Ongelma: Netti ei toimi ja laite kyselee PIN-koodia
Toimi näin: PIN-koodin tunnistaminen ole onnistunut. Korjataksesi ongelman siirry laitteen hallintasivulle ja poista PIN-koodin kysely käytöstä.
- Varmista, että reitittimen ja tietokoneen välillä on joko langaton verkkoyhteys tai reititin on yhdistetty tietokoneeseen verkkokaapelilla.
- Avaa internetselain (esim. Chrome, Firefox) ja kirjoita selaimen osoiteriville http://192.168.1.1 ja paina enter. Käyttäjätunnus on oletuksena admin ja salasana 1234.
- Hallintasivulla klikkaa välilehteä Internet > PIN Settings.
- Klikkaa kuvan mukaisesti Enable PIN Protection tilaan Off ja kuittaa muutos valmiiksi Apply-painikkeen kautta.

- Käynnistä tarvittaessa laite uudelleen.
Muut häiriöt
Ratkaise mobiililiittymien häiriötilanteet Verkkoapurilla – klikkaa tästä!
Laitteen merkkivalot vasemmalta oikealle

Signaalivoimakkuusmerkkivalo
- Vilkkuu punaisena: Laite on käynnissä mutta sillä ei ole LTE/3G signaalia
- Palaa punaisena: Laitteella on heikko LTE/3G signaali
- Palaa oranssina: Laitteella on keskitason LTE/3 signaali
- Palaa vihreänä: Laitteella on hyvä LTE/3G signaali
Internet- ja SMS-merkkivalo
- Palaa vihreänä: Laitteella on internet yhteys, ei uusia SMS-viestejä
- Vilkkuu nopeasti vihreänä:Laitteella on internet yhteys ja uusia SMS-viestejä on saapunut
- Vilkkuu hitaasti vihreänä: Laitteella ei ole internet yhteyttä mutta uusia SMS-viestejä on saapunut
- Ei pala ollenkaan: Laitteella ei ole internet yhteyttä eikä uusia SMS-viestejä ole saapunut
WLAN/WPS-merkkivalo
- Palaa vihreänä:Laitteen WLAN/WiFi tukiasema on päällä
- Vilkkuu nopeasti vihreänä: Laite siirtää liikenettä langattomassa WiFi verkossa
- Vilkkuu hitaasti vihreänä: Laitteen WPS-toiminto on käynnissä
Vianselvitys:
Kaikki ledit sammuneet: Tarkista että laite on kytketty virtalähteeseen ja että virtalähteen tyyppi on oikea 5V/2A. Tarkista että laitteen virtanappia on painettu – laite ei käynnity itsekseen.
Hallintakäyttöliittymän salasana unohtunut: Palauta laite oletusasetuksiin painamalla pohjassa olevaa reset-nappia niin kauan että laite käynnistyy uudelleen. Huomaa että kaikki mahdollisesti tekemäsi muutokset laitteen asetuksiin palautuvat takaisin oletusasetuksiin.
Internet yhteys ei toimi: Tarkista että olet asentanut SIM-kortin laitteeseen. Älä käytä tarpeetonta voimaa SIM-kortin asennuksessa ettet riko laitteen SIM-korttipaikkaa. Siirrä laite lähelle ikkunaa että se saisi paremman LTE/3G signaalin.
Langaton WiFi verkko ei näy: Tarkista että laitteen langaton WiFi -verkko on päällä. Jos WiFi-merkkivalo ei pala laitteen etureunassa, paina laitteen päällä olevaa WLAN/WPS nappia yhden sekunnin ajan jolloin langaton WiFi verkko käynnistyy. Tarkista että langattoman WiFi verkon merkkivalo syttyy.