Liittymän päivittäminen - Elisa ja Saunalahti asiakaspalvelu

Liittymän päivittäminen

Onko liittymäsi sinulle sopiva? Tiesitkö, että nopeammalla yhteydellä laitteesi käyttökokemus paranee ja saat siitä parhaan hyödyn? Tässä ohjeessa kerromme, kuinka päivität Elisan Saunalahden puhelin- tai mobiililaajakaistaliittymäsi helposti. Vaihtoehtoihimme voit tutustua Elisan verkkokaupassa tai OmaElisassa.

OmaElisasta näet nykyisen liittymäsi ja voit tutustua asiakasetuihisi!
Kirjaudu OmaElisaan tai lataa OmaElisa-sovellus puhelimesi sovelluskaupasta: 
Android | iOS | Huawei AppGallery

Päivitä liittymäsi milloin tahansa Elisan verkkokaupassa

  1. Kirjaudu verkkokauppaamme päivittämään liittymä. Voit kirjautua esimerkiksi Elisa Tunnuksella, pankkitunnuksella tai Mobiilivarmenteella.
  2. Valitse päivitettävä liittymä
    Haluan päivittää puhelinliittymäni: Päivitä puheliittymä >
    Haluan päivittää mobiililaajakaistaliittymäni: Päivitä mobiililaajakaista >
  3. Valitse uusi liittymä ja tee tilaus.
  4. Uusi liittymä astuu voimaan automaattisesti vuorokauden vaihteessa. Voit vaihtaa muutoksen ajankohtaa tilausta tehdessäsi.
  5. Liittymän päivitystilaus on nyt tehty ja muutos tapahtuu haluttuna päivänä vuorokauden vaihtuessa. Muutoksen jälkeen suosittelemme käynnistämään laitteen uudelleen.

Huomioithan, että Saunalahden Prepaid-liittymille ei ole mahdollista tehdä liittymätyypinvaihtoa.

Voit vaihtaa liittymätyyppiä myös Elisan myymälässä tai soittamalla myyntipalveluumme. Liittymän päivityksestä  peritään hinnaston mukainen palvelumaksu. 

Laskutus liittymätyypin vaihdon jälkeen

Liittymän päivityksen jälkeen, seuraavalla laskulla veloitetaan sekä vanhan että uuden liittymätyypin mukaisia maksuja. Tämän vuoksi laskun loppusumma voi olla poikkeava. Lue lisää >

Voit tarkistaa nykyisen liittymäsi tiedot sekä laskut OmaElisasta!

Miten saan tiedon parhaista jatkotarjouksista ja asiakaseduista?

Elisan asiakkaana sinun on mahdollista saada ensimmäisenä tieto tarjouksista, uutuuksista sekä palveluiden käyttövinkeistä. Varmista OmaElisasta, että olet sallinut Elisan markkinointiviestit. Sallimalla markkinoinnin varmistat esimerkiksi, että saat meiltä tiedon parhaista jatkotarjouksista liittymillesi, kun kampanjahinnat ovat päättymässä. 

Tarkista markkinointilupasi OmaElisasta >

Lue lisää Elisan markkinointiluvista >

Voinko tehdä muutoksia liittymän päivitystilaukselle?

Jos liittymällesi on ajastettu päivitys tulevaisuuteen, voit tehdä liittymän päivitystilaukselle muutoksia olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme. Kun liittymätyyppi on päivittynyt, voit tehdä muutoksia liittymällesi tämän ohjeen mukaisesti.

 

Haluatko säästää aikaa ja vaivaa?

Anna asiantuntijan hoitaa homma puolestasi.

Se on helppoa! Yksi soitto Elisan Omagurulle riittää. Olemme apunasi arkisin klo 8 - 21 ja lauantaisin 9 - 17.

(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm)

Miksi Omaguru?

  • Helppoa, nopeaa ja vaivatonta!
  • Elisan parhaat kodin tietotekniikan asiantuntijat palveluksessasi
  • Sinun ei tarvitse osata itse, koska Omaguru voi ottaa etäyhteyden laitteeseesi
Laskutus - Liittymämuutokset - Häiriöilmoitukset

Tarvitsetko apua? Asiakaspalvelumme auttaa sinua.
Etkö löytänyt etsimääsi ohjetta? Käytä hakua!