Lisäturva mobiililaitteille: SquareTrade Laiteturva - Elisa ja Saunalahti asiakaspalvelu

Lisäturva mobiililaitteille: SquareTrade Laiteturva

SquareTrade Laiteturva tarjoaa lisäturvaa älypuhelimen tai tabletin ostajalle, joka on tilattavissa uuden laitteen oston yhteydessä. Palvelun avulla varmistat, että mikäli laitteelle tapahtuu jotain yllättävää (putoaa lattialle, jää auton alle, kastuu jne.) saat vastaavan laitteen tilalle helposti ja nopeasti – jopa seuraavaksi päiväksi.

Miten toimin vahingon sattuessa?

  1. Vahingon sattuessa tee vahinkoilmoitus osoitteessa squaretrade.fi.
  2. SquareTrade tarjoaa seuraavaksi arkipäiväksi korvaavan laitteen tai paikalliskorjauksen valitussa korjausliikkeessä. Vaikeasti tavoitettavilla alueilla toimitusaika voi olla 2-3 päivää pidempi. Katso tarkemmat tiedot vakuutusehdoista.
  3. Palauta rikkinäinen laite lähetille samalla, kun hän toimittaa korvaavan laitteen. 

Mitä SquareTrade Laiteturva kattaa?

SquareTrade turvaa mobiililaitteet kaikilta arkielämän vahingoilta heti ensimmäisestä päivästä alkaen. Laitteesi on turvattu myös normaalikäytössä aiheutuneilta mekaanisilta ja sähköisiltä vioilta valmistajan ja jälleenmyyjän takuiden päätyttyä. Vakuutus ei kata laitteen tahallista vahingoittamista, hukkaamista tai varkautta.

Esimerkkejä vahingoista, jotka SquareTrade kattaa:

  • Säröilyt näytöllä
  • Kosteusvahingot

Valmistajan takuuajan päätyttyä korvataan myös:

  • Kaiuttimeen ja ääniin liittyvät viat
  • Latauspistokkeen viat
  • Kosketusnäytön häiriöt
  • Langattoman lähiverkon (WiFi/WLAN) häiriöt

Kaikissa korvauksissa on omavastuu. Omavastuusta löydät lisätietoa sivuiltamme elisa.fi/squaretrade-laiteturva. Tarkista tarkka summa SquareTradelta saamastasi sähköpostista.

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Kuinka kauan SquareTrade Laiteturva -sopimus on voimassa?

Sopimus on voimassa niin kauan kuin asiakas maksaa kuukausimaksua, maksimissaan kuitenkin 5 vuotta. Sopimuksessa ei ole määräaikaisuutta ja se voidaan irtisanoa milloin tahansa.

SquareTraden vakuutusehdot

Ohjeet irtisanomiseen

Kuinka monta rikkoutunutta laitetta korvataan?

Vakuutus kattaa enintään kaksi korvaushakemusta yhdeltä 12 kuukauden jaksolta. Tällöin toisen korvaushakemuksen jälkeen vakuutus päättyy.

SquareTraden vakuutusehdot

Miten toimin, jos haluan irtisanoa SquareTrade Laiteturva -sopimukseni?

Voit irtisanoa SquareTrade Laiteturva -sopimuksen OmaElisassa, lähimmässä Elisan myymälässä tai soittamalla asiakaspalveluumme.

Ohjeet irtisanomiseen

 

Voit jättää soittopyynnön SquareTraden asiakaspalveluun. Katso SquareTraden yhteystiedot >

Haluatko säästää aikaa ja vaivaa?

Anna asiantuntijan hoitaa homma puolestasi.

Se on helppoa! Yksi soitto Elisan Omagurulle riittää. Olemme apunasi arkisin klo 8 - 21 ja lauantaisin 9 - 17.

(2,28 €/min mpm/pvm)

Miksi Omaguru?

  • Helppoa, nopeaa ja vaivatonta!
  • Elisan parhaat kodin tietotekniikan asiantuntijat palveluksessasi
  • Sinun ei tarvitse osata itse, koska Omaguru voi ottaa etäyhteyden laitteeseesi
Laskutus - Liittymämuutokset - Häiriöilmoitukset

Tarvitsetko apua? Asiakaspalvelumme auttaa sinua.
Elisan asiakaspalvelu vinkkaa:
Jos tarvitset apua, ota yhteys SquareTraden asiakaspalveluun.
OmaElisassa hoidat palveluitasi näppärästi yhdestä paikasta.
Kirjaudu
Etkö löytänyt etsimääsi ohjetta? Käytä hakua!