Spotify Premiumin usein kysytyt kysymykset - Elisa ja Saunalahti asiakaspalvelu

Spotify Premiumin usein kysytyt kysymykset

Tästä ohjeesta löydät usein kysytyt kysymykset Spotify Premiumista. Spotify Premiumin myynti Elisalla päättyi 31.12.2020. Olemassa olevat palvelut säilyvät ennallaan, ja voit jatkaa niiden käyttöä normaalisti.

Usein kysytyt kysymykset

Olen unohtanut salasanani, mistä saan uuden salasanan?
Spotifyn salasanan nollaus onnistuu Spotifyn sivuilta.

En pääse kirjautumaan Spotifyihin, mikä neuvoksi?
Olethan muistanut aktivoida Spotify Premium -palvelun tilauksen jälkeen OmaElisassa. Palvelu tulee aktivoida henkilökohtaisesti. OmaElisa neuvoo sinua aktivoinnin eri vaiheissa. Vinkkejä kirjautumisongelmiin löydät Spotifyn tuesta.

Miksi en saanut maksutonta kokeiluoikeutta käyttööni, vaikka en ole aiemmin sitä käyttänyt?
Palvelun aktivoinnin yhteydessä tarkastamme tiedot Spotifyn tiedoista, jonka perusteella maksuton kokeiluoikeus tulee tietoomme. Jos et ole saanut kokeiluoikeutta käyttöösi, olet sen todennäköisesti aiemmin jo käyttänyt. Spotify Perhe-Premiumissa ei ole tarjolla maksutota kokeilujaksoa.

Säilyvätkö Spotifyn soittolistani, kun otan Spotifyn Elisan kautta?
Spotifyn soittolistat säilyvät normaalisti käytössäsi, jos käytät samaa Spotifyn käyttäjätunnusta.

Lisää käyttövinkkejä ja ohjeita Spotifyn käyttöön löydät Spotifyn sivuilta. Tutustu myös Spotifyn yhteisöön.

Spotify Premiumin aktivointi OmaElisassa

Aktivoi Spotify Premium tilauksesi OmaElisassa seuraavasti:

  1. Kirjaudu OmaElisaan.
  2. Valitse Spotify-sopimus ja paina Aktivoi-painiketta.
  3. Sinut ohjataan Spotifyn verkkopalveluun.
  4. Mikäli sinulla on ennestään Spotify käytössä, kirjaudu tunnuksillasi sisään Spotifyn palveluun (näin saat Spotify Premiumiin olemassa olevat soittolistasi helposti käyttöösi).
  5. Mikäli sinulla ei ole ollut aiemmin palvelu käytössä, luo itsellesi tunnukset Spotifyn verkkopalvelussa.
  6. Tarkistamme samalla, oletko oikeutettu 30 päivän ilmaiseen kokeilujaksoon (* Spotifyn® ilmaisen 30 päivän kokeilujakson saavat vain käyttäjät, jotka eivät ole aiemmin käyttäneet kokeilujaksoa.)
  7. Aktivoinnin päätteeksi palaat takaisin OmaElisaan ja tilauksesi on valmis.
  8. Aktivoinnin jälkeen Spotify Premium tai Spotify Perhe-Premium on käyttövalmis ja voit ladata Spotifyn sovellukset Spotifyn sivuilta

Jos sinulla on tällä hetkellä Spotify Premium toisen palveluntarjoajan maksutavalla, esimerkiksi luottokortilla, tulee sinun ensin lopettaa nykyisen maksutapa Spotifyn sivuilla. Näet Spotifyn sivuilla tilauksesi päättymispäivän ja OmaElisa kertoo sinulle, milloin Spotify Premium tilaus tulee voimaan Elisan laskulla. 

Spotify Premiumin irtisanominen OmaElisassa

Voit irtisanoa ja lopettaa Spotifyn sopimuksesi OmaElisassa

Katso ohje irtisanomiseen >

 

Haluatko säästää aikaa ja vaivaa?

Anna asiantuntijan hoitaa homma puolestasi.

Se on helppoa! Yksi soitto Elisan Omagurulle riittää. Olemme apunasi arkisin klo 8 - 21 ja lauantaisin 9 - 17.

(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm)

Miksi Omaguru?

  • Helppoa, nopeaa ja vaivatonta!
  • Elisan parhaat kodin tietotekniikan asiantuntijat palveluksessasi
  • Sinun ei tarvitse osata itse, koska Omaguru voi ottaa etäyhteyden laitteeseesi
Laskutus - Liittymämuutokset - Häiriöilmoitukset

Tarvitsetko apua? Asiakaspalvelumme auttaa sinua.
Elisan asiakaspalvelu vinkkaa:
Spotify Premiumin sopimustiedot ja laskut löydät OmaElisasta
OmaElisassa hoidat palveluitasi näppärästi yhdestä paikasta.
Kirjaudu
Etkö löytänyt etsimääsi ohjetta? Käytä hakua!