Näin vahvistat liittymätilauksen - Elisa ja Saunalahti asiakaspalvelu

Näin vahvistat liittymätilauksen

Tältä sivulta löydät ohjeet etämyyntinä tilatun puhe- tai mobiililaajakaistaliittymän vahvistamiseen, kun SIM-kortti toimitetaan suoraan postilaatikkoon. SIM-kortin kotiintoimituksissa tilauksen vahvistus onnistuu tekstiviestillä lähetetyn tai tilausvahvistuksessa olevan linkin kautta. 


Puhelimitse, asiakaspalvelun tai muun etämyynnin kautta tilatun uuden puhe- tai mobiililaajakaistaliittymän yhteydessä voit valita SIM-kortin toimituksen suoraan kotiisi. SIM-kortin kotiintoimituksissa sinun tulee vahvistaa liittymätilauksesi verkkopankkitunnuksilla tai Mobiilivarmenteella. Vahvistaminen kannattaa tehdä heti.

Liittymätilauksen vahvistaminen tekstiviestillä

Tilaus vahvistetaan verkkopankkitunnuksilla tai Mobiilivarmenteella tekstiviestillä lähetetyn linkin kautta. Linkki löytyy myös tilausvahvistuksesta. Tekstiviesti lähetetään sinulle pian tilauksen tekemisen jälkeen. Seuraa linkin ohjeita.

  • Jos tilasit liittymän uudella numerolla, on uusi liittymänumero aktivoinnin jälkeen heti käytössäsi ja voit laittaa SIM-kortin laitteeseen.
  • Jos tilasit liittymän siirtona toiselta operaattorilta, tilauksen vahvistaminen käynnistää numeronsiirron. Tiedotamme sinua viimeistään kolmen arkipäivän kuluttua numeronsiirtosi etenemisestä ja ajankohdasta, jolloin sinun tulee vaihtaa laitteeseesi Elisan Saunalahti-liittymän SIM-kortti. Käytä nykyistä SIM-korttiasi siihen saakka, kunnes liittymäsi siirtoaika on tapahtumassa. Tätä ennen uusi SIM-kortti ei ole vielä käytössä.

Mikäli sinulle ei ole verkkopankkitunnuksia tai mobiilivarmennetta, tilauksen vahvistaminen ei onnistu. Tällöin liittymä tulee tilata Postin noutopisteeseen toimitettuna.

Liittymän käyttöönotto

Puheliittymät: Tervetuloa Elisan Saunalahti-liittymän käyttäjäksi

Mobiililaajakaista: Tervetuloa käyttämään mobiililaajakaistaa
 

Haluatko säästää aikaa ja vaivaa?

Anna asiantuntijan hoitaa homma puolestasi.

Se on helppoa! Yksi soitto Elisan Omagurulle riittää. Olemme apunasi arkisin klo 8 - 21 ja lauantaisin 9 - 17.

(2,28 €/min mpm/pvm)

Miksi Omaguru?

  • Helppoa, nopeaa ja vaivatonta!
  • Elisan parhaat kodin tietotekniikan asiantuntijat palveluksessasi
  • Sinun ei tarvitse osata itse, koska Omaguru voi ottaa etäyhteyden laitteeseesi
Laskutus - Liittymämuutokset - Häiriöilmoitukset

Tarvitsetko apua? Asiakaspalvelumme auttaa sinua.
Elisan asiakaspalvelu vinkkaa:
Vahvista tilaus heti SIM-kortin saatuasi tekstiviestillä lähetetyn linkin kautta!
OmaElisassa hoidat palveluitasi näppärästi yhdestä paikasta.
Kirjaudu
Etkö löytänyt etsimääsi ohjetta? Käytä hakua!