Spotify Premiumin käyttöönotto - Elisa ja Saunalahti asiakaspalvelu

Spotify Premiumin käyttöönotto

Tältä sivulta löydät ohjeita Spotify Premiumin käyttöönottoon. Spotify Premiumin aktivointi onnistuu helposti OmaElisassa.

Elisan valikoimissa on Spotify Premium ja Spotify Perhe-Premium -palvelut. Spotifyn voit tilata verkkokaupastamme, asiakaspalvelusta tai myymälästä. Tilauksen jälkeen Spotify Premium tulee aina erikseen aktivoida alla olevan ohjeen mukaisesti OmaElisassa. Aktivointi tulee tehdä henkilökohtaisesti.

 

Spotify Premiumin aktivointi

Aktivoi Spotify Premium tilauksesi OmaElisassa seuraavasti:

  1. Kirjaudu OmaElisaan Elisa Tunnuksella.
  2. Valitse Spotify-sopimus ja paina Aktivoi-painiketta.
  3. Sinut ohjataan Spotifyn verkkopalveluun.
  4. Mikäli sinulla on ennestään Spotify käytössä, kirjaudu tunnuksillasi sisään Spotifyn palveluun (näin saat Spotify Premiumiin olemassa olevat soittolistasi helposti käyttöösi).
  5. Mikäli sinulla ei ole ollut aiemmin palvelu käytössä, luo itsellesi tunnukset Spotifyn verkkopalvelussa.
  6. Tarkistamme samalla, oletko oikeutettu 30 päivän ilmaiseen kokeilujaksoon (* Spotifyn® ilmaisen 30 päivän kokeilujakson saavat vain käyttäjät, jotka eivät ole aiemmin käyttäneet kokeilujaksoa.)
  7. Aktivoinnin päätteeksi palaat takaisin OmaElisaan ja tilauksesi on valmis.

Jos sinulla on tällä hetkellä Spotify Premium toisen palveluntarjoajan maksutavalla, esimerkiksi luottokortilla, tulee sinun ensin lopettaa nykyisen maksutapa Spotifyn sivuilla. Näet Spotifyn sivuilla tilauksesi päättymispäivän ja OmaElisa kertoo sinulle, milloin Spotify Premium tilaus tulee voimaan Elisan laskulla. 

 

Aktivoinnin jälkeen Spotify Premium tai Spotify Perhe-Premium on käyttövalmis ja voit ladata Spotifyn sovellukset Spotifyn sivuilta

 

Usein kysytyt kysymykset

Olen unohtanut salasanani, mistä saan uuden salasanan?
Spotifyn salasanan saat resetoitua Spotifyn sivuilta.

En pääse kirjautumaan Spotifyihin, mikä neuvoksi?
Olethan muistanut aktivoida Spotify Premium -palvelun tilauksen jälkeen OmaElisassa. Palvelu tulee aktivoida henkilökohtaisesti. OmaElisa neuvoo sinua aktivoinnin eri vaiheissa. Vinkkejä kirjautumisongelmiin löydät myös tästä.

Miksi en saanut maksutonta kokeiluoikeutta käyttööni, vaikka en ole aiemmin sitä käyttänyt?
Palvelun aktivoinnin yhteydessä tarkastamme tiedot Spotifyn tiedoista ja tämän perusteella maksuton kokeiluoikeus tulee. Jos et ole saanut kokeiluoikeutta käyttöösi, olet sen todennäköisesti aiemmin jo käyttänyt. 

Spotify Perhe-Premiumissa ei ole tarjolla maksutota kokeilujaksoa.

Säilyvätkö Spotifyn soittolistani, kun otan Spotifyn Elisan kautta?
Spotifyn soittolistat säilyvät normaalisti käytössäsi, jos käytät samaa Spotifyn käyttäjätunnusta.

 

Lisää käyttövinkkejä ja ohjeita Spotifyn käyttöön löydät Spotifyn sivuilta. Tutustu myös Spotifyn omaan yhteisöön.

 

Haluatko säästää aikaa ja vaivaa?

Anna asiantuntijan hoitaa homma puolestasi.

Se on helppoa! Yksi soitto Elisan Omagurulle riittää. Olemme apunasi arkisin klo 8 - 21 ja lauantaisin 9 - 17.

(2,28 €/min mpm/pvm)

Miksi Omaguru?

  • Helppoa, nopeaa ja vaivatonta!
  • Elisan parhaat kodin tietotekniikan asiantuntijat palveluksessasi
  • Sinun ei tarvitse osata itse, koska Omaguru voi ottaa etäyhteyden laitteeseesi
Laskutus - Liittymämuutokset - Häiriöilmoitukset

Tarvitsetko apua? Asiakaspalvelumme auttaa sinua.
Elisan asiakaspalvelu vinkkaa:
Muista aktivoida Spotify Premium käyttöösi OmaElisasta
OmaElisassa hoidat palveluitasi näppärästi yhdestä paikasta.
Kirjaudu
Etkö löytänyt etsimääsi ohjetta? Käytä hakua!