

010 190 240
(mpm/pvm, myös jonotusajalta)
ma-pe klo 8-18
ma-su 24 h häiriöilmoitukset ja PUK-koodikyselyt 
Asiakaspalvelumme on 30.10.2025 poikkeuksellisesti avoinna klo 9–16.
Soitathan häiriötilanteissa laitteiden viereltä.
Palvelemme ukrainaksi. Допомога українською мовою з Пн- Пт 9-15.
0800 92055
(Безкоштовна лінія для всіх фінських номерів)

Voit varata soittoajan asiakaspalveluun kirjautumalla OmaElisaan. Soitamme sinulle asian ratkaisemiseksi arkisin klo 8-18 välillä.

Löydät chat-asiakaspalvelumme OmaElisasta ma-pe klo 8-18.
Asiakaspalvelumme on 30.10.2025 poikkeuksellisesti avoinna klo 9–16.
  Lähetä viesti Facebookissa 
  Lähetä viesti X-palvelussa 
Sähköinen yhteydenottolomake

Asiantuntevat myyjämme auttavat sinua löytämään juuri sinulle sopivat laitteet ja liittymät. He auttavat myös monissa asioissa, jos kaipaat apua asiakaspalvelulta.
Myyjämme palvelevat myös etätapaamisella virtuaalimyymälässä.
Varaa henkilökohtainen asiointiaika valituista Elisan myymälöistä ›

Autamme chatissa myyntiasioissa ma-pe klo 8–21 ja la-su 10–18.
Chat-palvelumme ei ole käytettävissä myyntiasioissa lauantaina 1.11.2025.

Haluatko tilata? Ota yhteyttä myyntipalveluumme tai jätä meille soittopyyntö.
0800 93 93 93
Maksuton kaikista kotimaan liittymistä.
Avoinna ma-pe klo 8-18.

Nopein apu puhelimitse kaikkiin kodin digipulmiin.
0600 900 70ma-pe klo 8-20 ja la klo 9-17

Tarvitsetko henkilökohtaista opastusta esimerkiksi uuden älypuhelimen tai tabletin käyttöönotossa?
Ongelmien ratkominen, opastus ja parhaat vinkit kätevästi Omagurun palvelupisteillä Elisan valituissa myymälöissä.

Haluatko Omagurun kotikäynnille? Joidenkin pulmien ratkaiseminen on vaivattominta hoitaa paikan päällä.
Kotituki auttaa ja opastaa tarpeidesi mukaan ympäri Suomen.

OmaYhteisö on keskustelupaikka Elisan asiakkaille ja palveluistamme kiinnostuneille.
