Tietoa Elisan myymälöistä - Elisa ja Saunalahti asiakaspalvelu

Tietoa Elisan myymälöistä

Täältä löydät tietoa myymälöidemme sijainnista ja aukioloajoista sekä voit tarkastaa, mitä asioita voi ja kannattaa hoitaa myymälässä.

Myymälät ja aukioloajat

Löydät kaikki myymälämme ja myymälöidemme aukioloajat myymäläkartaltamme. Klikkaa haluamaasi myymälää kartalta ja saat myymälän tarkemmat tiedot esiin. Hakemalla kartan hakukentästä suoraan paikkakunnan nimellä, saat listan paikkakunnan kaikista myymälöistä ja aukioloajoista. Myymälöistämme löydät asiantuntevat myyjät ja uusimmat laitemallit.

Myymälöihimme ei ole suoria numeroita, sillä myyjämme keskittyvät myymälässä asioivien asiakkaiden palvelemiseen. Jos haluat asioida puhelimitse tai asiasi koskee liittymän vikatilannetta tai laitteen saatavuutta tietyssä myymälässämme, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Puhelinasiat

Puhelimeni tarvitsee huoltoa, mitä teen?

Voit huoltaa laitteesi myymälämme kautta, lisätietoa huollosta ja huoltoajoista löydät täältä.

Ostin uuden puhelimen, mutta se ei toimi. Mitä teen?

Tuo puhelimesi lähimpään myymäläämme. Ota mukaasi puhelimen lisäksi täydellinen myyntipakkaus sekä ostokuitti/takuutodistus. Arvioimme puhelimelle tehtävät toimenpiteet myymälässämme tapauskohtaisesti puhelimen takuuohjeiden mukaan.

Tarvitsen uuteen puhelimeeni uuden tai erikokoisen SIM-kortin? 

Voit noutaa uuden SIM-kortin Elisan myymälästä. Uuden SIM-kortin tilaus ja aktivointi onnistuu myös OmaElisasta. Katso tarkemmat ohjeet tilaukseen ja aktivointiin täältä.

Ostin SIM-lukitun puhelimen vuosia sitten, nyt tarvitsen purkukoodin

Tilaa purkukoodi ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme tai käymällä paikan päällä myymälässämme. Tarkista ennen yhteydenottoa puhelimesi merkki, malli ja IMEI-koodi. Mikäli purkukoodi on tilattu asiakaspalvelustamme, toimitamme purkukoodin lähimpään myymäläämme. Purkukoodin toimitusaika on noin 1 viikko. 

Haluan tietää onko tiettyä puhelinmallia myymälässä jäljellä. Mistä selvitän tilanteen, koska myymälään ei voi soittaa?

Tule käymään myymälässämme. Mikäli tietty puhelinmalli on myymälästämme loppu, myyjä voi tilata puhelimen puolestasi noudettavaksi lähipostiisi.

Jos et ehdi käymään paikan päälle myymäläämme, tilaa puhelin suoraan verkosta. Koko puhelinvalikoimamme löydät Elisan verkkokaupasta. 

Laskutusasiat 

Laskuni on väärin tai tarvitsen apua laskuni tulkintaan. Voinko hoitaa myymälässä laskutusasioitani?

Myymälöissämme on vain rajalliset mahdollisuudet selvittää laskutusasioita, joten nopeimman avun laskutusasioihin saat asiakaspalvelusivujemme laskuohjeista.
Avoimet ja maksetut laskusi sekä lasku- ja puheluerittelyt löydät OmaElisasta. OmaElisassa voit myös maksaa laskusi ja hakea lisää maksuaikaa.

Liittymäviat 

Liittymäni (Mobiililaajakaista, Laajakaista, Elisa Viihde) ei toimi. Voinko testata modeemini tai digiboksini toimivuuden myymälässä?

Myymälöissämme ei ole mahdollisuutta testata modeemin tai digiboksin toimivuutta.

Modeemin toimivuuden voit varmistaa myös esimerkiksi naapurin tai tuttavan liittymässä. Voit myös kokeilla toista modeemia omaan liittymääsi, jolloin saat rajattua, onko vika modeemissasi vai liittymässäsi.

Jos liittymäsi ei toimi toisellakaan modeemilla, tee häiriöilmoitus ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Häiriöistä on aina ilmoitettava suoraan asiakaspalveluumme. Emme pysty vastaanottamaan häiriöilmoituksia myymälöidemme kautta.

Yrittäjäpalvelu 

Kuinka saan varattua ajan Yrittäjäpalveluun?

Varaa henkilökohtainen aika Yrittäjäpalvelustamme. Yhdessä asiantuntijamme kanssa voit helposti valita juuri sinun yrityksellesi sopivat viestintä- ja tietotekniikkapalvelut. Varaa aika tästä tai soita numeroon 0800 96 900.

Jos olet yrittäjä tai organisaatiosi puhelinyhteyshenkilö voit asioida Yritysten OmaElisassa silloin kun sinulle sopii.

Haluatko säästää aikaa ja vaivaa?

Anna asiantuntijan hoitaa homma puolestasi.

Se on helppoa! Yksi soitto Elisan Omagurulle riittää. Olemme apunasi arkisin klo 8 - 21 ja lauantaisin 9 - 17.

(2,28 €/min mpm/pvm)

Miksi Omaguru?

  • Helppoa, nopeaa ja vaivatonta!
  • Elisan parhaat kodin tietotekniikan asiantuntijat palveluksessasi
  • Sinun ei tarvitse osata itse, koska Omaguru voi ottaa etäyhteyden laitteeseesi
Laskutus - Liittymämuutokset - Häiriöilmoitukset

Tarvitsetko apua? Asiakaspalvelumme auttaa sinua.
Elisan asiakaspalvelu vinkkaa:
Myymälöistämme löydät asiantuntevat myyjät ja uusimmat laitemallit
Etkö löytänyt etsimääsi ohjetta? Käytä hakua!