Tältä sivulta löydät usein kysytyt kysymykset ja vastaukset Xplora-kellopuhelimesta sekä Elisa Kellopuhelin -liittymästä. Elisa Kellopuhelin -liittymä on turvallinen ensiliittymä lapselle ja on tarkoitettu käytettäväksi kellopuhelinten kanssa.
Elisa Kellopuhelin -liittymä on saatavilla vain Elisalta ostettuihin Xplora -kelloihin.
Mikäli kello on hankittu muualta, tulee Xplora -liittymä aktivoida erikseen osoitteessa xplora.fi/aktivoi.
Kyllä, voit ladata Xplora-sovelluksen useampaan laitteeseen. Jokaisen huoltajan on luotava oma Xplora-tili ja paritettava kello omaan puhelimeensa.
Xplora-sovellus on veloitukseton kun hankit Xplora-kellopuhelimen Elisalta ja käytät siinä Elisan liittymää.
Xplora Premium on lisämaksullinen palvelu jonka voit tilata Xplora sovelluksen kautta.
Toisen operaattorin Kellopuhelin-liittymä on mahdollista päivittää Elisa Kellopuhelin -liittymäksi samalla puhelinnumerolla.
Nykyinen Elisa Kellopuhelin -liittymä on mahdollista päivittää Huoleton- tai Tarkka-liittymään.
Elisa Kellopuhelin -liittymän SIM-kortti eroaa tavallisesta SIM-kortista. SIM-kortin tunnistaa siitä, että se on musta. Elisa Kellopuhelin -liittymän SIM-korttia ei voi vaihtaa OmaElisassa.
Fyysisen SIM-kortin vaihto onnistuu Elisan myymälässä tai myyntipisteessä.
eSIM:iä tai fyysistä SIM-korttia ei voi vaihtaa uuteen eSIM:iin.
Mobiilidata käyttö ulkomailla on oletusarvoisesti estetty. Ulkomaan käytön estoja voit muuttaa OmaElisassa.
Siirry OmaElisaan ja muokkaa estoja
Liittymä sisältää 9 Gt/kk EU-dataa, ylimenevästä tai EU:n ulkopuolisesta käytöstä veloitetaan erillisen hinnaston mukaisesti.