Elisa Lasten Kello -liittymä - Elisa ja Saunalahti asiakaspalvelu

Elisa Lasten Kello -liittymä

Tältä sivulta löydät usein kysytyt kysymykset ja vastaukset Elisa Lasten Kello -liittymästä. Elisa Lasten Kello -liittymä on turvallinen ensiliittymä lapselle ja on tarkoitettu käytettäväksi Xplora lasten kellopuhelinten kanssa. 

 

Tilaaminen ja käyttöönotto

1. Tilaa Xplora -kello Elisan verkkokaupasta. 
2. Laitteessa on valmiina eSIM -kortti. Voit aktivoida Elisa Lasten Kello -liittymän osoitteessa: elisa.fi/aktivoi-xplora  
3. Valitse sivuilta Osta liittymä ja SIM-kortin tyypiksi eSIM.
4. Lataa ja käynnistä kellopuhelin laitteen saatuasi.
5. Lataa vanhempien Xplora -sovellus laitteesi sovelluskaupasta.
6. Parita kellopuhelin sovelluksen ohjeiden mukaisesti ja etsi kellon valikosta kohta aktivoi eSIM.
7. Kellon näyttöön ilmestyy QR-koodi. Skannaa se puhelimen sovelluksella. 
8. Sovellus kysyy nyt eSIM aktivointikoodia, joka löytyy QR-koodina OmaElisasta valitsemalla Elisa Lasten Kello > SIM-kortti tai eSIM.
9. Skannaa QR-koodi OmaElisasta, laite lähettää tämän jälkeen aktivointitiedot kelloon ja kello käynnistyy uudelleen. 
10. Sovellus kysyy lopuksi kellon puhelinnumeroa. Puhelinnumero löytyy OmaElisasta ja tilausvahvistukselta. 

 

Usein kysytyt kysymykset 

Voiko Xplora -sovelluksen ladata useampaan laitteeseen?

Kyllä voi.

Maksaako Xplora -sovellus?

Käyttäessä Elisan liittymää, et maksa lisämaksuja Xploran sovelluksesta.

Mistä löydän lisätietoa Elisa Lasten Kello -liittymästä?

Lisätietoa löydät osoitteesta https://elisa.fi/aktivoi-xplora/

Voinko päivittää vanhan liittymän Elisa Lasten Kello -liittymäksi?

Elisa Lasten Kello -liittymän saa tällä hetkellä vain uudella numerolla.

Toimiiko Elisa Lasten Kello -liittymä ulkomailla?

Tiedonsiirto ulkomailla on oletusarvoisesti estetty, ulkomaan käytön estoja voit muuttaa OmaElisasta. Liittymä sisältää 4 Gt/kk EU dataa, ylimenevästä tai EU:n ulkopuolisesta käytöstä veloitetaan erillisen hinnaston hinnaston mukaisesti. 

Haluatko säästää aikaa ja vaivaa?

Anna asiantuntijan hoitaa homma puolestasi.

Se on helppoa! Yksi soitto Elisan Omagurulle riittää. Olemme apunasi arkisin klo 8 - 21 ja lauantaisin 9 - 17.

(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm)

Miksi Omaguru?

  • Helppoa, nopeaa ja vaivatonta!
  • Elisan parhaat kodin tietotekniikan asiantuntijat palveluksessasi
  • Sinun ei tarvitse osata itse, koska Omaguru voi ottaa etäyhteyden laitteeseesi
Laskutus - Liittymämuutokset - Häiriöilmoitukset

Tarvitsetko apua? Asiakaspalvelumme auttaa sinua.
Ark. 8-21, la 9-17 2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm
Omaguru vinkkaa:
Henkilökohtaista apua asennuksiin ja asetuksiin meiltä
Etkö löytänyt etsimääsi ohjetta? Käytä hakua!