1) Käynnistä modeemi sekä digiboksi uudelleen
Käynnistä modeemi sekä digiboksi uudelleen ottamalla laitteesta virtajohto irti n. 10 sekunnin ajaksi. Kytke johdot sen jälkeen takaisin ja laita laitteet takaisin päälle.
2) Odota muutama minuutti
3) Toimiiko?
Jos toimii, hyvä - ongelma ratkaistu! Ellei vielä toimi, jatka vianrajausta.
Haluatko asiantuntijan apua vianrajaukseen? Klikkaa apu tästä!
4) Tarkista johdot ja langattoman verkon (WLAN/WiFi) toimivuus
Usein vikaa selvitellessä käy ilmi, että imuroidessa olikin johto vahingossa irronnut ja jäänyt laittamatta takaisin. Jos kohtaat liittymän toimivuudessa ongelmia, varmista kaikkien johtojen olevan paikoillaan. Jos käytät nettiä langattoman verkon (WLAN/WiFi) kautta, tarkista myös langattoman verkon toimivuus.
5) Palauta digiboksiin tehdasasetukset
Jos netti toimii, mutta Elisa Viihde ei, digiboksi kannattaa palauttaa tehdasasetuksille. Ohjeet tehdasasetusten palauttamiseen >
6) Jos ohjeiden perusteella tehty vianrajaus ei auttanut, ota yhteyttä
Jos asia ei ratkennut näillä ohjeilla, eikä alueellasi ole tiedossa olevaa laajempaa häiriötä, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme vikailmoituksen tekemiseksi!