Löydät chat-asiakaspalvelumme OmaElisasta ma-pe klo 8-21 ja la klo 9-17.
Arkisin klo 8-18 soitamme sinulle mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään kahden tunnin kuluessa.
Muina aikoina voit varata itsellesi sopivan ajan kalenteristamme.
Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa!
Varaa soittoaika OmaElisassa ›
010 190 240
(mpm/pvm, myös jonotusajalta)
ma-pe klo 8-18
ma-su 24 h häiriöilmoitukset ja PUK-koodikyselyt
Soitathan häiriötilanteissa laitteiden viereltä.
Palvelemme ukrainaksi. Допомога українською мовою з Пон-П'ятн 9-15.
0800 92055
(Безкоштовна лiнiя для всіх фінських номерiв)
Asiantuntevat myyjämme auttavat sinua löytämään juuri sinulle sopivat laitteet ja liittymät. He auttavat myös monissa asioissa, jos kaipaat apua asiakaspalvelulta.
Myyjämme palvelevat myös etätapaamisella virtuaalimyymälässä.
Varaa henkilökohtainen aika valituista myymälöistä.
Autamme chatissa myyntiasioissa ma-pe klo 8-22 ja la-su 10-18.
Haluatko tilata? Ota yhteyttä myyntipalveluumme tai jätä meille soittopyyntö.
0800 93 93 93
Maksuton kaikista kotimaan liittymistä.
Avoinna ma-pe klo 8-19.
Nopein apu puhelimitse kaikkiin kodin digipulmiin.
0600 900 70ma-pe 8-20 ja la 9-17
Voit myös varata soittoajan, jolloin soitamme sinulle. Neuvonta ja ratkaisutuki 39 €/15 min.
Tarvitsetko henkilökohtaista opastusta esimerkiksi uuden älypuhelimen tai tabletin käyttöönotossa?
Ongelmien ratkominen, opastus ja parhaat vinkit kätevästi Omagurun palvelupisteillä Elisan valituissa myymälöissä.
Haluatko Omagurun kotikäynnille? Joidenkin pulmien ratkaiseminen on vaivattominta hoitaa paikan päällä.
Kotituki auttaa ja opastaa tarpeidesi mukaan ympäri Suomen.
OmaYhteisö on keskustelupaikka Elisan asiakkaille ja palveluistamme kiinnostuneille.