Kuinka voimme auttaa? - Elisa ja Saunalahti asiakaspalvelu

ICT-alan toimihenkilöiden työtaistelutoimien vuoksi palvelemme supistetuilla aukioloajoilla. Puhelinpalvelumme on avoinna arkisin klo 8–15, puh. 010 190 240​ (mpm/pvm). Pahoittelemme mahdollisia pitkittyneitä vastausaikoja. Chatbot esa_pekka palvelee myös työtaistelutoimien aikana.

Tarvitsetko laskullesi lisää maksuaikaa? 
Lue asiakaspalvelumme vinkkejä useimmin kysyttyihin kysymyksiin

Elisan myymälöiden aukioloajat voit tarkistaa osoitteesta elisa.fi/myymalat. Myyntipalvelumme numerossa 0800 93 93 93 palvelee normaalisti.

Omagurun puhelinpalvelu on suljettu työtaistelutoimien aikana.

ASIAKASPALVELU
Laskutus - Liittymämuutokset - Häiriöilmoitukset
Tarvitsetko apua? Asiakaspalvelumme auttaa sinua.
OMAGURU
Asennukset - Asetukset - Käytön opastus
Omaguruilta henkilökohtaista apua teknisiin pulmiin!

Haluatko säästää aikaa ja vaivaa?

Anna asiantuntijan hoitaa homma puolestasi.

Se on helppoa! Yksi soitto Elisan Omagurulle riittää. Olemme apunasi arkisin klo 8 - 21 ja lauantaisin 9 - 17.

(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm)

Miksi Omaguru?

  • Helppoa, nopeaa ja vaivatonta!
  • Elisan parhaat kodin tietotekniikan asiantuntijat palveluksessasi
  • Sinun ei tarvitse osata itse, koska Omaguru voi ottaa etäyhteyden laitteeseesi