S-ryhmän Bonus - Elisa ja Saunalahti asiakaspalvelu

S-ryhmän Bonus

Saat S-ryhmän Bonusta Elisan Saunalahti 4G puhe- ja mobiililaajakaistaliittymistä sekä Elisan Saunalahti Laajakaista -liittymistä. Lisäksi Bonusta kerryttävät Elisan matkapuhelinliittymät. 

S-Etukortin numeron lisääminen ja Bonuksen aktivointi OmaElisassa

1. Lisää ensin jäsennumerosi omiin tietoihisi

  • Siirry OmaElisaan lisäämään kortin numero. (Omat tiedot -> S-Etukortti)
  • Jäsennumerosi voit ilmoittaa myös heti liittymän tilauksen yhteydessä, mikäli valitsemasi palvelu tai liittymätyyppi kerryttää Bonusta.
  • Jos vaihdat liittymätyyppiä Bonusta kerryttävään liittymään, voit ilmoittaa jäsennumeron heti vaihdon yhteydessä

2. Jäsennumeron lisäämisen jälkeen käy aktivoimassa Bonus erikseen jokaiselle Bonusta kerryttävälle sopimuksellesi.

  • Siirry OmaElisaan aktivoimaan Bonus sopimuksillesi. (Vasemman reunan valikosta liittymä tai palvelu > kyseisen liittymän Sopimus-välilehti > Aktivoi Bonus -linkki)
  • Linkki tulee näkyviin silloin, kun sopimustyyppi kerryttää Bonusta ja kortin numero on ensin onnistuneesti lisätty omiin tietoihin.

Kurkkaa vielä lopuksi usein kysytyt kysymykset Bonuksen kertymisestä.

 

Tutustu tarkkoihin Bonus-ehtoihin:

Bonusta kerryttävien liittymien erityisehdot

Jäsennumeron tarkistaminen kortista ja Bonusta kerryttävät liittymät

S-Etukortin jäsennumeron tarkistaminen kortista

OmaElisaan syötetään kuvissa punaisella ympyröity numerosarja ilman välilyöntiä.

S-ryhmän Bonusta kerryttävät Elisan Saunalahti -liittymät

Tästä näet Elisan Saunalahti -liittymät ja palvelut, joista Bonusta kertyy:

  • Saunalahti Tarkka 4G ja 4G Premium -liittymät
  • Saunalahti Huoleton 4G ja 4G Premium  -liittymät
  • Saunalahti Mobiililaajakaista 4G -liittymät
  • Satakieli-liittymät ja Satakieli-liittymien lisäpalvelut Tekstiviestipaketti, Mobiililaajakaista-lisänopeus ja Oiva Omaverkko
  • Saunalahti Huoneistokaista (30M-250M), myös YV
  • Saunalahti Kaapelimodeemi (30M-250M), myös YV
  • Saunalahti Laajakaista ETH (30M-1000M)
  • Saunalahti Omakotikaista (30M-100M)

Bonusta kertyy, kun lasku on maksettu kokonaan viimeistään laskun eräpäivänä.

Bonusta kertyy mm. liittymien kuukausimaksuista, Elisan Saunalahti Tarkka 4G-, Huoleton 4G-, ja Satakieli -liittymillä kotimaassa soitetuista puheluista ja videopuheluista matka- ja lankapuhelinliittymiin, tekstiviesteistä, multimediaviesteistä ja kotimaan normaalihintaisesta datasiirrosta (ei datapaketeista).

Mikäli laskulla annetaan Bonuksen lisäksi muita alennuksia, Bonus annetaan alennetusta hinnasta.

S-ryhmän Bonusta kerryttävät Elisan liittymät

Bonusta kertyy Elisa Matkapuhelinliittymissä seuraavista:

  • normaalihintaisista kotimaan matka- ja videopuheluista
  • teksti- ja multimediaviesteistä
  • datasiirrosta
  • Elisa Paketti -sopimuksen puhepaketista
  • Elisa Mobiililaajakaistapaketin kuukausimaksusta

Tutustu tarkkoihin Bonus-ehtoihin:

Matkaviestintäpalveluiden bonusehdot suomeksi
Bonus för Elisa Mobilanslutningar med S-Förmånskortet

Bonusta kertyy myös Elisa Kotikaista ADSL -liittymän kuukausimaksusta. Rekisteröityä voi vain Elisa Laajakaistaliittymän maksaja-asiakas omalla henkilökohtaisella jäsennumerollaan. Rekisteröitymiseen tarvitset 10-numeroisen jäsennumerosi, jonka löydät S-Etukortistasi. Bonus alkaa kertyä onnistuneen rekisteröitymisen jälkeen alkavalta uudelta laskutuskaudelta.

Jos käytössäsi on Elisa Kotikaista ADSL, etkä kerrytä sen kuukausimaksuista vielä Bonusta, ota yhteyttä asiakaspalveluuumme.

Tutustu tarkkoihin Bonus-ehtoihin:

Laajakaistapalveluiden bonusehdot suomeksi
Bonus för Elisa Bredband med S-Förmånskortet

Usein kysytyt kysymykset S-ryhmän Bonuksesta

Mistä S-ryhmän Bonusta ei kerry?

Puheliittymissä soitot palvelunumeroihin, palvelutekstiviestit, ulkomailla soitetut puhelut ja videopuhelut, ulkomailla lähetetyt tekstiviestit ja multimediaviestit sekä ulkomaan mobiildatan käyttö eivät kerrytä Bonusta.

Bonusta ei myöskään kerry esim. laitteiden kuukausimaksuista, tietyistä laajakaistanopeuksista tai tietyillä kampanjoilla varustetuista mobiililiittymistä.

Tarkista tarkemmat ehdot Bonusta kerryttävien liittymien erityisehdoista

Milloin Bonus on nähtävissä S-ryhmän kertymässä?

Kertyneet S-ryhmän Bonukset näkyvät S-ryhmän Bonuskertymässäsi 1-2 kuukauden viiveellä.

Jos olet maksanut liittymäsi laskun kuun loppupuolella, mutta kuitenkin viimeistään eräpäivänä, ei Bonus ole ehtinyt kyseisen kuun saldoon, vaan tulee mukaan vasta seuraavan kuun Bonuskertymään.

Miksi en ole saanut Bonusta?

Bonuksen kertymisen edellytyksiä:

  • Laskun on oltava maksettu kokonaan viimeistään laskun eräpäivänä.
  • Henkilökohtaisen S-Etukortin jäsennumeron tulee olla ilmoitettu Elisalle. Voit tarkistaa kortin jäsennumeron OmaElisan kautta kohdasta Omat Tiedot. Kortin numeron lisäämisen jälkeen tarkista vielä, että olet aktivoinut Bonuksen jokaiselle Bonusta kerryttälle sopimuksellesi.
  • Bonusta alkaa kertyä onnistuneen rekisteröinnin jälkeen alkavalta uudelta laskutuskaudelta.
  • Bonusta ei ole mahdollista saada takautuvasti.
  • Elisan laajakaistaliittymällä Bonusta voi kerryttää vain liittymän maksaja ja Elisan matkapuhelinliittymällä vain liittymän omistaja.
  • Liittymän omistajalla tulee olla joko pääkortti tai rinnakkaiskortti omilla nimillään, jotta Bonusta kertyy. Oman jäsennumeronsa asiakas voi tarkistaa omalta henkilökohtaiselta kortiltaan.

Lisäsin S-Etukortin jäsennumeron OmaElisassa, miten saan aktivoitua Bonuksen sopimuksilleni?

S-Etukortin lisäämisen jälkeen on hyvä vielä tarkistaa, onhan Bonus aktivoitu jokaiselle sopimukselle, josta sinun on mahdollista kerryttää Bonusta. Bonus tulee aktivoida jokaiselle Bonusta kerryttävälle sopimukselle erikseen. Pelkkä kortin numeron lisääminen Omat Tiedot -välilehdellä ei vielä aktivoi Bonusten kertymistä.

  1. Valitse OmaElisan vasemmasta valikosta liittymä, jolle haluat aktivoida Bonuksen.
  2. Siirry Sopimus-välilehdelle ja klikkaa sivulla olevaa Aktivoi Bonus -linkkiä. Linkki tulee näkyviin silloin, kun sopimustyyppi kerryttää Bonusta ja kortin numero on ensin onnistuneesti lisätty omiin tietoihin.

Haluatko säästää aikaa ja vaivaa?

Anna asiantuntijan hoitaa homma puolestasi.

Se on helppoa! Yksi soitto Elisan Omagurulle riittää. Olemme apunasi arkisin klo 8 - 21 ja lauantaisin 9 - 17.

(2,28 €/min mpm/pvm)

Miksi Omaguru?

  • Helppoa, nopeaa ja vaivatonta!
  • Elisan parhaat kodin tietotekniikan asiantuntijat palveluksessasi
  • Sinun ei tarvitse osata itse, koska Omaguru voi ottaa etäyhteyden laitteeseesi
 
Laskutus - Liittymämuutokset - Häiriöilmoitukset

Tarvitsetko apua? Asiakaspalvelumme auttaa sinua.
Elisan asiakaspalvelu vinkkaa:
Bonusta kertyy, kun maksat laskusi eräpäivään mennessä!
OmaElisassa hoidat palveluitasi näppärästi yhdestä paikasta.
Kirjaudu
Etkö löytänyt etsimääsi ohjetta? Käytä hakua!