Näin vahvistat Elisan tilauksen - Elisa ja Saunalahti asiakaspalvelu

Näin vahvistat Elisan tilauksen

Etämyynnistä tilatun Elisan liittymän tai laitteen tilauksen vahvistamiseen tarvitset verkkopankkitunnukset tai Mobiilivarmenteen. Liittymäsi avaus tai laitteesi toimitus etenee, kun olet vahvistanut tilauksen.

Näin vahvistat etämyynnistä tilatun Elisan liittymän tai laitteen

Voit vahvistaa tilauksesi usealla eri tavalla:

  • Tekstiviestin linkistä verkkopankkitunnuksilla tai Mobiilivarmenteella
  • Tilausvahvistuksen linkistä, jonka saat sähköpostiisi
  • OmaElisassa Tilaukset-sivulla
  • OmaElisa-sovelluksessa sovelluksen etusivulta

Joissakin tilanteissa Elisa voi vahvistaa tilauksen puolestasi. Tästä kerrotaan sinulle myyntitilanteessa ja saat myös tekstiviestillä erillisen kuittauksen kun vahvistus on tehty.

Milloin puhe- tai mobiililaajakaistaliittymän tilaus pitää vahvistaa?

Puhe- tai mobiililaajakaistaliittymän tilaus tulee vahvistaa, kun SIM-kortti toimitetaan kirjeenä suoraan postilaatikkoosi. 

Tilauksen vahvistaminen onnistuu tekstiviestissä ja tilausvahvistuksessa saamasi linkin kautta tai OmaElisassa

Milloin laitteen tilaus pitää vahvistaa?

Etämyynnistä tilattaessa osa laitteiden toimitustavoista vaatii tilauksen vahvistuksen verkkopankkitunnuksilla tai Mobiilivarmenteella. Näitä toimitustapoja ovat:

  • Nouto Postin tai Matkahuollon pakettiautomaatista
  • Postin kotiinkuljetus
  • Smartmile Heti -automaatista

Lisätietoa laitteiden toimitustavoista >

Tilauksen vahvistaminen onnistuu tekstiviestissä ja tilausvahvistuksessa saamasi linkin kautta tai OmaElisassa.

Mistä voin seurata tilauksen etenemistä?

Tekemäsi tilauksen etenemistä seuraat kätevimmin OmaElisassa Tilaukset-sivulla. Lisäksi kerromme tilauksesi etenemisestä valintasi mukaan aina myös tekstiviesteillä sekä sähköpostitse.

Tilauksen tekemisen jälkeen pidämme sinut ajan tasalla toimituksen saapumisesta. Toimitustavasta riippuen kerromme, kun tilauksesi on otettu meillä vastaan ja vahvistettu. Lisäksi saat tiedon, miten voit helposti seurata tilauksesi etenemistä sekä milloin lähetyksesi on noudettavissa.

Tietoa etämyynnin peruutusoikeudesta

Etämyynnissä tekemälläsi tilauksella on 14 vuorokauden etämyynnin peruutusoikeus tilausvahvistuksen toimittamisesta tai laitteen vastaanottamisesta.

Etämyynnin peruutusoikeus ja laitteiden palautusohjeet

Tilauksen vahvistaminen ei onnistu, mitä teen?

Tilauksen vahvistaminen ei onnistu, jos sinulla ei ole verkkopankkitunnuksia tai Mobiilivarmennetta. Joissakin tilanteissa Elisa voi vahvistaa tilauksen puolestasi. Tästä kerrotaan sinulle myyntitilanteessa ja saat myös tekstiviestillä erillisen kuittauksen kun vahvistus on tehty.

Jos tilauksen vahvistaminen ei onnistu, ota yhteys asiakaspalveluumme.

 

Haluatko säästää aikaa ja vaivaa?

Anna asiantuntijan hoitaa homma puolestasi.

Se on helppoa! Yksi soitto Elisan Omagurulle riittää. Olemme apunasi arkisin klo 8 - 21 ja lauantaisin 9 - 17.

(2,28 €/min mpm/pvm)

Miksi Omaguru?

  • Helppoa, nopeaa ja vaivatonta!
  • Elisan parhaat kodin tietotekniikan asiantuntijat palveluksessasi
  • Sinun ei tarvitse osata itse, koska Omaguru voi ottaa etäyhteyden laitteeseesi
Laskutus - Liittymämuutokset - Häiriöilmoitukset

Tarvitsetko apua? Asiakaspalvelumme auttaa sinua.
Etkö löytänyt etsimääsi ohjetta? Käytä hakua!