Miksi en voi valita maksutavaksi laskua? - Elisa ja Saunalahti asiakaspalvelu

Miksi en voi valita maksutavaksi laskua?

Laitteen tilauksen yhteydessä asiakkaillemme tehdään luottotarkastus ja tilauksen maksuvaihtoehdot saattavat muuttua. Kaikissa tilanteissa laskulle ostaminen ei ole mahdollista, jolloin valittavissa on muita maksutapoja. 

Miksi en saa valittua verkkokaupassa maksutavaksi laskua?

Laskulle maksaminen voi estyä, jos sinulla on tilaushetkellä avoimia laskuja tai jos maksuhistoriassasi on ollut laskujen maksussa viivettä. Laskulle osto ei myöskään onnistu, jos sinulla on merkintöjä luottotiedoissa.

Kaikki avoimet laskusi näet OmaElisasta. Siirry laskuihin tästä >

Kun laskulle ostaminen ei onnistunut, voinko valita ostokselleni toisen maksutavan?

Voit valita ostoksen viimeistelyyn toisen maksutavan. Valittavissasi on verkkopankkimaksu, korttimaksu tai mobiilimaksu.
 
 
 

 

Haluatko säästää aikaa ja vaivaa?

Anna asiantuntijan hoitaa homma puolestasi.

Se on helppoa! Yksi soitto Elisan Omagurulle riittää. Olemme apunasi arkisin klo 8 - 21 ja lauantaisin 9 - 17.

(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm)

Miksi Omaguru?

  • Helppoa, nopeaa ja vaivatonta!
  • Elisan parhaat kodin tietotekniikan asiantuntijat palveluksessasi
  • Sinun ei tarvitse osata itse, koska Omaguru voi ottaa etäyhteyden laitteeseesi
Laskutus - Liittymämuutokset - Häiriöilmoitukset

Tarvitsetko apua? Asiakaspalvelumme auttaa sinua.
Elisan asiakaspalvelu vinkkaa:
Löydät ostamasi laitteet tiedot OmaElisasta
OmaElisassa hoidat palveluitasi näppärästi yhdestä paikasta.
Kirjaudu
Etkö löytänyt etsimääsi ohjetta? Käytä hakua!