Jos TV ei toimi, mitä pitää tehdä?
Tarkista, että johdot ja kytkennät ovat kunnossa. Tee digivirittimelle
tehdasasetusten palautus ja kanavien uudelleenvirititys. Lisää ohjeita
ongelmatilanteissa löydät täältä.
Mitä jos ei toimi virityksenkään jälkeen. Kehen otan yhteyttä?
Mikäli ongelma ei ratkea vianrajausohjeiden avulla, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Miten kanavavalikoima muuttu? Mitkä kanavat ovat olemassa?
Jatkossa sinulla näkyy Elisan kaapeli-TV -verkon kanavat. Tarkista kanavavalikoima tästä.
Voinko saada lisäkanavia Elisalta?
Elisalla on tarjolla laaja lisäkanavien valikoima. Näitä varten
tarvitset joko kaapelikortin tai Elisa Viihde Premium -palvelun, jonka
yhteyteen voit tilata lisäkanavia. Lisäkanavien tarjontaan voit tutustua
tästä.
Mitä lisäpalveluita on Elisalta saatavissa? Mihin otan yhteyttä?
Elisa Saunalahti -laajakaistaan kuuluu viisi julkista
sähköpostiosoitetta. Tarvittaessa voit tilata laajakaistan
yhteyteen Elisan sähköpostipalvelun tai tietoturvapalvelun.
Internet ei toimi. Mitä pitää tehdä?
Käynnistä päätelaitteet uudelleen ja tarkista, että johdot ja kytkennät
ovat kunnossa. Vianrajauksessa voit käyttää apuna asiakastukisivustojen
ohjeita. Tarvittaessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Haluan lisänopeutta internettiin. Mitä pitää tehdä?
Voit tilata käyttöösi lisänopeutta osoitteessa elisa.fi/laajakaista, asioimalla Elisan myymälässä tai soittamalla maksuttomaan myyntipalvelun numeroon 0800 94 200.
Muuttuvatko sähköpostiosoitteet?
Kun rekisteröit käyttöösi Elisa Saunalahti -laajakaistan, voit samalla tilata Elisan sähköpostipalvelun.
Miten pääsen käsiksi vanhoihin sähköposteihin?
Jos sinulla on käytössäsi toisen operaattorin sähköpostipalvelu,
olethan yhteydessä operaattorin asiakaspalveluun asian selvittämiseksi.
Miten saan uuden sähköpostiosoitteen?
Ensiksi sinun täytyy rekisteröidä laajakaistapalvelu käyttöösi. Tämän jälkeen voit tilata Elisan sähköpostipalvelun itsellesi.