Tältä sivulta löydät ohjeet etämyyntinä tilatun puhe- tai mobiililaajakaistaliittymän vahvistamiseen, kun SIM-kortti toimitetaan suoraan postilaatikkoon. SIM-kortin kotiintoimituksissa tilauksen vahvistus onnistuu tekstiviestillä lähetetyn tai tilausvahvistuksessa olevan linkin kautta.
Puhelimitse, asiakaspalvelun tai muun etämyynnin kautta tilatun uuden puhe- tai mobiililaajakaistaliittymän yhteydessä voit valita SIM-kortin toimituksen suoraan kotiisi. SIM-kortin kotiintoimituksissa sinun tulee vahvistaa liittymätilauksesi verkkopankkitunnuksilla tai Mobiilivarmenteella. Vahvistaminen kannattaa tehdä heti.
Liittymätilauksen vahvistaminen tekstiviestillä
Tilaus vahvistetaan verkkopankkitunnuksilla tai Mobiilivarmenteella tekstiviestillä lähetetyn linkin kautta. Linkki löytyy myös tilausvahvistuksesta. Tekstiviesti lähetetään sinulle pian tilauksen tekemisen jälkeen. Seuraa linkin ohjeita.
Jos tilasit liittymän uudella numerolla, on uusi liittymänumero aktivoinnin jälkeen heti käytössäsi ja voit laittaa SIM-kortin laitteeseen.
Jos tilasit liittymän siirtona toiselta operaattorilta, tilauksen vahvistaminen käynnistää numeronsiirron. Tiedotamme sinua viimeistään kolmen arkipäivän kuluttua numeronsiirtosi etenemisestä ja ajankohdasta, jolloin sinun tulee vaihtaa laitteeseesi Elisan Saunalahti-liittymän SIM-kortti. Käytä nykyistä SIM-korttiasi siihen saakka, kunnes liittymäsi siirtoaika on tapahtumassa. Tätä ennen uusi SIM-kortti ei ole vielä käytössä.
Mikäli sinulle ei ole verkkopankkitunnuksia tai mobiilivarmennetta, tilauksen vahvistaminen ei onnistu. Tällöin liittymä tulee tilata Postin noutopisteeseen toimitettuna.