Ratkaise mobiililiittymien häiriötilanteet Verkkoapurilla – klikkaa tästä!
Katso vinkit mobiililaajakaistan toimivuuden parantamiseen >
Laitteen palauttaminen tehdasasetuksille (resetointi)
Jos netti toimii heikosti (esim. yhteys pätkii tai ei muodostu ollenkaan), laite kannattaa resetoida eli palauttaa tehdasasetuksille.
Resetoiminen on suositeltavaa tehdä myös aina ohjelmistopäivitysten jälkeen, jos laitteen toimivuudessa esiintyy ongelmia. Tämä siitä syystä, että päivitysten yhteydessä laitteen muistiin voi jäädä mm. asetuksia edellisestä ohjelmistoversiosta, jotka pyyhkiytyvät laitteen muistista vasta resetoinnissa.
Resetointi tehdään painamalla Palauta -painiketta (kuva alla), suoraksi taitetulla klemmarilla tai neulalla kun WiFi kytkeytyy päälle. Resetointi on valmis kun kaikki merkkivalot alkavat vilkkua.
Huomioithan, että tehdasasetusten palauttaminen palauttaa laitteelle kaikki aluperäisasetukset. Myös itse asetettu langattoman verkon salasana poistuu käytöstä ja palautuu reitittimen alkuperäiseen salasanaan, jonka löydät laitteen takannen alta.
Laitteen takuu
Mobiilireitittimien takuuaika on 24 kuukautta.
Katso huolto-ohjeet mobiilireitittimille >