Asiakaspalvelu

Valitse aihe, niin löydämme sinulle nopeimman tavan ottaa yhteyttä!
Laskut


Ajantasaiset laskutietosi löydät OmaElisasta
1) Kirjaudu ensin OmaElisaan.
2) Valitse OmaElisassa vasemman reunan valikosta laskut.


Saat haettua tarvittaessa myös lisää 
maksuaikaa
- edullisemmin OmaElisan kautta!

Liittymämuutokset


Liittymätyypin vaihto
1) Kirjaudu ensin OmaElisaan.
2) Valitse OmaElisassa vasemman reunan valikosta nykyinen liittymäsi.
3) Katso liittymäsuosituksemme juuri Sinulle Sopimus-välilehdeltä. Apua saat myös chat-palvelumme kautta!
Katso tarkempi ohje.

Muuttaja! Katso miten hoidat osoitetietojen muutokset.

 

Irtisanominen


Suosittelemme hoitamaan irtisanomiset soittamalla asiakaspalveluumme, asioimalla myymälässämme tai OmaElisassa.

Häiriöilmoitus


Ensiapu häiriötilanteessa!


Elisa Viihde tai Laajakaista
  • Tarkista johdot ja liitännät. Poista mahdolliset antennijohdon jatkot ja väliliittimet.
  • Käynnistä modeemi ja digiboksi uudelleen (30 s virrat pois).
  • Maksukanavaongelmissa tarkista oikeat kanavapaikat

 

Puhelin
  • Sammuta puhelin ja irrota akku hetkeksi.

 

Mobiililaajakaista
  • Ota nettitikku pois tietokoneesta, käynnistä tietokone uudelleen.
  • Aseta tikku takaisin vasta, kun tietokone on käynnistynyt (työpöytä näkyy).
  • Kokeile tikkua tietokoneen kaikissa USB-porteissa.
Asetukset ja käyttö
PUK-koodi


PUK-koodin saat maksutta OmaElisasta. Kirjaudu OmaElisaan ja valitse vasemmalta valikosta liittymä, jonka PUK-koodin tarvitset.


PUK-koodi voidaan luovuttaa vain liittymän omistajalle. Ohjeet PUK-koodin tarkistamiseen ja lisätietoja SIM-kortin koodeista löydät täältä.

Verkkokauppa


Puhe- ja nettiliittymät tarpeisiisi sopivilla puhe-, viesti-, ja nettipaketeilla verkkokaupastamme. Tutustu myös 3G- ja 4G-liittymätarjouksiin!

 

Tilaukset


Tilaa Elisa Viihde

Puh. 0800 46 46 46

Avoinna Ma-Pe 8-20, La 9-16.30. Maksuton kaikista kotimaan liittymistä.

Jätä yhteydenottopyyntö myyntiimme

 
Tilaa matkapuhelin-, mobiililaajakaista- tai laajakaistaliittymä tai laite

Puh. 0800 94200

Avoinna Ma-Pe 8-20, La 9-16.30. Maksuton kaikista kotimaan liittymistä.

Jätä yhteydenottopyyntö myyntiimme

 

Myymälät
 

Myymälöihimme ei ole suoria numeroita, sillä myyjämme keskittyvät myymälässä asioivien asiakkaiden palvelemiseen. Jos haluat asioida puhelimitse, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

 

Laskut


Ajantasaiset laskutietosi löydät OmaElisasta
1) Kirjaudu ensin OmaElisaan.
2) Valitse OmaElisassa vasemman reunan valikosta laskut.


Saat haettua tarvittaessa myös lisää 
maksuaikaa
- edullisemmin OmaElisan kautta!

Liittymämuutokset


Liittymätyypin vaihto
1) Kirjaudu ensin OmaElisaan.
2) Valitse OmaElisassa vasemman reunan valikosta nykyinen liittymäsi.
3) Katso liittymäsuosituksemme juuri Sinulle Sopimus-välilehdeltä. Apua saat myös chat-palvelumme kautta!
Katso tarkempi ohje.

Muuttaja! Katso miten hoidat osoitetietojen muutokset.

 

Irtisanominen


Suosittelemme hoitamaan irtisanomiset soittamalla asiakaspalveluumme, asioimalla myymälässämme tai OmaElisassa.

Häiriöilmoitus


Ensiapu häiriötilanteessa!


Elisa Viihde tai Laajakaista
  • Tarkista johdot ja liitännät. Poista mahdolliset antennijohdon jatkot ja väliliittimet.
  • Käynnistä modeemi ja digiboksi uudelleen (30 s virrat pois).
  • Maksukanavaongelmissa tarkista oikeat kanavapaikat

 

Puhelin
  • Sammuta puhelin ja irrota akku hetkeksi.

 

Mobiililaajakaista
  • Ota nettitikku pois tietokoneesta, käynnistä tietokone uudelleen.
  • Aseta tikku takaisin vasta, kun tietokone on käynnistynyt (työpöytä näkyy).
  • Kokeile tikkua tietokoneen kaikissa USB-porteissa.
Asetukset ja käyttö
PUK-koodi


PUK-koodin saat maksutta OmaElisasta. Kirjaudu OmaElisaan ja valitse vasemmalta valikosta liittymä, jonka PUK-koodin tarvitset.


PUK-koodi voidaan luovuttaa vain liittymän omistajalle. Ohjeet PUK-koodin tarkistamiseen ja lisätietoja SIM-kortin koodeista löydät täältä.

Verkkokauppa


Puhe- ja nettiliittymät tarpeisiisi sopivilla puhe-, viesti-, ja nettipaketeilla verkkokaupastamme. Tutustu myös 3G- ja 4G-liittymätarjouksiin!

 

Tilaukset


Tilaa Elisa Viihde

Puh. 0800 46 46 46

Avoinna Ma-Pe 8-20, La 9-16.30. Maksuton kaikista kotimaan liittymistä.

Jätä yhteydenottopyyntö myyntiimme

 
Tilaa matkapuhelin-, mobiililaajakaista- tai laajakaistaliittymä tai laite

Puh. 0800 94200

Avoinna Ma-Pe 8-20, La 9-16.30. Maksuton kaikista kotimaan liittymistä.

Jätä yhteydenottopyyntö myyntiimme

 

Myymälät
 

Myymälöihimme ei ole suoria numeroita, sillä myyjämme keskittyvät myymälässä asioivien asiakkaiden palvelemiseen. Jos haluat asioida puhelimitse, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

 

Yhteystiedot

Asiakaspalvelu-chat

Kaikki chat-asiakaspalvelijamme ovat tällä hetkellä varattuna.

Odota hetki ja pääset pian hoitamaan asiasi chatin kautta!

Chat on avoinna arkisin klo 8-19.


Chat-asiakaspalvelijamme haluaa auttaa sinua, arkisin klo 8-19.

Esitä asiasi chatissa ja saat vastauksen kysymykseesi.

Chat avautuu uuteen ikkunaan.


Asiakaspalvelu-chat on suljettu. Palvelemme arkisin klo 8-19.

Hoida liittymäasiasi OmaElisassa


OmaElisassa hoidat liittymä- ja laskuasiasi jonottamatta ja edullisemmin juuri silloin kun sinulle sopii!

Hinnat OmaElisassa esim.

- Liittymätyypin vaihto 0€
- Laskun toimitustavan muutos 0€
- Maksusopimus 5€
 

Asiakaspalvelu-chat

Chat-asiakaspalvelumme löydät OmaElisasta! Siirry OmaElisaan ja klikkaa oikeaan yläkulmaan ilmestyvää chat-nappia. Chat avoinna ark. klo 8-19.

Kysy Palstan asiantuntijoilta


Palsta-keskustelufoorumillamme voit kysyä neuvoja ympäri vuorokauden, vuoden jokaisena päivänä. Palstalla apunasi ovat paitsi muut käyttäjät, myös lukuisat elisalaiset osaajat.

Soita Elisan Omaguruun


Henkilökohtainen apu puhelimitse tai paikan päällä!

Omaguru auttaa, kun asiasi koskee käytönopastusta tai asetuksia. Jos epäilet häiriötä Elisan laitteissa, verkossa tai palvelussa, tee häiriöilmoitus asiakaspalveluumme.

Puh. 0600 900 500 (2,19 €/min + mpm/pvm) tai www.omaguru.fi

Avoinna ma-pe 8-21, la 9-17.

Asiakaspalvelu


Asiakaspalvelun kautta tehdyistä muutoksista veloitamme hinnaston mukaan.


Puh. 010 190 262 (mpm/pvm)

Avoinna Ma-Pe klo 8-19, La klo 10-16.30.

Häiriöilmoitukset, PUK-kyselyt ja ilmoitukset kadonneista laitteista Ma-Su 24 h.
 

Sähköinen yhteydenottolomake


Asiakaspalvelumme on kiinni.

Avoinna Ma-Pe klo 8-19, La klo 10-16.30.

Vastaanotamme häiriöilmoituksia, PUK-kyselyitä ja ilmoituksia  kadonneista laitteista Ma-Su 24 h.

Puh. 010 190 262 (mpm/pvm)

PUK-koodi voidaan luovuttaa vain liittymän omistajalle. PUK-koodikyselyistä veloitamme 12 euron palvelumaksun (ilmainen OmaElisassa).

 

Asiakaspalveluhinnasto
Sähköinen yhteydenottolomake