Elisan Saunalahti -liittymät samalle tai eri laskulle - Elisa ja Saunalahti Asiakastuki

Elisan Saunalahti -liittymät samalle tai eri laskulle

Jokaisella asiakasnumerollamme on oma laskunsa. Jos saat Elisan Saunalahti-liittymistäsi erilliset laskut joka kuukausi, sinulla on useita asiakasnumeroita, jotka kannattaa yhdistää.
 

Yhdistämällä kaikki palvelusi OmaElisassa yhden asiakasnumeron taakse, saat jatkossa ainoastaan yhden laskun usean eri laskun sijaan.

 

Näin saat liittymät samalle laskulle

  1. Kirjaudu OmaElisaan ja siirry etusivulta vanhaan OmaSaunalahteen.
  2. Ota talteen listalta se asiakasnumero jota haluat jatkossa käyttää.
  3. Klikkaa listalta sitä asiakasnumero, jonka liittymät haluat siirtää äsken valitsemallesi asiakasnumerolle.
  4. Valitse Yleiset > Sopijan vaihto > Tilaa sopijan vaihto.
  5. Valitse listasta ne liittymät ja palvelut, jotka haluat siirtää. Kirjoita kohdassa 2 valitsemasi asiakasnumero sekä henkilötunnuksesi niille varattuihin kenttiin ja klikkaa "Hae tiedot". Vahvistussivulla tarkista, että tiedot ovat oikein ja vahvista siirto "Vahvista tilaus" -painikkeella.
  6. Asiakasnumeroiden yhdistäminen/erottelu tulee vielä hyväksyä käyttöön. Palaa OmaElisaan ja siirry sitten OmaSaunalahteen. Klikkaa asiakasnumeroa, jonka halusit jäävän käyttöön ja valitse Yleiset > Sopijan vaihto. Sopijan vaihto -sivulla klikkaa linkkiä "Selaa avoimia tilauksiasi (Tilauksia 1 kappaletta)" ja avautuvalta sivulta valitse "Hyväksyn muutokset".
  7. Tämän jälkeen saat yhdistämiesi asiakasnumeroiden laskut jatkossa kätevästi yhdellä laskulla.

Hyvä tietää

  • Lisäpalvelut siirtyvät muutoksessa liittymän mukana lukuun ottamatta myynnistä poistuneita lisäpalveluita, esimerkiksi Saunablog.

Asiakasnumeroiden yhdistämisestä/erottelusta asiakaspalvelun kautta tehtynä veloitetaan hinnaston mukainen palvelumaksu.

Poikkeustilanteet

Kaikkien liittymien kohdalla asiakasnumeroiden yhdistämistä ei ole mahdollista tehdä OmaSaunalahden kautta.
  • Esimerkiksi Satakieli- tai luottokauppa-tuotteita ei voi siirtää toiselle asiakasnumerolle.
  • Eri henkilöiden nimissä olevia palveluita ei voi yhdistää samalle laskulle.

Näin saat liittymät eri laskuille

Joskus samalla laskulla olevista palveluista on tarpeen saada erilliset laskut.

Voit siirtää liittymän omalle laskulleen OmaSaunalahdessa siten, että teet sopijan vaihdon itsellesi. Ohjeet sopijan vaihdon tekemiseen löydät Liittymän siirto toiselle sopijalle -sivulta.

Laskutus - Liittymämuutokset - Häiriöilmoitukset

Tarvitsetko apua? Asiakaspalvelumme auttaa sinua.
Elisan asiakaspalvelu vinkkaa:
Kaikki laskusi löydät OmaElisasta
OmaElisassa hoidat palveluitasi näppärästi yhdestä paikasta.
Kirjaudu
Oliko tästä ohjeesta sinulle apua?

Todella paljon

Ei yhtään

Miten voimme parantaa tätä ohjetta?

Huomioithan, että emme käsittele tätä kautta tulevia liittymämuutos- tai yhteydenottopyyntöjä.
Ota tarvittaessa yhteyttä asiakaspalveluumme >

Kiitos vastauksestasi!

Oletko jo tutustunut Palstaan? Tervetuloa keskustelufoorumillemme kysymään neuvoja, antamaan palautetta ja tapaamaan elisalaisia asiantuntijoita.

Etkö löytänyt etsimääsi ohjetta? Käytä hakua!