Vikatilanteessa kannattaa ensimmäiseksi varmistaa, onko kotipuhelin-laite mahdollisesti viallinen. Voit kokeilla laitteessa olevaa SIM-korttia toisessa puhelimessa, esimerkiksi kännykässä. Mikäli liittymä toimii kännykällä, on kotipuhelin-laite viallinen. Jos liittymä ei toimi kännykälläkään, on joko alueesi verkossa tai SIM-kortissa vikaa. Tällöin voit jatkaa vianrajausta tarkemmin Verkkoapurin avulla.
Siirry Verkkoapuriin >
Jos käytössäsi on Kotipuhelinsovitin ETS1160 tai FT3110 johon on kytketty puhelinlaite, jossa ei ole äänivalintaa (luurista kuuluu äänimerkki näppäimiä painaessa), niin sovittimella ei voi soittaa ulospäin. Uusi puhelinlaite korjaa tilanteen.
Huawei F656 -puhesovittimen ohjeet >