En saa tunnistuspyyntöä puhelimeeni, vaikka minulla on käytössäni Elisa Mobiilivarmenne. Mitä teen?
Toimi näin:
- Sammuta puhelin ja käynnistä se uudelleen.
- Yritä tunnistautumista uudelleen.
- Jos mobiilivarmenteesi ei edelleenkään toimi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Mikäli puhelimen näyttö on lukittuna, on mahdollista, etteivät tunnistuspyynnöt tule läpi. Varmista, että tunnistautuessasi palveluun puhelimen näytönsäästäjä ei ole päällä.
Mobiilivarmenne ei toimi tietokoneella tai selaimessa näkyvä varmennepyynnön tunnus ei vastaa puhelimeen saapuvaa?
- Kumoa tunnistepyyntö puhelimesta ja tietokoneelta. Sulje ja käynnistä tämän jälkeen puhelin uudelleen.
- Tai tee uusi pyyntö viiden minuutin jälkeen, jolloin aikaisemmat pyynnöt ovat vanhentuneet järjestelmässä.