Elisan Saunalahti -liittymät samalle tai eri laskulle - Elisa ja Saunalahti asiakaspalvelu

Elisan Saunalahti -liittymät samalle tai eri laskulle

Jokaisella asiakasnumerollamme on oma laskunsa. Jos saat Elisan Saunalahti -liittymistäsi erilliset laskut joka kuukausi, sinulla on useita asiakasnumeroita, jotka kannattaa yhdistää.
 

Yhdistämällä kaikki palvelusi OmaElisassa yhden asiakasnumeron taakse saat jatkossa ainoastaan yhden laskun usean eri laskun sijaan. OmaElisan kautta tehtynä asiakasnumeroiden yhdistäminen on maksutonta.

 

Näin saat liittymät samalle laskulle

  1. Kirjaudu OmaElisaan. Valitse vasemmalta valikosta Sopimukset –välilehti ja sen alta liittymä, jolle muutos tehdään. Klikkaa liittymäsopimus auki ja jatka klikkaamalla linkkiä Sopijan vaihto.
  2. Täytä avautuviin kenttiin uuden sopijan tiedot. Tässä tapauksessa myös uusi sopija olet sinä itse. Tarvittaessa saat syötettyä yrityksen tiedot valitsemalla Lisää yritystiedot.
  3. Klikkaa Seuraava.
  4. Tarkista vielä huolellisesti kaikki tiedot ja vahvista tämän jälkeen tilaus painamalla Vahvista.
  5. Siirry Tilaukset-välilehdelle.
  6. Tarkista, että kaikki tiedot ja siirrettävä palvelu ovat oikein, ja siirry vahvistamaan tilaus valitsemalla Vahvista.
  7. Hyväksy sopimusehdot ja klikkaa Vahvista.
  8. Mikäli sinulla on useampia asiakasnumeroita, tulee näkyviin valintaruutu, jossa voidaan valita asiakkuus, jolle sopimus siirretään.
  9. Tämän jälkeen saat yhdistämiesi asiakasnumeroiden laskut jatkossa kätevästi yhdellä laskulla.

Hyvä tietää

  • Lisäpalvelut siirtyvät muutoksessa liittymän mukana lukuun ottamatta myynnistä poistuneita lisäpalveluita, esimerkiksi Saunablog.

Asiakasnumeroiden yhdistämisestä/erottelusta asiakaspalvelun kautta tehtynä veloitetaan hinnaston mukainen palvelumaksu.

Poikkeustilanteet

Kaikkien liittymien kohdalla asiakasnumeroiden yhdistämistä ei ole mahdollista tehdä OmaElisan kautta.
  • Esimerkiksi Satakieli- tai luottokauppa-tuotteita ei voi siirtää toiselle asiakasnumerolle.
  • Eri henkilöiden nimissä olevia palveluita ei voi yhdistää samalle laskulle.

Näin saat liittymät eri laskuille

Joskus samalla laskulla olevista palveluista on tarpeen saada erilliset laskut.

Voit siirtää haluamasi liittymät omalle laskulleen OmaSaunalahdessa siten, että teet sopijan vaihdon itsellesi kirjautumalla OmaElisasta OmaSaunalahteen ja valitsemalla Sopijan vaihto. Tilaa sopijan vaihto omilla henkilötiedoillasi.

Haluatko säästää aikaa ja vaivaa?

Anna asiantuntijan hoitaa homma puolestasi.

Se on helppoa! Yksi soitto Elisan Omagurulle riittää. Olemme apunasi arkisin klo 8 - 21 ja lauantaisin 9 - 17.

(2,28 €/min mpm/pvm)

Miksi Omaguru?

  • Helppoa, nopeaa ja vaivatonta!
  • Elisan parhaat kodin tietotekniikan asiantuntijat palveluksessasi
  • Sinun ei tarvitse osata itse, koska Omaguru voi ottaa etäyhteyden laitteeseesi
Laskutus - Liittymämuutokset - Häiriöilmoitukset

Tarvitsetko apua? Asiakaspalvelumme auttaa sinua.
Elisan asiakaspalvelu vinkkaa:
Kaikki laskusi löydät OmaElisasta
OmaElisassa hoidat palveluitasi näppärästi yhdestä paikasta.
Kirjaudu
Etkö löytänyt etsimääsi ohjetta? Käytä hakua!