Elisan Saunalahti-liittymät ja palvelut samalle tai eri laskulle - Elisa ja Saunalahti asiakaspalvelu

Elisan Saunalahti-liittymät ja palvelut samalle tai eri laskulle

Jokaisella asiakasnumerollamme on oma laskunsa. Jos saat Elisan liittymistä erilliset laskut joka kuukausi, sinulla on useita asiakasnumeroita, jotka kannattaa yhdistää.

0€

12€*

* Hinta asiakaspalvelussa

Yhdistä laskusi samalla laskulle OmaElisassa

Siirry

Näin saat liittymät samalle tai eri laskulle

  1. Kirjaudu OmaElisan sopijan vaihtoon (Sopimukset > haluttu liittymä/palvelu > Sopijan vaihto). OmaElisaan kirjautumiseen saat tarvittaessa apua täältä.
  2. Täytä avautuviin kenttiin uuden sopijan tiedot. Koska kyseessä on omien laskujesi yhdistäminen, tässä tapauksessa myös uusi omistaja olet sinä itse. Tarvittaessa saat syötettyä yrityksen tiedot valitsemalla "Lisää yritystiedot". Klikkaa Seuraava.
  3. Tarkista vielä huolellisesti kaikki tiedot ja vahvista tämän jälkeen tilaus painamalla Vahvista.
  4. Siirry OmaElisan Muut tilaukset -välilehdelle.
  5. Tarkista, että kaikki tiedot ja siirrettävä liittymä* ovat oikein, ja siirry vahvistamaan tilaus valitsemalla Vahvista.
  6. Hyväksy sopimusehdot ja klikkaa Vahvista.
  7. Mikäli sinulla on useampia asiakasnumeroita, tulee näkyviin valintaruutu, jossa voidaan valita asiakkuus, jolle sopimus siirretään. Sopimus voidaan myös eriyttää omalle laskulleen valitsemalla "Haluan sopimuksen omalle laskulle".
  8. Saat yhdistämiesi asiakasnumeroiden laskut jatkossa kätevästi yhdellä laskulla. Laskun toimitustavaksi tulee sen asiakasnumeron laskun toimitustapa, jolle siirsit liittymän tai palvelun. Laskun toimitustavan voit halutessasi tarkistaa OmaElisan Laskujen toimitustapa -välilehdeltä.

*) Lisäpalvelut siirtyvät muutoksessa liittymän mukana, lukuun ottamatta myynnistä poistuneita lisäpalveluita.

Asiakasnumeroiden yhdistämisestä/erottelusta asiakaspalvelun kautta veloitetaan hinnaston mukainen palvelumaksu. OmaElisan kautta tehty muutos on maksuton.

Poikkeustilanteet

Kaikkien liittymien, tuotteiden tai palveluiden kohdalla asiakasnumeroiden yhdistämistä ei ole mahdollista tehdä, tai tekeminen ei ole mahdollista OmaElisan kautta.

  • Luottokaupalla ostettuja laitteita (esim. puhelin tai tabletti) ei voi siirtää toiselle asiakasnumerolle.
  • Eri henkilöiden nimissä (eri sopija) olevia palveluita ei voi yhdistää samalle laskulle.
  • Elisa Viihde -palvelua ei voi siirtää OmaElisassa toiselle asiakasnumerolle.

Mikäli haluat yhdistää laskujasi, suosittelemme, että siirrät aina ensisijaisesti mobiilipuhe-, mobiililaajakaista- tai laajakaistasopimuksen haluamallesi asiakasnumerolle. Nämä kaikki sopimukset ovat tällä hetkellä siirrettävissä OmaElisan kautta.

 

Haluatko säästää aikaa ja vaivaa?

Anna asiantuntijan hoitaa homma puolestasi.

Se on helppoa! Yksi soitto Elisan Omagurulle riittää. Olemme apunasi arkisin klo 8 - 21 ja lauantaisin 9 - 17.

(2,28 €/min mpm/pvm)

Miksi Omaguru?

  • Helppoa, nopeaa ja vaivatonta!
  • Elisan parhaat kodin tietotekniikan asiantuntijat palveluksessasi
  • Sinun ei tarvitse osata itse, koska Omaguru voi ottaa etäyhteyden laitteeseesi
Laskutus - Liittymämuutokset - Häiriöilmoitukset

Tarvitsetko apua? Asiakaspalvelumme auttaa sinua.
Elisan asiakaspalvelu vinkkaa:
Kaikki laskusi löydät OmaElisasta
OmaElisassa hoidat palveluitasi näppärästi yhdestä paikasta.
Kirjaudu
Etkö löytänyt etsimääsi ohjetta? Käytä hakua!