S-ryhmän Bonus - Elisa ja Saunalahti asiakaspalvelu

S-ryhmän Bonus

Saat S-ryhmän Bonusta useista Elisan Saunalahti puhe- ja mobiililaajakaistaliittymistä sekä Elisan Saunalahti laajakaistaliittymistä. Katso Bonuksen kerryttämisen ohje videolta!

S-Etukortin numeron lisääminen ja Bonuksen aktivointi OmaElisassa

1. Lisää ensin jäsennumerosi omiin tietoihisi

  • Siirry OmaElisaan lisäämään kortin numero (Omat tiedot > S-Etukortti). Jos OmaElisaan kirjautumiseen käytettävä Elisa Tunnus on unohtunut tai sinulla ei vielä ole tunnusta, aloita kirjautuminen tunnistautumalla ensin täällä.
  • Jäsennumerosi voit ilmoittaa myös heti liittymän tilauksen yhteydessä, mikäli valitsemasi palvelu tai liittymätyyppi kerryttää Bonusta.
  • Jos vaihdat liittymätyyppiä Bonusta kerryttävään liittymään, voit ilmoittaa jäsennumeron heti vaihdon yhteydessä.

2. Jäsennumeron lisäämisen jälkeen aktivoi Bonus erikseen jokaiselle Bonusta kerryttävälle sopimuksellesi

  • Aktivointi tehdään OmaElisassa heti jäsennumeron lisäämisen jälkeen kohdasta Aktivoi Bonus liittymällesi.
  • Aktivoi Bonus -linkki tulee näkyviin silloin, kun sopimustyyppi kerryttää Bonusta ja kortin numero on ensin onnistuneesti lisätty omiin tietoihin.
  • Vaihtoehtoisesti aktivointi puhe- ja mobiililaajakaistaliittymille onnistuu valitsemalla OmaElisan vasemman reunan valikosta liittymä, siirtymällä kyseisen liittymän Sopimus-välilehdelle ja klikkaamalla Aktivoi Bonus -linkkiä.
  • Laajakaistaliittymille aktivointi onnistuu myös valitsemalla OmaElisan vasemman reunan valikosta liittymä ja siirtymällä seuraavaksi sivun ylälaidassa kohtaan Bonus.
  • Bonusta kertyy vasta, kun aktivointi on tehty.

Kurkkaa vielä lopuksi usein kysytyt kysymykset Bonuksen kertymisestä.

Katso videolta miten aktivoit liittymäsi kerryttämään Bonusta!

Jäsennumeron tarkistaminen kortista ja Bonusta kerryttävät liittymät

S-Etukortin jäsennumeron tarkistaminen kortista

OmaElisaan syötetään kuvissa punaisella ympyröity numerosarja (10 numeroa) ilman välilyöntiä.

S-ryhmän Bonusta kerryttävät Elisan Saunalahti -liittymät

Bonusta voi saada Elisan 4G-liittymistä, joissa liittymän nimellisnopeus on 100 Mbit/s tai enemmän, sekä laajakaistaliittymistä, joiden nimellisnopeus on 30 Mbit/s tai enemmän. Tästä näet Elisan Saunalahti -liittymät ja palvelut, joista Bonusta kertyy:

  • Saunalahti Tarkka Premium -liittymät
  • Saunalahti Huoleton Premium ja Ultra -liittymät
  • Saunalahti Mobiililaajakaista 4G, Premium ja Ultra -liittymät
  • Saunalahti Korttelikuitu (30M-1000M)
  • Saunalahti Kotikuitu (30M-1000M), yhtiövastikekohteissa (100M-1000M)

Bonusta kerryttävät myös useat myynnistä poistuneet liittymät, esim:

  • Saunalahti Tarkka 4G
  • Saunalahti Huoleton 4G
  • Saunalahti Huoleton Premium 50M
  • Saunalahti Tarkka Premium 50M
  • Saunalahti Reilu 4G
  • Saunalahti Sisäverkko -liittymät

Voit aina tarkistaa OmaElisasta, onko Bonuksen aktivointi omalle liittymällesi mahdollista.

Bonusta kertyy, kun lasku on maksettu kokonaan viimeistään laskun eräpäivänä.

Bonusta kertyy edellä mainittujen liittymien kuukausimaksuista, liittymillä kotimaassa soitetuista puheluista ja videopuheluista matka- ja lankapuhelinliittymiin, tekstiviesteistä, multimediaviesteistä ja kotimaan normaalihintaisesta datasiirrosta (ei datapaketeista).

Mikäli laskulla annetaan Bonuksen lisäksi muita alennuksia, Bonus annetaan alennetusta hinnasta.

Tutustu tarkkoihin Bonus-ehtoihin:

Bonusta kerryttävien liittymien erityisehdot

S-ryhmän Bonusta kerryttävät Elisan vanhat liittymät

Bonusta kertyy vanhoissa Elisa Matkapuhelinliittymissä:

  • normaalihintaisista kotimaan matka- ja videopuheluista
  • teksti- ja multimediaviesteistä
  • datasiirrosta
  • Elisa Paketti -sopimuksen puhepaketista
  • Elisa Mobiililaajakaistapaketin kuukausimaksusta

Matkaviestintäpalveluiden bonusehdot

Vanhat Elisa Laajakaista -liittymät

Laajakaistapalveluiden bonusehdot

Asiakastiedot ja tietosuoja

Osana Elisan sopimusehtoja hyväksyt Elisan asiakkaana henkilötietojesi käsittelyn yhteistyön edellyttämässä laajuudessa ja annat suostumuksesi siihen, että Elisa luovuttaa henkilötietosi SOK:lle jäsen/asiointinumeron tarkistamiseksi sekä Bonusta kerryttävien liittymien maksujen euromäärän kirjattavaksi bonusostoksesi SOK:lle S-ryhmän asiakasomistaja- ja asiakasrekisteriin. Vastaavasti valtuutat SOK:n  luovuttamaan Elisalle tiedon muuttuneesta jäsen/asiointinumerostasi sekä tiedon siitä, mikäli et enää kuulu asiakasomistajatalouteen etkä siten enää ole oikeutettu kerryttämään Bonukseen oikeuttavista liittymistä Bonusta.

Vastaat antamiesi tietojen oikeellisuudesta. Elisa ei ole velvollinen hyvittämään jälkikäteen virheellisten tai puuttuvien tietojen takia saamatta jäänyttä Bonusta.

Usein kysytyt kysymykset S-ryhmän Bonuksesta

Mistä S-ryhmän Bonusta ei kerry?

Puheliittymissä Bonusta eivät kerrytä:

  • soitot palvelunumeroihin (esim. 0700- ja 0600-alkuiset palvelunumerot, 010- tai 020-alkuiset yrityspalvelunumerot ja numeropalvelu 118)
  • palvelutekstiviestit (lisätietoa täällä)
  • ulkomailla soitetut puhelut ja videopuhelut
  • ulkomailla lähetetyt tekstiviestit ja multimediaviestit  
  • mobiilidatan käyttö ulkomailla

Bonusta ei myöskään kerry esim. laitteiden kuukausimaksuista, tietyistä laajakaistanopeuksista, Elisa Viihde -palvelusta tai tietyillä kampanjoilla varustetuista mobiililiittymistä.

Tarkista tarkemmat ehdot Bonusta kerryttävien liittymien erityisehdoista:
Bonusta kerryttävien liittymien erityisehdot

Mistä näen kertyneen Bonuksen ja milloin se on nähtävissä S-ryhmän Bonuskertymässä?

Kertyneet S-ryhmän Bonukset näkyvät S-ryhmän Bonuskertymässäsi 1-2 kuukauden viiveellä.

Voit seurata bonusprosentin kehittymistä ja Bonuksen kertymistä päivittäin.
Tarkista bonustilanteesi S-ryhmän sähköisistä kanavista >

Jos olet maksanut liittymäsi laskun kuun loppupuolella, mutta kuitenkin viimeistään eräpäivänä, ei Bonus ole ehtinyt kyseisen kuun saldoon, vaan tulee mukaan vasta seuraavan kuun Bonuskertymään.

Miksi en ole saanut Bonusta?

Bonuksen kertymisen edellytyksiä:

  • Laskun on oltava maksettu kokonaan viimeistään laskun eräpäivänä. Jos lasku on maksettu yhdenkin päivän myöhässä, ei Bonusta kerry.
  • Henkilökohtaisen S-Etukortin jäsennumeron tulee olla ilmoitettu Elisalle. Voit tarkistaa kortin jäsennumeron OmaElisan kautta kohdasta Omat Tiedot. Kortin numeron lisäämisen jälkeen tarkista vielä, että olet aktivoinut Bonuksen jokaiselle Bonusta kerryttälle sopimuksellesi.
  • Bonusta alkaa kertyä onnistuneen rekisteröinnin jälkeen alkavalta uudelta laskutuskaudelta.
  • Bonusta ei ole mahdollista saada takautuvasti.
  • Vanhojen Elisan tuotteiden osalta Elisan laajakaistaliittymällä Bonusta voi kerryttää vain liittymän maksaja ja Elisan matkapuhelinliittymällä vain liittymän omistaja.
  • Liittymän omistajalla tulee olla joko pääkortti tai rinnakkaiskortti omilla nimillään, jotta Bonusta kertyy. Oman jäsennumeronsa voi tarkistaa omalta henkilökohtaiselta kortiltaan.

Muista aina aktivoida Bonus sopimuksille S-Etukortin jäsennumeron lisäämisen jälkeen!

S-Etukortin lisäämisen jälkeen on hyvä vielä tarkistaa, onhan Bonus aktivoitu jokaiselle sopimukselle, josta sinun on mahdollista kerryttää Bonusta. Bonus tulee aktivoida jokaiselle Bonusta kerryttävälle sopimukselle erikseen. Pelkkä kortin numeron lisääminen Omat Tiedot -välilehdellä ei vielä aktivoi Bonusten kertymistä.

  1. Valitse ensin OmaElisan vasemmasta valikosta liittymä, jolle haluat aktivoida Bonuksen.
  2. Jos kyse on puhe- tai mobiililaajakaistaliittymästä, siirry Sopimus-välilehdelle ja klikkaa sivulla olevaa Aktivoi Bonus -linkkiä. Linkki tulee näkyviin silloin, kun sopimustyyppi kerryttää Bonusta ja kortin numero on ensin onnistuneesti lisätty omiin tietoihin.
  3. Jos kyse on laajakaistaliittymästä, siirry sivun ylälaidassa kohtaan Bonus. Kohta tulee näkyviin silloin, kun sopimuksesta on mahdollista kerryttää Bonusta.

Haluatko säästää aikaa ja vaivaa?

Anna asiantuntijan hoitaa homma puolestasi.

Se on helppoa! Yksi soitto Elisan Omagurulle riittää. Olemme apunasi arkisin klo 8 - 21 ja lauantaisin 9 - 17.

(2,28 €/min mpm/pvm)

Miksi Omaguru?

  • Helppoa, nopeaa ja vaivatonta!
  • Elisan parhaat kodin tietotekniikan asiantuntijat palveluksessasi
  • Sinun ei tarvitse osata itse, koska Omaguru voi ottaa etäyhteyden laitteeseesi
Laskutus - Liittymämuutokset - Häiriöilmoitukset

Tarvitsetko apua? Asiakaspalvelumme auttaa sinua.
Elisan asiakaspalvelu vinkkaa:
Bonusta kertyy, kun maksat laskusi eräpäivään mennessä!
OmaElisassa hoidat palveluitasi näppärästi yhdestä paikasta.
Kirjaudu
Etkö löytänyt etsimääsi ohjetta? Käytä hakua!