S-ryhmän Bonus - Elisa ja Saunalahti asiakaspalvelu

S-ryhmän Bonus

Saat S-ryhmän Bonusta useista Elisan Saunalahti puhe- ja nettiliittymistä. Bonusta kerryttävät liittymät löydät tästä ohjeesta. Bonuksen aktivointi liittymälle onnistuu OmaElisassa.

 

Aktivoi S-ryhmän Bonus OmaElisassa

Siirry OmaElisaan

Miten saan S-ryhmän Bonusta Elisan ja Saunalahden liittymistä?

1. Lisää jäsennumerosi omiin tietoihisi OmaElisassa

Siirry OmaElisaan lisäämään kortin jäsennumero valitsemalla profiilin (oma nimesi) alta Omat tiedot ja S-Etukortti. OmaElisaan kirjaudut helposti Elisa Tunnuksella (sähköpostiosoitteesi), pankkitunnuksella tai Mobiilivarmenteella.

Jäsennumerosi voit ilmoittaa myös heti liittymän tilauksen yhteydessä, mikäli valitsemasi palvelu tai liittymätyyppi kerryttää Bonusta. Jos vaihdat liittymätyyppiä Bonusta kerryttävään liittymään, voit ilmoittaa jäsennumeron heti vaihdon yhteydessä.

2. Aktivoi Bonus erikseen jokaiselle Bonusta kerryttävälle liittymällesi

Tee aktivointi OmaElisassa heti jäsennumeron lisäämisen jälkeen kohdasta Aktivoi Bonus liittymällesiAktivoi Bonus -linkki tulee näkyviin silloin, kun sopimustyyppi kerryttää Bonusta ja kortin numero on ensin onnistuneesti lisätty omiin tietoihin.

Voit myös aktivoida Bonuksen liittymille valitsemalla OmaElisassa liittymän ja klikkaamalla siellä Aktivoi Bonus -linkkiä. Bonusta kertyy vasta, kun aktivointi on tehty.

Kurkkaa vielä lopuksi usein kysytyt kysymykset Bonuksen kertymisestä.

Jäsennumeron tarkistaminen ja Bonusta kerryttävät liittymät

S-Etukortin jäsennumeron tarkistaminen kortista

OmaElisaan syötetään kuvissa punaisella ympyröity numerosarja (10 numeroa) ilman välilyöntiä.

Mistä Elisan ja Saunalahden tuotteista Bonus kertyy?

Bonusta kertyy seuraavista Elisan ja Saunalahden kuluttaja-asiakkaiden liittymistä:

Puheliittymät

  • 5G-puhelinliittymät (tilaa osoitteessa elisa.fi/5g)
  • Myynnistä poistuneet, ennen 1.7.2020 tilatut, S-ryhmän Bonusta kerryttävät 4G-liittymät (joissa nimellisnopeus on 150 Mbit/s tai enemmän)

Nettiliittymät

  • 5G-nettiliittymät (tilaa osoitteessa elisa.fi/5g)
  • Kodin kiinteät nettiliittymät, joiden nimellisnopeus on 30 Mbit/s tai enemmän
  • Taloyhtiön vastikkeelliset laajakaistat, joiden nimellisnopeus on 100 Mbit/s tai enemmän

Bonussäännöt:
Bonusta kerryttävien liittymien erityisehdot

Bonusta kertyy, kun lasku on maksettu kokonaan viimeistään laskun eräpäivänä.

Bonusta kertyy bonusta kerryttävien liittymien kuukausimaksuista, kotimaassa soitetuista normaalihintaisista puheluista matka- ja lankapuhelinliittymiin, normaalihintaisista teksti- ja multimediaviesteistä sekä kotimaan normaalihintaisesta datasiirrosta (ei datapaketeista). Mikäli laskulla annetaan Bonuksen lisäksi muita alennuksia, Bonus annetaan alennetusta hinnasta.

Bonus kertyy osuuskauppasi käyttämän bonustaulukon mukaisesti. Lisätietoa osuuskauppasi bonustaulukosta ja Bonuksen kertymisestä löydät osoitteesta s-kanava.fi/asiakasomistajuus/bonus.

Asiakastiedot ja tietosuoja

Asiakasomistajaksi tunnistautumisen yhteydessä hyväksyt henkilötietojesi käsittelyn bonusyhteistyön edellyttämässä laajuudessa, ja annat suostumuksesi siihen, että Yhteistyökumppani Elisa luovuttaa SOK:lle Bonuksen maksamista varten nimesi, henkilötunnuksesi ja tiedon Bonusta kerryttävistä maksuistasi. Tiedot tarvitaan jäsen-/asiointinumeron tarkistamista varten sekä Bonusta kerryttävien tuotteiden ja palveluiden maksujen euromäärän kirjaamiseen bonusostokseksi SOK:lle S-ryhmän asiakasomistaja- ja asiakasrekisteriin.

Vastaavasti valtuutat SOK:n luovuttamaan meille tiedon muuttuneesta jäsen-/asiointinumerostasi sekä tiedon siitä, mikäli et enää kuulu asiakasomistajatalouteen. Tiedot välitetään SOK:n ja Yhteistyökumppanin välillä salatussa yhteydessä korkeita tietoturvakäytäntöjä ja -periaatteita noudattaen.

Usein kysytyt kysymykset S-ryhmän Bonuksesta

Mistä S-ryhmän Bonusta ei kerry?

Puheliittymissä Bonusta eivät kerrytä:

  • soitot palvelunumeroihin (esim. 0700- ja 0600-alkuiset palvelunumerot, 010- tai 020-alkuiset yrityspalvelunumerot ja numeropalvelu 118)
  • palvelutekstiviestit (lisätietoa täällä)
  • ulkomailla soitetut puhelut ja videopuhelut
  • ulkomailla lähetetyt tekstiviestit ja multimediaviestit  
  • mobiilidatan käyttö ulkomailla

Bonusta ei myöskään kerry esim. laitteiden kuukausimaksuista, tietyistä laajakaistanopeuksista, Elisa Viihde -palvelusta tai tietyillä kampanjoilla varustetuista mobiililiittymistä.

Tarkista tarkemmat ehdot Bonusta kerryttävien liittymien erityisehdoista:
Bonusta kerryttävien liittymien erityisehdot

Mistä näen kertyneen Bonuksen?

Maksetut ja tulossa olevat S-ryhmän Bonukset näet S-ryhmän sähköisistä kanavavista. Bonukset päivittyvät noin 1-2 kuukauden viiveellä. Voit seurata bonusprosentin kehittymistä ja Bonuksen kertymistä halutessasi vaikka päivittäin.

Seuraa Bonuksen kertymistä S-kanavalla >

Jos olet maksanut liittymäsi laskun kuun loppupuolella, mutta kuitenkin viimeistään eräpäivänä, ei Bonus ole ehtinyt kyseisen kuun saldoon, vaan tulee mukaan vasta seuraavan kuun Bonuksiin.

Miksi en ole saanut Bonusta?

Bonuksen kertymisen edellytyksiä:

  • Laskun on oltava maksettu kokonaan viimeistään laskun alkuperäisenä eräpäivänä. Jos lasku on maksettu yhdenkin päivän myöhässä, ei Bonusta kerry. Asiakasnumerot joilla on maksusopimus eivät kerrytä bonusta myöskään maksusopimuksen ulkopuolisista laskuista.
  • Henkilökohtaisen S-Etukortin jäsennumeron tulee olla ilmoitettu Elisalle. Voit tarkistaa kortin jäsennumeron OmaElisan kautta kohdasta Omat Tiedot. Kortin numeron lisäämisen jälkeen tarkista vielä, että olet aktivoinut Bonuksen jokaiselle Bonusta kerryttälle sopimuksellesi.
  • Bonusta alkaa kertyä onnistuneen rekisteröinnin jälkeen alkavalta uudelta laskutuskaudelta.
  • Bonusta ei ole mahdollista saada takautuvasti!
  • Vanhojen Elisan tuotteiden osalta Elisan laajakaistaliittymällä Bonusta voi kerryttää vain liittymän maksaja ja Elisan matkapuhelinliittymällä vain liittymän omistaja.
  • Liittymän omistajalla tulee olla joko pääkortti tai rinnakkaiskortti omilla nimillään, jotta Bonusta kertyy. Oman jäsennumeronsa voi tarkistaa omalta henkilökohtaiselta kortiltaan.

Bonusta ei kerry mahdollisesta kuukausittain laskutettavasta laitteen kuukausimaksusta tai sellaisista Elisan lisäpalveluista, joita ei ole erikseen erityisehdoissa mainittu Bonusta kerryttäviksi palveluiksi. Mistä S-ryhmän Bonusta ei kerry?

Onko S-Etukortin jäsennumeroni aktivoitu OmaElisassa?

S-Etukortin lisäämisen jälkeen on hyvä vielä tarkistaa, onhan Bonus aktivoitu jokaiselle sopimukselle, josta sinun on mahdollista kerryttää Bonusta. Bonus tulee aktivoida jokaiselle Bonusta kerryttävälle sopimukselle erikseen. Pelkkä kortin numeron lisääminen Omat Tiedot -välilehdellä ei vielä aktivoi Bonusten kertymistä.

  1. Valitse ensin OmaElisassa liittymä, jolle haluat aktivoida Bonuksen.
  2. Klikkaa sivulla olevaa Aktivoi Bonus -linkkiä. Linkki tulee näkyviin silloin, kun sopimustyyppi kerryttää Bonusta ja kortin numero on ensin onnistuneesti lisätty omiin tietoihin.

S-etukortin jäsennumeroni on vaihtunut, miten päivitän uuden jäsennumeron OmaElisaan?

  1. Siirry OmaElisaan, jonne kirjaudut helposti Elisa Tunnuksella (sähköpostiosoitteesi), pankkitunnuksella tai Mobiilivarmenteella.
  2. Valitse profiilista (oma nimesi) kohta Omat tiedot.
  3. Siirry kohtaan S-Etukortti ja klikkaa Muuta tietoja. Tämän jälkeen klikkaa Poista jäsennumero.
  4. Lisää uusi jäsennumero ja aktivoi Bonus uudelleen.

 

OmaYhteisö apunasi! 
Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Kysy OmaYhteisössä! 
Siirry OmaYhteisöön > 
 

Haluatko säästää aikaa ja vaivaa?

Anna asiantuntijan hoitaa homma puolestasi.

Se on helppoa! Yksi soitto Elisan Omagurulle riittää. Olemme apunasi arkisin klo 8 - 21 ja lauantaisin 9 - 17.

(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm)

Miksi Omaguru?

  • Helppoa, nopeaa ja vaivatonta!
  • Elisan parhaat kodin tietotekniikan asiantuntijat palveluksessasi
  • Sinun ei tarvitse osata itse, koska Omaguru voi ottaa etäyhteyden laitteeseesi
Laskutus - Liittymämuutokset - Häiriöilmoitukset

Tarvitsetko apua? Asiakaspalvelumme auttaa sinua.
Elisan asiakaspalvelu vinkkaa:
Bonusta kertyy, kun maksat laskusi eräpäivään mennessä!
OmaElisassa hoidat palveluitasi näppärästi yhdestä paikasta.
Kirjaudu
Etkö löytänyt etsimääsi ohjetta? Käytä hakua!