S-ryhmän Bonus - Elisa ja Saunalahti asiakaspalvelu

S-ryhmän Bonus

Saat S-ryhmän Bonusta useista Elisan Saunalahti puhe- ja nettiliittymistä. Bonuksen aktivointi liittymälle onnistuu OmaElisassa, ja edellyttää tunnistautumisen S-ryhmän palveluun Mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.

 

Aktivoi S-ryhmän Bonus OmaElisassa

Siirry OmaElisaan

Miten saan S-ryhmän Bonusta Elisan ja Saunalahden liittymistä?

Kerryttääksesi Bonusta liittymille, tulee Bonus ensin aktivoida OmaElisassa. Jos S-Etukortin jäsennumeroa ei vielä löydy omista tiedoistasi, Bonuksen aktivointi edellyttää tunnistautumisen S-ryhmän palveluun Mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla. Bonus kannattaa lisätä liittymille heti niiden avauduttua, jotta Bonukset kertyvät heti alusta alkaen.

OmaElisaan kirjaudut helposti Elisa Tunnuksella (sähköpostiosoitteesi), pankkitunnuksella tai Mobiilivarmenteella. Miten saan Elisa Tunnuksen?

  1. Aktivoi Bonus OmaElisassa valitsemalla nimesi alta Omat tiedot ja S-ryhmän Bonus. Et tarvitse S-Etukortin jäsennumeroa Bonuksen aktivoinnissa. 
  2. Klikkaa Aktivoi Bonus ja tunnistaudu S-ryhmän palveluun Mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla. Jos S-Etukorttisi jäsennumero näkyy jo omissa tiedoissasi, ei tunnistautumista enää tarvita.
  3. Tunnistautumisen jälkeen Bonus aktivoituu kaikille Bonusta kerryttäville liittymillesi.
  4. Kun hankit uusia Bonusta kerryttäviä liittymiä, Bonus pitää aktivoida myös uusille liittymille sopimusten avauduttua. 

Kurkkaa vielä lopuksi usein kysytyt kysymykset Bonuksen kertymisestä.

Bonusta kerryttävät liittymät

Mistä Elisan ja Saunalahden tuotteista Bonus kertyy?

Bonusta kertyy seuraavista Elisan ja Saunalahden kuluttaja-asiakkaiden liittymistä:

Puheliittymät

  • 5G-puhelinliittymät (tilaa osoitteessa elisa.fi/5g)
  • Myynnistä poistuneet, ennen 1.7.2020 tilatut, S-ryhmän Bonusta kerryttävät 4G-liittymät (joissa nimellisnopeus on 150 Mbit/s tai enemmän)

Nettiliittymät

  • 5G-nettiliittymät (tilaa osoitteessa elisa.fi/5g)
  • 1.6.2022 alkaen liittymät Elisa Netti kotiin L, XL, XXL (tilaa osoitteessa elisa.fi/netti)
  • Myynnistä poistuneet, ennen 1.6.2022 tilatut, S-ryhmän Bonusta kerryttävät liittymät Elisa Netti kotiin S-XXL
     

Bonussäännöt:
Bonusta kerryttävien liittymien erityisehdot

Bonusta kertyy, kun lasku on maksettu kokonaan viimeistään laskun eräpäivänä.

Bonusta kertyy bonusta kerryttävien liittymien kuukausimaksuista, kotimaassa soitetuista normaalihintaisista puheluista matka- ja lankapuhelinliittymiin, normaalihintaisista teksti- ja multimediaviesteistä sekä kotimaan normaalihintaisesta datasiirrosta (ei datapaketeista). Mikäli laskulla annetaan Bonuksen lisäksi muita alennuksia, Bonus annetaan alennetusta hinnasta.

Bonus kertyy osuuskauppasi käyttämän bonustaulukon mukaisesti. Lisätietoa osuuskauppasi bonustaulukosta ja Bonuksen kertymisestä löydät osoitteesta s-kanava.fi/asiakasomistajuus/bonus.

Asiakastiedot ja tietosuoja

Asiakasomistajaksi tunnistautumisen yhteydessä hyväksyt henkilötietojesi käsittelyn bonusyhteistyön edellyttämässä laajuudessa, ja annat suostumuksesi siihen, että Yhteistyökumppani Elisa luovuttaa SOK:lle Bonuksen maksamista varten nimesi, henkilötunnuksesi ja tiedon Bonusta kerryttävistä maksuistasi. Tiedot tarvitaan jäsen-/asiointinumeron tarkistamista varten sekä Bonusta kerryttävien tuotteiden ja palveluiden maksujen euromäärän kirjaamiseen bonusostokseksi SOK:lle S-ryhmän asiakasomistaja- ja asiakasrekisteriin.

Vastaavasti valtuutat SOK:n luovuttamaan meille tiedon muuttuneesta jäsen-/asiointinumerostasi sekä tiedon siitä, mikäli et enää kuulu asiakasomistajatalouteen. Tiedot välitetään SOK:n ja Yhteistyökumppanin välillä salatussa yhteydessä korkeita tietoturvakäytäntöjä ja -periaatteita noudattaen.

Usein kysytyt kysymykset S-ryhmän Bonuksesta

Mistä S-ryhmän Bonusta ei kerry?

Puheliittymissä Bonusta eivät kerrytä:

  • soitot palvelunumeroihin (esim. 0700- ja 0600-alkuiset palvelunumerot, 010- tai 020-alkuiset yrityspalvelunumerot ja numeropalvelu 118)
  • palvelutekstiviestit (lisätietoa täällä)
  • ulkomailla soitetut puhelut ja videopuhelut
  • ulkomailla lähetetyt tekstiviestit ja multimediaviestit  
  • mobiilidatan käyttö ulkomailla

Bonusta ei myöskään kerry esim. laitteiden kuukausimaksuista, tietyistä laajakaistanopeuksista, Elisa Viihde -palvelusta tai tietyillä kampanjoilla varustetuista mobiililiittymistä.

Tarkista tarkemmat ehdot Bonusta kerryttävien liittymien erityisehdoista:
Bonusta kerryttävien liittymien erityisehdot

Mistä näen kertyneen Bonuksen?

Maksetut ja tulossa olevat S-ryhmän Bonukset näet S-ryhmän sähköisistä kanavavista. Bonukset päivittyvät noin 1-2 kuukauden viiveellä. Voit seurata bonusprosentin kehittymistä ja Bonuksen kertymistä halutessasi vaikka päivittäin.

Seuraa Bonuksen kertymistä S-kanavalla >

Jos olet maksanut liittymäsi laskun kuun loppupuolella, mutta kuitenkin viimeistään eräpäivänä, ei Bonus ole ehtinyt kyseisen kuun saldoon, vaan tulee mukaan vasta seuraavan kuun Bonuksiin.

Miksi en ole saanut Bonusta?

Bonuksen kertymisen edellytyksiä:

  • Henkilökohtaisen S-Etukortin jäsennumeron tulee olla aktivoituna Omiin tietoihin OmaElisassa. 
  • Bonus tulee myös olla aktivoituna liittymillesi, jotta Bonusta kertyy. Tarkista että Bonus on aktivoitu liittymillesi valitsemalla OmaElisassa oman nimesi alta Oma tiedot ja S-ryhmän Bonus. Kohdassa S-ryhmän Bonus näet liittymät, jotka mahdollisesti vielä odottavat Bonuksen aktivointia. 
  • Bonusta alkaa kertyä onnistuneen aktivoinnin jälkeen alkavalta uudelta laskutuskaudelta.
  • Laskun on oltava maksettu kokonaan viimeistään laskun alkuperäisenä eräpäivänä. Jos lasku on maksettu yhdenkin päivän myöhässä, ei Bonusta kerry. Asiakasnumerot joilla on maksusopimus eivät kerrytä bonusta myöskään maksusopimuksen ulkopuolisista laskuista.
  • Liittymän omistajalla tulee olla joko pääkortti tai rinnakkaiskortti omilla nimillään, jotta Bonusta kertyy. 
  • Vanhojen Elisan tuotteiden osalta Elisan laajakaistaliittymällä Bonusta voi kerryttää vain liittymän maksaja ja Elisan matkapuhelinliittymällä vain liittymän omistaja.
  • Bonusta ei ole mahdollista saada takautuvasti!

Bonusta ei kerry mahdollisesta kuukausittain laskutettavasta laitteen kuukausimaksusta tai sellaisista Elisan lisäpalveluista, joita ei ole erikseen erityisehdoissa mainittu Bonusta kerryttäviksi palveluiksi. Mistä S-ryhmän Bonusta ei kerry?

Onko Bonus aktivoitu liittymilleni OmaElisassa?

Voit tarkistaa OmaElisassa, onko Bonus aktivoitu kaikille liittymille, joista sinun on mahdollista kerryttää Bonusta. Bonus tulee aktivoida jokaiselle Bonusta kerryttävälle sopimukselle erikseen. Kun olet hankkinut uuden bonusta kerryttävän liittymän, Bonus tulee aktivoida erikseen kun liittymä on avautunut. 

  1. Siirry OmaElisaan ja valitse nimesi alta Omat Tiedot. Kohdassa S-ryhmän Bonus näet liittymät, jotka mahdollisesti vielä odottavat Bonuksen aktivointia.
  2. Klikkaa sivulla olevaa Aktivoi Bonus -linkkiä, jos sinulla on liittymiä jotka vielä odottavat Bonuksen aktivointia. 
  3. Jos S-Etukortin jäsennumeroa ei näy vielä tiedoissasi, tunnistaudu S-ryhmän palveluun joko verkkopankkitunnuksilla tai Mobiilivarmenteella. 
  4. Bonus on nyt aktivoitu kaikille Bonusta kerryttäville liittymillesi.

S-Etukortin jäsennumeroni on vaihtunut, miten päivitän uuden jäsennumeron OmaElisaan?

  1. Siirry OmaElisaan, jonne kirjaudut helposti Elisa Tunnuksella (sähköpostiosoitteesi), pankkitunnuksella tai Mobiilivarmenteella.
  2. Valitse oman nimesi alta kohta Omat tiedot.
  3. Siirry kohtaan S-ryhmän Bonus ja klikkaa Poista.
  4. Lisää uusi jäsennumero klikkaamalla Aktivoi Bonus ja tunnistaudu Mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla S-ryhmän palveluun. Tunnistautumisen jälkeen S-Etukortin jäsennumero päivitetään omiin tietoihisi ja Bonus aktivoituu avautuneille Bonusta kerryttäville liittymille.

 

OmaYhteisö apunasi! 
Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Kysy OmaYhteisössä! 
Siirry OmaYhteisöön > 
 

Haluatko säästää aikaa ja vaivaa?

Anna asiantuntijan hoitaa homma puolestasi.

Se on helppoa! Yksi soitto Elisan Omagurulle riittää. Olemme apunasi arkisin klo 8 - 21 ja lauantaisin 9 - 17.

(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm)

Miksi Omaguru?

  • Helppoa, nopeaa ja vaivatonta!
  • Elisan parhaat kodin tietotekniikan asiantuntijat palveluksessasi
  • Sinun ei tarvitse osata itse, koska Omaguru voi ottaa etäyhteyden laitteeseesi
Laskutus - Liittymämuutokset - Häiriöilmoitukset

Tarvitsetko apua? Asiakaspalvelumme auttaa sinua.
Elisan asiakaspalvelu vinkkaa:
Bonusta kertyy, kun maksat laskusi eräpäivään mennessä!
OmaElisassa hoidat palveluitasi näppärästi yhdestä paikasta.
Kirjaudu
Etkö löytänyt etsimääsi ohjetta? Käytä hakua!