Tältä sivulta löydät laitevalmistajien huoltokumppanit tai yhteystiedot huoltoja varten. Voit viedä laitteesi huoltoon suoraan laitteen valmistajan nimeämälle huoltokumppanille.
Tältä sivulta löydät laitevalmistajien huoltokumppanit tai yhteystiedot huoltoja varten. Voit viedä laitteesi huoltoon suoraan laitteen valmistajan nimeämälle huoltokumppanille.
Laitteiden keskimääräinen huoltoaika on noin 2 viikkoa. Huollon tilaa voit seurata huoltokumppaneidemme seurantajärjestelmistä.
Katso usein kysytyt kysymykset laitteiden takuusta ja huollosta
Voit toimittaa puhelimesi huoltoon suoraan laitteen valmistajan nimeämälle huoltokumppanille. Vaihtoehtoisesti voit aina myös toimittaa puhelimesi huoltoon Elisan myymälän kautta. Suoraan huoltokumppanillemme toimitetun puhelimen huoltoaika on keskimäärin lyhyempi, koska Elisa toimittaa puhelimet eteenpäin huoltokumppanillemme.
Puhelimella on kolmen vuoden Elisa Takuu, jos sinulla on Elisan tuote/palvelu. Lue lisää Elisa Takuusta.
VINKKI: Ota valokuvat, videot ja yhteystiedot puhelimesta talteen ennen huoltoon viemistä, koska huoltotoimenpiteissä laitteen tiedot voivat kadota. Poista laitteen suojakoodi ja Applen iPhoneissa varmistathan, että Etsi iPhoneni -toiminto on kytketty pois päältä.
Valmistaja | Huoltokumppani |
Apple | Resete |
Asus | Elcare Nordic |
CAT | Ota yhteys Elisaan |
Doro | Elcare Nordic |
Emporia | Resete |
Fairphone | Ota yhteys Cordon Electronicsiin |
Resete | |
HMD | Resete |
Honor | Resete |
Huawei | Resete |
Motorola | Resete |
Nokia | Resete |
Nothing | Ota yhteys Nothing-asiakastukeen |
OnePlus | Resete tai Ota yhteys Oneplus-asiakastukeen |
Oppo | Resete |
Poco | Resete |
Realme | Ota yhteys huoltoon sähköpostilla: service.realmeeu@gmail.com (tuki englanniksi) |
Samsung | Resete |
Sony | Resete |
Xiaomi | Resete |
ZTE | Resete |
Voit toimittaa tablet -laitteesi huoltoon suoraan laitteen valmistajan nimeämälle huoltokumppanille. Vaihtoehtoisesti voit aina myös toimittaa tabletin huoltoon Elisan myymälän kautta. Suoraan huoltokumppanillemme toimitetun laitteen huoltoaika on keskimäärin lyhyempi, koska Elisa toimittaa tabletit eteenpäin huoltokumppanillemme.
VINKKI: Muista varmuuskopioida valokuvat ja muut tiedostot ennen huoltoon viemistä, koska huoltotoimenpiteissä laitteen tiedot voivat kadota. Poista laitteen suojakoodi ja Applen Ipadissa varmistathan, että Etsi iPhoneni -toiminto on kytketty pois päältä.
Tablettien ja lukulaitteiden takuuaika on yleensä 24 kk (pl. Apple, jossa takuuaika on 12 kk). Lisäksi Elisa tarjoaa tableteille laajennetun 3 vuoden Elisa Takuun.
Valmistaja | Huoltokumppani |
Acer | Ota yhteys Acer tukeen |
Apple | Resete |
Bookeen | Ota yhteys Elisaan |
Honor | Resete |
Huawei | Resete |
Lenovo | Ota yhteys Lenovon asiakaspalveluun |
Nokia | Resete |
Oneplus | Resete |
PocketBook | Ota yhteys PocketBook huoltoon |
Samsung | Resete |
TCL | Täytä Aiden huoltolomake netissä |
Nettilaitteiden kohdalla kannattaa varmistaa onko ongelma yhteydessä vai laitteessa. Nettiongelmissa voit käyttää apunasi Elisa Verkkoapuria osoitteessa elisa.fi/verkkoapuri.
Laitekohtaisia ohjeita mm. laitteen resetointiin löydät mobiilireitittimien ohjeista ja laajakaistamodeemien ohjeista.
Valmistaja | Huoltokumppani |
Adtran | Ota yhteys Elisaan |
F-Secure Sense | Ota yhteys Elisaan |
HTC | Ota yhteys Elisaan |
Huawei | Ota yhteys Elisaan |
TP-Link | Ota yhteys Elisaan |
ZTE | Resete |
Zyxel | Ota yhteys Elisaan |
Laitevalmistajien sivuilta löydät vinkkejä useisiin eri vikatilanteisiin.
Valmistaja | Huoltokumppani |
Amazfit | Ota yhteys Elisaan |
Apple | Resete |
Doro | Elcare Nordic |
Emporia | Resete |
FitBit | Ota yhteys Elisaan |
Garmin | Garmin-laitteiden huolto |
Resete | |
Honor | Resete |
Huawei | Resete |
MobVoi | Ota yhteys Elisaan |
Moochies | Ota yhteys Elisaan |
myFirst | Ota yhteys Elisaan |
Oneplus | Resete |
Polar | Polar-laitteiden huolto |
Samsung | Resete |
Suunto | Suunnon verkkohuoltopyyntö |
Spacetalk | Spacetalk-huolto |
Xplora | Elcare Nordic |
ZTE | Resete |
VINKKI: Muista varmuuskopioida valokuvat ja muut tiedostot ennen huoltoon viemistä, koska huoltotoimenpiteissä laitteen tiedot voivat kadota.
Laitevalmistajien sivuilta löydät vinkkejä useisiin eri vikatilanteisiin.
Valmistaja | Huolto-ohjeet |
Acer | Acer-laitteiden huolto |
Apple | Resete |
Asus | Elcare Nordic |
BenQ | Ota yhteys BenQ:n asiakastukeen (tuki englanniksi) |
HP | Ota yhteys HP:n asiakastukeen |
Huawei | Resete |
Lenovo | Ota yhteys Lenovon tekniseen tukeen |
MSI | Elcare Nordic |
Samsung | Resete |
Teqcycle-laitteet | Ota yhteys Elisaan |
Valmistaja | Huolto-ohjeet |
Finlux | Ota yhteys Bat Power asiakastukeen |
LG | Tee huoltopyyntö LG:n televisiolle |
Nokia | Elcare Nordic |
Panasonic | Ota yhteys Panasonic asiakastukeen |
Philips | Ota yhteys Philipsin asiakastukeen |
Samsung | Ota yhteys Samsungin tuotetukeen |
Sharp | Ota yhteys Elisaan |
Sony | Ota yhteys Sony Electronicsiin |
TCL | Ota yhteys Miro asiakastukeen |
Thomson | Elcare Nordic |
Toshiba | Ota yhteys Bat Power asiakastukeen |
Valmistaja | Huolto-ohjeet |
Microsoft Xbox | Xbox-tuki |
Nintendo | Nintendon huolto ja tuki |
Sony PlayStation | Ota yhteys Sony Playstation -tukeen sähköpostilla: support@fi.playstation.com |
Valmistaja | Huolto-ohjeet |
Apple | Resete |
Jos et löytänyt oman lisätarvikkeesi huolto-ohjetta, ota yhteys Elisan asiakaspalveluun, niin autamme sinua laitteen huollossa.
Jos et löytänyt oman laitteesi huolto-ohjetta, ota yhteys Elisan asiakaspalveluun, niin autamme sinua laitteen huollossa.
Valmistaja | Huolto-ohjeet |
AOC | Ota yhteys AOC asiakastukeen |
Arozzi | Ota yhteys PCP Distributioniin sähköpostilla: arozzi@pcb.se (englanniksi) |
Asus | Ota yhteys Asuksen asiakastukeen |
Corsair | Täytä Corsair huoltolomake |
HyperX | Ota yhteys Elisaan |
Lenovo | Ota yhteys Lenovon tukeen |
L33T | Ota yhteys Elisaan |
Microsoft Xbox | Ota yhteys Elisaan |
Nintendo | Täytä Nintendon huoltolomake netissä |
Razer | Ota yhteys Elisaan |
Roccat | Ota yhteys Elisaan |
SteelSeries | Ota yhteys Elisaan |
Sony Playstation | Ota yhteys Sony Playstation -tukeen sähköpostilla: support@fi.playstation.com |
Turtle Beach | Ota yhteys Elisaan |
Jos et löytänyt oman laitteesi huolto-ohjetta, ota yhteys Elisan asiakaspalveluun, niin autamme sinua laitteen huollossa.
VINKKI: Jotta nappikuulokkeet kestäisivät ja toimisivat hyvin mahdollisimman pitkään, kannattaa ne puhdistaa kerran viikossa. Laitevalmistajien sivuilta löytyy usein myös neuvoja miten kuulokkeet tulee puhdistaa.
Valmistaja | Huolto-ohjeet |
AKG | Elcare Nordic |
Apple | Resete |
Audio Pro | Ota yhteys Elisaan |
Bang & Olufsen | Ota yhteys Bang & Olufsen asiakastukeen |
HappyPlugs | Ota yhteys Elisaan |
Honor | Ota yhteys Elisaan |
House of Marley | Ota yhteys Oy One-Pro Ab -tukeen sähköpostilla: info@one-pro.fi |
Huawei | Resete |
Jabra | Ota yhteys Elisaan |
JBL | Ota yhteys Elisaan |
Joy | Ota yhteys Joy -tukeen |
LG | Ota yhteyttä LG:n asiakastukeen |
Oneplus | Ota yhteys Elisaan |
Panasonic | Ota yhteys Panasonic tukeen |
Philips | Ota yhteys Elisaan |
Samsung kuulokkeet | Resete |
Samsung Soundbarit | Samsung-tuki |
Shokz | Ota yhteys sähköpostitse: as@boston.fi |
Sony | Kuulokkeet: Elcare Nordic Soundbarit: Sony-tuki |
Soundboks | Ota yhteys Elisaan |
Suunto | Ota yhteys Suunto-tukeen |
TCL Soundbar | Elcare Nordic |
Valco | Ota yhteys Valco -tukeen sähköpostilla: info@valco.fi |
Yamaha | Miro Oy |
Jos et löytänyt oman laitteesi huolto-ohjetta, ota yhteys Elisan asiakaspalveluun, niin autamme sinua laitteen huollossa.
Huollot ja korjaukset etenevät parhaiten suoraan valmistajan kautta.
Ongelmia Xiaomi-sähköpotkulaudan kanssa? Kokeile nämä toimenpiteet, ennen kuin lähetät potkulaudan huoltoon.
Valmistaja | Huolto-ohjeet |
DJI | Täytä Online -tukipyyntölomake DJI:n sivuilla |
E-Way | Ota yhteys Gosse Nordiciin |
Knaap Bikes | Ota yhteys maahantuojan tukeen |
Ninebot by Segway | Täytä Witt-huoltolomake |
Pure Electric | Täytä Aiden huoltolomake netissä |
Ubtech | Ota yhteys Elisaan |
Unagi | Ota yhteys Elisaan |
Xiaomi sähköpotkulaudat | Resete: Xiaomi-sähköpotkulaudan huolto |
Xiaomi sähköpyörät | Ota yhteys Elisaan |
Yadea | Täytä Witt-huoltolomake |
Laite | Huolto-ohjeet |
Anker | Ota yhteys Elisaan |
Arlo | Ota yhteys Arlo tukeen |
Burrel | Ota yhteys Tracker Oy tukeen |
Garmin | Ota yhteys Garmin-tukeen |
Niteforce | Ota yhteys Eränetti -tukeen |
Reolink | Ota yhteys Sandcomiin |
Uovision | Ota yhteys Eränetti -tukeen |
Katso täältä Elisa Laitenetti ja Burrel -liittymien asetukset ja muut ohjeet >
Valmistaja | Huolto-ohjeet |
AirPatrol | Ota yhteys AirPatroliin |
Alaska | Heat System: Ota yhteys Elisaan |
Arlo | Ota yhteys Arloon |
Minox | Ota yhteys Eränetti -tukeen |
Netatmo | Ota yhteys Elisaan |
Philips | Ota yhteys Philipsin asiakastukeen |
Reolink | Ota yhteys Sandcomiin |
SimPal | Ota yhteys Microdataan |
Xiaomi | Resete |
Jos et löytänyt oman laitteesi huolto-ohjetta, ota yhteys Elisan asiakaspalveluun, niin autamme sinua laitteen huollossa.
Elisalta ostetun laitteesi takuutodistuksen löydät OmaElisasta. Tarkemmat ohjeet löydät Tietoa laitteiden takuusta ja huolloista -ohjeesta.