alueilla toimitusaika voi olla 2-3 päivää pidempi. Katso tarkemmat tiedot vakuutusehdoista.
  3. Palauta rikkinäinen laite lähetille samalla, kun hän toimittaa korvaavan laitteen. 

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Mitä SquareTrade Laiteturva kattaa?

SquareTrade turvaa mobiililaitteet kaikilta arkielämän vahingoilta heti ensimmäisestä päivästä alkaen. Laitteesi on turvattu myös normaalikäytössä aiheutuneilta mekaanisilta ja sähköisiltä vioilta valmistajan ja jälleenmyyjän takuiden päätyttyä. Vakuutus ei kata laitteen tahallista vahingoittamista, hukkaamista tai varkautta.

Esimerkkejä vahingoista, jotka SquareTrade kattaa:

  • Säröilyt näytöllä
  • Kosteusvahingot

Valmistajan takuuajan päätyttyä korvataan myös:

  • Kaiuttimeen ja ääniin liittyvät viat
  • Latauspistokkeen viat
  • Akun viat
  • Kosketusnäytön häiriöt
  • Langattoman lähiverkon (WiFi/WLAN) häiriöt

Kaikissa korvauksissa on omavastuu. Omavastuusta löydät lisätietoa sivuiltamme elisa.fi/squaretrade-laiteturva. Tarkista tarkka summa SquareTradelta saamastasi sähköpostista. Sähköpostin olet saanut otsikolla "SquareTrade Vakuutus - Vakuutusasiakirja liitteenä".

Kuinka kauan SquareTrade Laiteturva -sopimus on voimassa?

Sopimus on voimassa niin kauan kuin maksat siitä kuukausimaksua. Maksimissaan sopimus on voimassa 5 vuotta, jonka jälkeen se irtisanotaan automaattisesti. Sopimuksessa ei ole määräaikaisuutta, joten voit halutessasi irtisanoa sopimuksen milloin tahansa OmaElisassa.

SquareTraden vakuutusehdot

Ohjeet irtisanomiseen

Kuinka monta rikkoutunutta laitetta korvataan?

Vakuutuksen alaisia korvaushakemuksia voi tehdä enintään kaksi (2) kappaletta kahdentoista (12) peräkkäisen kuukauden aikana. Kun hakemuksia on hyväksytty kaksi (2) kappaletta kahdentoista (12) peräkkäisen kuukauden aikana, vakuutuksesi loppuu heti, eikä sinulla ole oikeutta vakuutusmaksun palautukseen.

SquareTraden vakuutusehdot

Miten toimin, jos haluan irtisanoa SquareTrade Laiteturva -sopimukseni?

Voit irtisanoa SquareTrade Laiteturva -sopimuksen OmaElisassa, lähimmässä Elisan myymälässä tai soittamalla asiakaspalveluumme.

Ohjeet irtisanomiseen

 

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Voit jättää soittopyynnön SquareTraden asiakaspalveluun. Katso SquareTraden yhteystiedot >

Haluatko säästää aikaa ja vaivaa?

Anna asiantuntijan hoitaa homma puolestasi.

Se on helppoa! Yksi soitto Elisan Omagurulle riittää. Olemme apunasi arkisin klo 8 - 21 ja lauantaisin 9 - 17.

(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm)

Miksi Omaguru?

  • Helppoa, nopeaa ja vaivatonta!
  • Elisan parhaat kodin tietotekniikan asiantuntijat palveluksessasi
  • Sinun ei tarvitse osata itse, koska Omaguru voi ottaa etäyhteyden laitteeseesi
Laskutus - Liittymämuutokset - Häiriöilmoitukset

Tarvitsetko apua? Asiakaspalvelumme auttaa sinua.
Elisan asiakaspalvelu vinkkaa:
Jos tarvitset apua, ota yhteys SquareTraden asiakaspalveluun.
OmaElisassa hoidat palveluitasi näppärästi yhdestä paikasta.
Kirjaudu
Etkö löytänyt etsimääsi ohjetta? Käytä hakua!